نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

موضوع: شکایت از دیجی کالا

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن سیدرضا بازیار آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    کازرون
    نوشته ها
    714
    تشکر تشکر کرده 
    3,740
    تشکر تشکر شده 
    1,021
    تشکر شده در
    701 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از دیجی کالا

    بهترین راه اینه که اطلاع رسانی کنید

    من هر وقت همچین موردی میبینم اطلاع رسانی میکنم.

    مدتی پیش یه هدفون خریدم فکر کنم حدود ۳۰۰ هزار تومان. واقعا واسه من پول کمی نبود (از دیجیکالا نخریدم)

    بعد که به دستم رسید دیدم اصلا باس نداره و اصلا حرفه ای نیست. بر خلاف تبلیغاتش در اینترنت

    بعد از اون اطلاع رسانی کردم. حتی بار ها فروشگاه های مختلف بهم پیام دادن و حتی پیشنهاداتی هم دادن... اما هرگز حاضر نشدم از سایت بردارم (اولین خرید من از این برند نبود و قبلا هم من رو پشیمان کرده بود)

    تجربه بسیار بد خرید هدفون شرکت JBL

    اگه همیشه اطلاع رسانی کنیم، باعث میشه مردم آگاه بشن

    این رو هم بگم، اگه بار اول باشه سکوت میکنم! اما بار دوم یا سوم دیگه اطلاع رسانی میکنم

    مطمئن هستم همین مطلب رو که منتشر کردم اینقدر به فروشگاه ها آسیب رساند که تا به حال چندین فروشگاه حاضر شدند یه هدفون رایگان بهم بدن که این رو از سایت بردارم!!!

    این هم مدرک: با وجود گران شدن دلار و گران شدن همه محصولات، این محصول قیمتش رو کاهش دادند تا فروش بره!

    دوستدار کتاب بلیان

  2. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2018
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیدرضا بازیار نمایش پست ها
    بهترین راه اینه که اطلاع رسانی کنید

    من هر وقت همچین موردی میبینم اطلاع رسانی میکنم.

    مدتی پیش یه هدفون خریدم فکر کنم حدود ۳۰۰ هزار تومان. واقعا واسه من پول کمی نبود (از دیجیکالا نخریدم)

    بعد که به دستم رسید دیدم اصلا باس نداره و اصلا حرفه ای نیست. بر خلاف تبلیغاتش در اینترنت

    بعد از اون اطلاع رسانی کردم. حتی بار ها فروشگاه های مختلف بهم پیام دادن و حتی پیشنهاداتی هم دادن... اما هرگز حاضر نشدم از سایت بردارم (اولین خرید من از این برند نبود و قبلا هم من رو پشیمان کرده بود)

    تجربه بسیار بد خرید هدفون شرکت JBL

    اگه همیشه اطلاع رسانی کنیم، باعث میشه مردم آگاه بشن

    این رو هم بگم، اگه بار اول باشه سکوت میکنم! اما بار دوم یا سوم دیگه اطلاع رسانی میکنم

    مطمئن هستم همین مطلب رو که منتشر کردم اینقدر به فروشگاه ها آسیب رساند که تا به حال چندین فروشگاه حاضر شدند یه هدفون رایگان بهم بدن که این رو از سایت بردارم!!!

    این هم مدرک: با وجود گران شدن دلار و گران شدن همه محصولات، این محصول قیمتش رو کاهش دادند تا فروش بره!


    ممنون از شمل دوست عزیر
    والا تازه این نتیجه ای بود که بعد از یکهفته ۱۰ روز پیگیری مستمر گرفتم
    از طریق ایمیل به واحد شکایات خودشون شکایت کردم، بارها تماس تلفنی گرفتم، در قسمت نظرات همان کالاهای مورد دار نظر گذاشتم که متاسفانه هیچکدام را ثبت نکردند و در نهایت هم میگویند کالایی که خریداری کردی با وجود اینکه موجود می باشد امکان ارسال مجدد ندارد و فقط مبلغ بازگردانده می شود! من تعدادی خرید داشتم و در حدود ۴۰۰ هزار تومان مبلغ خریدم شد که هزینه ارسال رایگان شد اما الان خدشون زورشون میاد مجدد یک لامپ رو برای من ارسال کنند و جدای از اینکه خود کالا گرانتر شده قرار نیست مجدد خرید کنم و هزینه ارسال هم پرداخت کنم، اما عرض کردم که جدیدا خودشون رو راحت کردن و هر بار که بابت مشکلات چه در این خرید و چه خریدهای پیشین داشتم تقصیر را به گردن فروشنده انداختند اما نمیدونم چرا متوجه نیستن که طرف حساب مشتری دی جی د ز د کالا هست نه فروشگاه، اگر قرار بر این بود مستقیما از خود سایت فروشگاه ها خرید میکردم
    مساله اینجاست که روی هر کالا برچسب خود را می چسبانند اما زحمت مطابقت با سفارش را به خود نمی دهند و در نهایت هم هیچ تقصیری را گردن نمی گیرند و فروشگاه را بعنوان مقصر معرفی می نمایند

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیدرضا بازیار نمایش پست ها
    بهترین راه اینه که اطلاع رسانی کنید

    من هر وقت همچین موردی میبینم اطلاع رسانی میکنم.

    مدتی پیش یه هدفون خریدم فکر کنم حدود ۳۰۰ هزار تومان. واقعا واسه من پول کمی نبود (از دیجیکالا نخریدم)

    بعد که به دستم رسید دیدم اصلا باس نداره و اصلا حرفه ای نیست. بر خلاف تبلیغاتش در اینترنت

    بعد از اون اطلاع رسانی کردم. حتی بار ها فروشگاه های مختلف بهم پیام دادن و حتی پیشنهاداتی هم دادن... اما هرگز حاضر نشدم از سایت بردارم (اولین خرید من از این برند نبود و قبلا هم من رو پشیمان کرده بود)

    تجربه بسیار بد خرید هدفون شرکت JBL

    اگه همیشه اطلاع رسانی کنیم، باعث میشه مردم آگاه بشن

    این رو هم بگم، اگه بار اول باشه سکوت میکنم! اما بار دوم یا سوم دیگه اطلاع رسانی میکنم

    مطمئن هستم همین مطلب رو که منتشر کردم اینقدر به فروشگاه ها آسیب رساند که تا به حال چندین فروشگاه حاضر شدند یه هدفون رایگان بهم بدن که این رو از سایت بردارم!!!

    این هم مدرک: با وجود گران شدن دلار و گران شدن همه محصولات، این محصول قیمتش رو کاهش دادند تا فروش بره!


    ممنون از شمل دوست عزیر
    والا تازه این نتیجه ای بود که بعد از یکهفته ۱۰ روز پیگیری مستمر گرفتم 😁
    از طریق ایمیل به واحد شکایات خودشون شکایت کردم، بارها تماس تلفنی گرفتم، در قسمت نظرات همان کالاهای مورد دار نظر گذاشتم که متاسفانه هیچکدام را ثبت نکردند و در نهایت هم میگویند کالایی که خریداری کردی با وجود اینکه موجود می باشد امکان ارسال مجدد ندارد و فقط مبلغ بازگردانده می شود! من تعدادی خرید داشتم و در حدود ۴۰۰ هزار تومان مبلغ خریدم شد که هزینه ارسال رایگان شد اما الان خدشون زورشون میاد مجدد یک لامپ رو برای من ارسال کنند و جدای از اینکه خود کالا گرانتر شده قرار نیست مجدد خرید کنم و هزینه ارسال هم پرداخت کنم، اما عرض کردم که جدیدا خودشون رو راحت کردن و هر بار که بابت مشکلات چه در این خرید و چه خریدهای پیشین داشتم تقصیر را به گردن فروشنده انداختند اما نمیدونم چرا متوجه نیستن که طرف حساب مشتری دی جی د ز د کالا هست نه فروشگاه، اگر قرار بر این بود مستقیما از خود سایت فروشگاه ها خرید میکردم
    مساله اینجاست که روی هر کالا برچسب خود را می چسبانند اما زحمت مطابقت با سفارش را به خود نمی دهند و در نهایت هم هیچ تقصیری را گردن نمی گیرند و فروشگاه را بعنوان مقصر معرفی می نمایند

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •