
نوشته اصلی توسط
Nikan
سلام
ممنون از جواب شما. یعنی اگر کاربری در ساعت 12 شب نیاز به پشتیبانی داشته باشه شما ادمین ندارید و طرف بایستی تا ساعت 7 صبح که ساعت اداری شروع می شود صبر کنند ؟؟
نکته جالب تر مواردی بر می گردد به آپدیت کردن سرور و ... را شما در ساعات اداری انجام می دهید ؟؟
و یا اگر به هر دلیل برای سرور مشکلی پیش بیاد نفری که در شب آنلاین هست می تواند مشکل را حل کند یا باید تا صبح صبر کند تا ادمین بیاد ؟؟
البته در مورد ساختار Level بندی که شما فرمودید من فکر می کنم این موضوع کاملا به شرکت و چارت آن بر می گردد و فکر نمی کنم هیچ قاعده و قانونی مشخص برای این کار وجود داشته باشد. به طور نمونه Plesk دارای 2 مرحله پشتیبانی هست اگر کارمند اولیه نتواند مشکل را حل کند مهندسی فنی روی موضوع کار می کند .
راستی برای کمک به این دوست که می خواهد این کار را تازه شروع کند بفرمایید چقدر هزینه برای ادمین ها می پردازید و سطح تحصیلاتی ادمین های شما چقدر است ؟؟
با تشکر