نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

موضوع: شکایت از دیجی کالا

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر تشکر کرده 
    71
    تشکر تشکر شده 
    260
    تشکر شده در
    156 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از دیجی کالا

    متاسفانه حقوق مشتری در ایران یک کشک. خصوصا که برخی از فروشندگان احساس میکنند کالا یا خدماتشون آش کشک خاله هست.
    دو تجربه خودم؛
    1-کد معرف خودم رو در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی تپسی دادم به یک نفر تا خودم کد سفر رایگان بگیرم. کد سفر رایگان رو گرفتم. بعد از مدتی یک ماشین با اون کد گرفتم. راننده قبل از اینکه اصلا به مبدا سفر برسه، بجای لغو، دکمه پایان سفر رو زد. نتیجه اینکه بدون اینکه ماشین بیاد دنبالم، اعتبار ناشی از کد تخفیف سوخت.
    بعد من علاوه بر اینکه به راننده امتیاز منفی دادم، با پشتیبانی تپسی چند بار تماس گرفتم و اونها هم قول پیگیری دادن و گفتن یک کد تخفیف دیگه به ما میدهند.
    نتیجه اینکه الان یک سال است که قراره تپسی یک کد تخفیف دیگه بده و اپلیکیشن خودش رو اصلاح کنه تا راننده نتواند قبل از رسیدن به مبدا، پایان سفر رو بزنه و پول ملت رو بخوره.
    من هم از اون موقع دیگه سعی میکنم بجای تپسی از اسنپ استفاده کنم و اگر تپسی میگیرم، تپسی رو شارژ ریالی نمیکنم و وقتی ماشین میگیرم، نقدی پرداخت میکنم. اینجوری اگر راننده قبل از رسیدن به مبدا پایان سفر رو بزنه، خودش ضرر میکنه. چون بر اساس اینکه پایان سفر رو زده، پورسانت کرایه یک سفر رو به تپسی بدهکار میشه. بنابراین دیگه هیچ راننده‌ای این کار رو نمیکنه. مزیت دیگر این کار اینه که این تپسی هست که باید بعدا پورسانتش رو از راننده بگیره نه اینکه راننده بخواهد منتظر دریافت پولش از تپسی باشه. اینجوری هم به قشر راننده کمک میکنم. هم جلوی *** شدن همسایه(برخی از راننده‌ها نه همه آنها) را میگیرم. هم اینکه تپسی رو بخاطر عدم رعایت و پیگیری حقوق مشتری تنبیه میکنم. چون دیگه تپسی پولش نسیه میشه بجای راننده.
    چون اون کد تخفیف بود که از بین رفت. دفعه دیگه ممکنه پول خودم که شارژ کرده‌ام سوخت بشه.

    2-تجربه دیگرم هم با پارس آنلاین هست که بعد از جابجایی به خونه جدید و با توجه به اینکه خونه جدید ما تلفن نداره که بشه از اینترنت پارس آنلاین استفاده کنم، درخواست داده‌ام پول حجم باقی مانده در حسابم رو که کم هم نیست، پس بده. ولی سه ماهه دارم به دفاتر مختلف پارس آنلاین در تهران و شهرستان زنگ میزنم. اونها هم میگن فکر نمیکنن پارس آنلاین پول رو پس بده ولی پیگیری میکنند. اگر پارس آنلاین پول رو پس نده، نه تنها خودم در آینده که تلفن دار بشویم، دیگه از پارس آنلاین اینترنت نمیخرم، بلکه کسانی هم که از من برای گرفتن اشتراک اینترنت مشورت بگیرند، توصیه میکنم از پارس آنلاین نخرند. اینجا پارس آنلاین کلی بیشتر از پولی که از من خورده، ضرر میکنه.

    همینکه تجربه خودتان را درباره دیجی‌کالا در اینجا بیان کردید، خودش بهترین شکایت از دیجی‌کالا است.
    درسته که ممکنه فکر کنید فرشگاه بزرگ دیجی کالا با نخریدن توسط چند نفر دچار مشکل نمیشه. ولی نکته این است که تجربه‌های مشابه شما که زیاد بشه، فروش دیجی کالا کم میشه و رشدش متوقف میشه. توقف رشد، برای شرکت‌های بزرگ آغاز سقوط است.
    سزای گران فروش در ایران نخریدن و توصیه به دیگران برای نخریدن است.

  2. تعداد تشکر ها ازmri_6889 به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن xphost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    304
    تشکر تشکر کرده 
    1,168
    تشکر تشکر شده 
    822
    تشکر شده در
    490 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط mri_6889 نمایش پست ها
    متاسفانه حقوق مشتری در ایران یک کشک. خصوصا که برخی از فروشندگان احساس میکنند کالا یا خدماتشون آش کشک خاله هست.
    دو تجربه خودم؛
    1-کد معرف خودم رو در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی تپسی دادم به یک نفر تا خودم کد سفر رایگان بگیرم. کد سفر رایگان رو گرفتم. بعد از مدتی یک ماشین با اون کد گرفتم. راننده قبل از اینکه اصلا به مبدا سفر برسه، بجای لغو، دکمه پایان سفر رو زد. نتیجه اینکه بدون اینکه ماشین بیاد دنبالم، اعتبار ناشی از کد تخفیف سوخت.
    بعد من علاوه بر اینکه به راننده امتیاز منفی دادم، با پشتیبانی تپسی چند بار تماس گرفتم و اونها هم قول پیگیری دادن و گفتن یک کد تخفیف دیگه به ما میدهند.
    نتیجه اینکه الان یک سال است که قراره تپسی یک کد تخفیف دیگه بده و اپلیکیشن خودش رو اصلاح کنه تا راننده نتواند قبل از رسیدن به مبدا، پایان سفر رو بزنه و پول ملت رو بخوره.
    من هم از اون موقع دیگه سعی میکنم بجای تپسی از اسنپ استفاده کنم و اگر تپسی میگیرم، تپسی رو شارژ ریالی نمیکنم و وقتی ماشین میگیرم، نقدی پرداخت میکنم. اینجوری اگر راننده قبل از رسیدن به مبدا پایان سفر رو بزنه، خودش ضرر میکنه. چون بر اساس اینکه پایان سفر رو زده، پورسانت کرایه یک سفر رو به تپسی بدهکار میشه. بنابراین دیگه هیچ راننده‌ای این کار رو نمیکنه. مزیت دیگر این کار اینه که این تپسی هست که باید بعدا پورسانتش رو از راننده بگیره نه اینکه راننده بخواهد منتظر دریافت پولش از تپسی باشه. اینجوری هم به قشر راننده کمک میکنم. هم جلوی *** شدن همسایه(برخی از راننده‌ها نه همه آنها) را میگیرم. هم اینکه تپسی رو بخاطر عدم رعایت و پیگیری حقوق مشتری تنبیه میکنم. چون دیگه تپسی پولش نسیه میشه بجای راننده.
    چون اون کد تخفیف بود که از بین رفت. دفعه دیگه ممکنه پول خودم که شارژ کرده‌ام سوخت بشه.

    2-تجربه دیگرم هم با پارس آنلاین هست که بعد از جابجایی به خونه جدید و با توجه به اینکه خونه جدید ما تلفن نداره که بشه از اینترنت پارس آنلاین استفاده کنم، درخواست داده‌ام پول حجم باقی مانده در حسابم رو که کم هم نیست، پس بده. ولی سه ماهه دارم به دفاتر مختلف پارس آنلاین در تهران و شهرستان زنگ میزنم. اونها هم میگن فکر نمیکنن پارس آنلاین پول رو پس بده ولی پیگیری میکنند. اگر پارس آنلاین پول رو پس نده، نه تنها خودم در آینده که تلفن دار بشویم، دیگه از پارس آنلاین اینترنت نمیخرم، بلکه کسانی هم که از من برای گرفتن اشتراک اینترنت مشورت بگیرند، توصیه میکنم از پارس آنلاین نخرند. اینجا پارس آنلاین کلی بیشتر از پولی که از من خورده، ضرر میکنه.

    همینکه تجربه خودتان را درباره دیجی‌کالا در اینجا بیان کردید، خودش بهترین شکایت از دیجی‌کالا است.
    درسته که ممکنه فکر کنید فرشگاه بزرگ دیجی کالا با نخریدن توسط چند نفر دچار مشکل نمیشه. ولی نکته این است که تجربه‌های مشابه شما که زیاد بشه، فروش دیجی کالا کم میشه و رشدش متوقف میشه. توقف رشد، برای شرکت‌های بزرگ آغاز سقوط است.
    سزای گران فروش در ایران نخریدن و توصیه به دیگران برای نخریدن است.
    تا وقتی راننده تپسی یا اسنپ هشدار رسیدن رو نزنه مسافر سوار شد رو نزنه نمیتونه پایان سفر بزنه
    اون راننده ناشی و *** بوده عزیزم
    ولی پیگیری موضوع سخته
    ایران هاست،قدیمی ترین هاستینگ ایران

  4. #3
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر تشکر کرده 
    71
    تشکر تشکر شده 
    260
    تشکر شده در
    156 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط xphost نمایش پست ها
    تا وقتی راننده تپسی یا اسنپ هشدار رسیدن رو نزنه مسافر سوار شد رو نزنه نمیتونه پایان سفر بزنه
    اون راننده ناشی و *** بوده عزیزم
    ولی پیگیری موضوع سخته
    کاملا درسته. مشکل اینجا است که راننده حتی توی یک خیابان آنطرف‌تر هم می‌تواند هشدار رسیده رو بزنه. برخی از راننده‌ها مثلا یک کوچه مانده به مبدا این کار رو میکنند بعدش از چند دقیقه هم واقعا در مبدا هستند. ولی اون راننده ناشی دو خیابان آن طرف‌تر هشدار رسیدن رو زده بود که تا اومدم زنگ بزنم بهش که بگم اشتباه کرده و اونجا مبدا سفر نیست، زد پایان سفر.
    پیگیری موضوع هم پیچیده نیست. چون هر سفر کد اختصاصی داره که من دادم به پشتیبانی و خودشون هم تایید کردند که اشکال از راننده بوده و بر همین اساس قول پیگیری دادند ولی مشکل اینه که برای پیگیری موضوع هیچ اراده‌ای ندارند و اصلا پیگیری نمیکنند. چند بار بعدش هم زنگ زدم و گفتم چرا پیگیری نشد، گفتند باشه ولی...

    باز موضوع مشابه در مورد همراه اول و مشکل آنتن دهی‌اش در خونه ما بود که زنگ زدم و گزارش دادم و چند بار هم زنگ زدم که چی شد؟ خودشون قبول داشتند که خیلی از زمان گزارش گذشته. تا این حد که همراه اول برای دلجویی، خودش پیامک داد که به دلیل اینکه پیگیری مشکل شما خیلی طولانی شده، 10 هزار تومان هدیه درون شبکه به شما تعلق میگیره. ولی پس از چندین ماه، هنوز خبری نیست.

    همین موضوع در مورد مخابرات و درخواست خط تلفن ثابت هم وجود داره که پس از گذشتن چندین ماه، میزنه امکانات نداریم. بعدش هم که به تنظیم مقررات(195) گزارش داده‌ایم، قول پیگیری داده‌اند ولی الان چند ماه است که خبری از هیچ کدام(مخابرات و تنظیم مقررات یا همان 195) نیست.

    کلا روششون اینه که اینقدر کشش میدهند که هزینه پیگیری و شکایت(هزینه زمان و...) بیشتر از هزینه خسارت وارد شده باشد و فرد شاکی به همین دلیل بی خیال بشه.
    ویرایش توسط mri_6889 : May 11th, 2018 در ساعت 13:02

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •