عرض کردم هستن سرویس دهنده هایی مثل پشتوار که تحویل آنی دارند
اما وقتی که مشکل سوختن هارد و از بین رفتن کل اطلاعات سرور رو با یک ماه تمدید سرویس جبران میکنن به آدم فشار میاد
مثل این میمونه که با آبنبات چوبی گریه درد دندون یا زخم عمیق بچه رو ساکت کنی...
گاهی اوقات اطلاعات به حدی مهمه که یه امید رو ناامید میکنه و حتی یه کسب و کار رو ممکنه از هم بپاشونه
این مشکل سرویس گیرنده نیست که اطلاعات از بین رفته چون بابت دریافت سرویس هزینه پرداخت کرده (پشتوار رو مثال زدم چون هم ازش خرید داشتم هم قیمت سرویس هاش از همه جا گرانتره)
در ضمن هزینه هم ملاک کسر کیفیت نیست در ارائه سروی!!!
وقتی یه قراردادی بین من و سرویس دهنده با مبلغ n توافق شده یعنی بابت تمام مسائل به توافق رسیدیم
سرویسهای ارائه شده در فضای مجازی نیازمند پشتیبانی 24 ساعته هستند و ارائه دهنده هم تعهد داده که این شرایط رو فراهم کنه
به منِ کاربر ارتباطی نداره که یک نفر میخواد یک سایت رو بچرخونه یا 1000 نفر، کیفیت و خدمات خوبه که مشتری رو حفظ میکنه و رضایتش رو جلب میکنه
حرف زیاده اگر بخوام بنویسم تا صبح باید بخونید متن نوشته شده رو
بیاید با هم روراست باشیم، مشتریه که کسب و کار شما رو رونق میبخشه
بدرود