با سلام خدمت شما دوستان گرامی مخصوصا کسانی که شاکی هستند و فکر می کنند ما *** و کلاه بردار و .... هستیم
خدمت شما دوستان کاملا حق می دم و از همه تون بدون استثنا چه کسانی که توهین کردند و از خدا خواستند که ما به روز سیاه بنشینیم و این پول ها خرج دوا و درمون خودمون وعزیزانمون بشه, چه کسانی که بی دلیل و بدون اینکه بدونند قضیه چیه افترا زدند و چه دیگر دوستان که از ما حمایت کردند
من همین الان کاملا مساله رو توضیح می دم هر کسی هر طوری خواست برداشت بکنه !
1- دوستان این تاپیک مربوط به دو سال پیش هست تاکید می کنم
2 سال پیش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما در طی این دو سال هیچ فعالیتی از این انجمن نشون ندادیم چرا که دیگر نیازی نداشتیم
چند روز پیش یک فردی از ما سرویسی صبح درخواست کرده بود و چون تا ظهر تحویل نداده بودیم این تاپیک رو بالا اورده است ! ما هیچ فروشی در این باره در انجمن نداشتیم و نخواهیم داشت !!!
پس بنابراین وقتی یه عده از دوستان می ان اینجا می گن که بیاییم و پاسخ بدیم چون عملا دیگه اینجا هیچ فعالیتی نداشتیم بنده اصلا نمی دونستم اینجا این همه شکایت ثبت شده و بنده قطعا می اومدم و یک به یک پاسخ می دادم ! ولی چون اصلا نمی دونستم و درجریان نبودم بنابراین اصلا امکان پاسخ گویی در اینجا وجود نداشت !
و لطفا اگر در امکانتون باشه اگر نیاز به پیگیری هست لطفا از طریق تیکت اقدام بفرمایید ولی اگر شکایت دارید واقعا ممنون می شم همینجا بفرمایید با دلیل محکمه پسند هر دو طرف یعنی ما و کسی که شاکی هست اقدام به رفع مشکل و قاضی قرار دادن (هر چند اینجای جای قضاوت نیست) کاربران بکنیم
2- در مورد تلفن شرکت , بیش از چندین بار هم بنده و هم دیگر یوزران چه در وب سایت و چه در اینجا گفته شده که دفتر شرکت در حال انتقال هست و عملا اصلا نه تلفن و نه کسی در اونجا هست که پاسخگو باشه یعنی اینطوری نیست که ما عمدا پاسخ ندیم !
** مهم ترین مورد **
3- ببینید دوستان ما نه کلاه برداریم و نه واقعا نیاز داریم که کلاه برداری بکنیم در حال حاضر سود اصلی ما از سرویس ها و سفارشات تحویل داده شده و تمدید شده بیشتر از 30 میلیون تومان هست و ما بیشتر از 3500 یوزر فعال داریم که یه عده از قبل از دو سال پیش از طریق وب هاستینگ تالک با ما اشنا شدند و بعدش که ما کارمون رو گسترش دادیم دیگه از دو سال پیش تا الان حتی یکبار هم اینجا تاپیک یا پست جدید نداشتیم تا چند روز پیش !!!!!!!!!!
ما با دارا بودن بیشتر از 30 سرور کلو شده در هلند - انگلیس - امریکا - المان که در کمترین حالت هر سرور 128 گیگ رم دارد و این حاشیه سود بالا چرا باید به 14.5 الی 31 هزار تومن کسی چشم ببندیم ؟ (تازه اونم با کلی دعا بد و انرژی منفی که پست این پول هست)
ما 6 سال شرافتمندانه بدون مشکل کار کردیم تا به این مرحله برسیم! بعد الان با این شرایط مناسب کاری چرا باید اقدام به گدایی و خوردن پول افرادی که 14.5 تومن الی 31 تومن به ما دادن , بکنیم ؟ واقعا این به نوعی توهین به ماست جدای از افترایی که به ما زده می شه !
اما این حرف دلیل بر این نیست که ما مشکل نداشتیم و نداریم و یا اینکه این مشکلات اخیری که به وجود اومده تقصیر ما نیست ! همه این مشکلات از لحاظ منطقی و انسانی کاملا از سمت ماست و ما هم قبولش داریم ! ما هیچ موقع نگفتیم مشکل از سمت ما نیست !
الف ) مشکل عدم پاسخ گویی به موقع:
در طی این چند روز اخیر اتفاقاتی افتاده به طوری که مایی که تقریبا نمی گذاشتیم بیشتر از 30 تیکت به روز بعد منتقل بشه در طی 4 روز اخیر که مشکل ایجاد شده بود به بیشتر از 500 تیکت رسید
متاسفانه ما تحت اتک خیلی شدیدی قرار گرفتیم و نیاز بود چندین کار انجام بدیم که یکی اش جداسازی قسمت مدیریت و یوزر whmcs که خود این مورد باعث شد با وجود اینکه قسمت سفارش و تیکت به نحوی فعال بود (که حداقل دوستان نگن خورد یه ابم روش و الان سایتش هم بالا نمی اد و سایتش رو هم بست) ما قادر نبودیم که به هیچ تیکتی پاسخ بدیم ! (به دلیل مشکلات فنی و نرم افزاری)
مورد دوم در این گیری که کرده بودیم اتکی بود که به یکی از سرور های اصلی داشت انجام می شد ! و عملا اتک به قدری سنگین بود که در 2 ساعت تمامی ترافیک ما که 100 ترابایت بود تموم شد ! و داشتیم برای این مورد فایروال و انتی دی داسر خریداری می کردیم ! عملا جوری مشکل داشتیم که واقعا نمی دونستیم چطور خودمون رو جمع و جور بکنیم و نهایتا حل این مشکل با توجه به الویتی که نسبت به اپتایم بودن سرویس ها داشتیم باعث شد که در مورد وب سایت نتونیم تمرکز بیشتری داشته باشیم
ب) مشکل عدم تحویل به موقع:
علاوه بر مشکلات پنل قسمت مدیریت که در طی قسمت قبلی توضیح داده شد , موارد زیر هم بر روی روند کار تاثیر داشت
در طی این 2-3 هفته اخیر ما اقدام به خرید بک لینک جهت بالا بردن سئو و بازدید سایتمون کردیم دقیقا نمی دونم به چه علتی اما فکر می کنم بیشتر به همین علت باشه که میزان سفارشات بسیار بالا رفت به طوری که حاشیه سود ما 50 درصد بیشتر از چیزی شد که قبلا بود ! ما واقعا براورد نمی کردیم که همچین اتفاقی در طی 2 هفته بیافته و این برنامه ریزی رو برای تابستون کرده بودیم چون طبق تجربه های قبلیمون واقعا سئو حداقل 1 الی 2 ماه زمانبر بود و از خود کسی که برای ما این کار سئو رو کرده هم پرسیدیم همینطور به ما پاسخ داد.
در پی این افزایش تعداد سفارش ما که عملا موجودی اضافه از بابت سرور های کلوکیشن نداشتیم مجبور می شدیم که اقدام به خرید سرور های اختصاصی اجاره ای بکنیم - این دقیقا مصادف با زمانی شد که دلار از 6200 تومن به 7400 تومن به یکباره افزایش قیمت داد حتی payment24 که گرونترین نرخ دلار رو می داد هم فروش دلار نداشت ! و تعطیلی های یک هفته ای هم باعث شد که اصلا همه کار های پرداختی ما بخوابه ! و ما نتونیم سرور های جدید حتی با قیمت بالاتر رو هم تهیه بکنیم ! حتی بعضا که تاریخ تمدید سرویس هامون بود از دیتاسنتر زمان درخواست کردیم که سرور ها ساسپند نشند و به یوزرهامون به مشکل برنخوردند
مورد دیگری که باعث شد در روند تحویل ها تاخیر ایجاد بشه این بود که روند تحویل سرویس های ما دستی هست و عملا همونطور که در وب سایت نوشته شده بود اصولا در طی 2 ساعت به مشتریان تقدیم می شد ولی اینبار علاوه بر عدم موجودی, اگر موجودی هم به خاطر کنسلی تعدادی از کاربران و یا دریافت سرور و منابع جدید داشتیم تعداد سفارشات به قدری زیاد بود که تحویل اون ها به شیوه دستی کمی زمانبر بود !
البته ما هیچ موقع جانماز اب نمی کشیم که این دفعه اول ما بود و ... !! قبلا هم چنین مشکلاتی داشتیم (در مقیاس کوچیک) اما سریع حل می شد و اینکه ما قطعا جبران خسارت می کردیم به طوری که اگر کسی بیشتر از 24 ساعت منتظر می موند ما بهشون 7 الی 14 روز هم علاوه بر اینکه تاریخ سرویسش از روز فردا تحویل محاسبه می شد , اضافه می کردیم ! همین الان هم که تحویل می دیم سفارشات رو بعد از کلی عذرخواهی و ... قطعا براشون جبران خسارت می کنیم !
ج) مشکل برگشت وجه :
این مورد رو نمی شه اسمش رو مشکل گذاشت اما برخی از کاربران ما ظاهرا این رو مشکل تلقی می کنند ! ما برگشت وجهمون بین 7 الی 12 روز کاری زمان بر هست - تعریف روز کاری هم به این شکل هست که : تمامی روز های سال بجز پنجشنبه - جمعه و روز های تعطیل رسمی هستند
اول اینکه وقتی دوستان خرید می کنند تیک قوانین رو پذیرفته ام را می زنند و عملا قوانین رو قبول می کنند و سپس اقدام به خرید می کنند - اما از اونجایی که ما دیکتاتور نیستیم که هر قانون هر دم بیلی رو بزاریم و قانونی که می زاریم برحسب منطق هست مایل هستم مساله رو به شکل کامل توضیح بدم
ما دو نوع برگشت وجه داریم , برگشت وجه به حساب کاربری - برگشت وجه به حساب بانکی
در صورتی که کاربر درخواست برگشت وجه به حساب کاربری در وب سایت رو داشته باشد , در جا سرویسش کنسل می شه و هزینه به حساب کاربری اضافه می شود که از این حساب می تواند در خرید و یا تمدید های اینده استفاده بکند
در صورت درخواست برگشت وجه به حساب بانکی از سمت مشتری, ابتدا سرویس کنسل می شود و بعد 7 الی 12 روز کاری خدمت مشتری مبلغ برگشت داده می شود
دوستان ! ما تحت عنوان شرکت رایان پردازش نیرا (با مسئولیت محدود) به شماره ثبت 43750 فعالیت می کنیم که خودتون می تونید از وب سایت "شرکت ها" بررسی لازم رو انجام بدید و دیگه تحت عنوان شخص حقیقی مانند حامد مددیان و ... که دو سال پیش بود کار نمی کنیم !
برای برگشت وجه باید کسانی که شرکت رو تاسیس کردند اجازه بدند تا برداشت انجام بشه ! دیگه به مانند دو سال پیش به حساب بنده واریز نمی شه ! بنده نمی تونم وجه رو کارت به کارت بکنم چطور که شما وقتی وجه واریز می کنید از طریق درگاههای بانکی واریز می کنید و کارت به کارت نمی کنید!
از اونجایی که هر اجازه منوط به امضا و ثبت دفتری هست هزینه ها و زمان هایی هم گرفته می شه !
بنابراین برای ما به صرفه نیست که برای هر درخواست برگشت وجه (چه کوچیک و چه بزرگ) بیاییم و مراجعه متوالی به دفتر اسناد رسمی بریم و هزینه بکنیم و ....
برای همین همه رو نگه می داریم در حین برداشت کلی (مانند برداشت هزینه برای تمدید سرویس ها و ...) و همچنین دیگر کسانی هم که درخواست برگشت وجه دادند , همه یکجا برداشته بشه.
برای همین این مدت زمان طول می کشه !
به عده اومدند و ادعا کردند که 20 روزه برگشت داده نشده دوست گرامی 20 روز معمولی ممکنه در ایران حتی 10 روز کاری هم نشه ! این دیگه تقصیر بنده نیست !
یه عده اومدند می گن این یه حقه تا یادمون بره ! خوب دوست گرامی اگر واقعا اینطوری فکر می کنید هر چند که ما قصدمون این نیست شما لطف بفرمایید که دقیقا سر روز 12 ام کاری هی یاداوری بکنید و هی تیکت بزنید! من دیگه واقعا نمی دونم این بهانه جویی ها ذیگه چیه !
سخن اخر:
ما خودمون بر این واقف هستیم که مشکل از سمت ما بوده و هیچ موقع هم رد نمی کنیم ! اما من و سایر دوستان اینجا واقعا بیکار ننشتیم مثل بعضی از دوستان شخصی و حقیقی از روی بیکاری فیلم نمی بینیم ! ما اینجا شده تا ساعت 5 صبح هم یکسره کار کریدم ! و حتی اگر فرض کنیم به خاطر مشتری مداری هم نباشه - به خاطر خودمون و به خاطر این حاشیه سود مناسب و بالا و جون به در بردن از این وضعیت اقتصادی دوست نداریم که شهرت خودمون رو خراب کنیم.
ما تمام تلاشمون رو می کنیم که سریعا همه کار ها رو انجام بدیم ولی واقعا بعضا دیگه دست ما نیست و اتفاقاتی که در کشور می افته باعث خارج شدن روال کاری از دست ما می شه ! باور بکنید یا نه ! ما نه در المان و انگلیس و فرانسه و کلا در کشور های اروپایی زندگی می کنیم و نه حتی در کشور های همسایه خودمون ! یعنی نه در ترکیه و اذربایجان ! ما در کشوری به اسم ایران زندگی می کنیم !!! و اگر شما هم در این کشور زندگی می کنید باید در جریان روال کاری و زندگی در ایران باشید !
در تلاش ما برای مشتری مداری همین بس که از دو سال پیش تا الان که دلار از 3200 تومن تا الان که 7200 هست 1 ریال هم افزایش وجه نداشتیم !
پی نوشت : الان مشکلات نسبتا حل شده و داریم کارهای کاربران رو حل می کنیم
از دوستانی که می تونند لطف بکنند کمی صبوری بکنند تا سفارشات باقی مونده رو تحویل بدیم و یا تیکت های پشتیبانی رو پاسخ بدیم و قطعا برای دوستان جبران خسارت خواهد شد
اگر نمی تونند صبر بکنند لطفا در طی تیکت درخواست برگشت وجه بزنند و لطفا در برگشت وجه کمی صبوری بکنند.
و
واقعا اگر فکر می کنید با این توضیحات ما کلاه بردار - *** - بی شرف - بی صفت - پول مردم خور و سایر صفاتی که گفتند هستیم لطفا در اولین فرصت تشریف ببرند و به پلیس فتا - ای نماد - جرائم رایانه ای و هر نهاد دیگری که فکر می کنند می تونه کارشون رو راه اندازی بکنه شکایت بکنند , ما هیچ ترسی از این مورد نداریم چرا که همه موارد بدون استثنا با مدرک بوده و دلیل و بهانه واهی نیستند و قابل ارائه هست ! ما اینجا به شکل عمومی به همه مشکلاتمون رو توضیح دادیم و هیچ عبایی از این نداریم که اون رو پیش قاضی یا دیگر موارد قضایی و یا اجرایی بازگویی بکنیم !
با این حال بنده از تمامی یوزر ها عذرخواهی می کنم و هیچ بهانه ای هم برای این مشکلات نداریم ولی از تمامی یوزرها انتظار می ره که با توجه به روندی که بر ما گذشت و توضیحاتی که دادیم ما رو درک بکنند. برای چندمین بار از تمامی دوستان عذرخواهی می کنم و امیدوارم که دوستان و یوزرهامون هم این عذرخواهی ما رو پذیرفته باشند
پی نوشت 2 : اخرین نظری که دوستی دادند و کلی توهین کردند باید بگم که ما اصلا در اینجا فعالیتی نداشتیم و اصلا انتظار نداشتیم که از اینجا برای ما یوزری بیاد ! (لینک پست :
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1768217)
پی نوشت 3 : بعضی از دوستان که در اینجا شکایت کردند این اولین پست و کلا اولین فعالیتشون هست - برخی (نه همه) از این دوستان مولتی یوزر هستند که صرفا جو بیش از اندازه بدند و اگر دقت بکنید نحوه نگارش و حتی اشتباهات نگارشی شون هم یکی هست ! هر چند ما خیلی وقته که اینجا فعالیت نمی کنیم و دیگه منبع تبلیغ و کلا درامدمون اینجا نیست و مهم نیست که اینجا به چه شکلی تخریب بشیم اما به مشتریان و کسانی که از ما خریداری می کنند کاملا پایبند هستیم و حاضر به پاسخ گویی !