نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن Gh-Moradi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    102
    تشکر تشکر کرده 
    397
    تشکر تشکر شده 
    138
    تشکر شده در
    88 پست

    پیش فرض پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mgp.co.ir نمایش پست ها
    با سلام
    این رو از روی تجربه مینویسم و هیچ ربطی به اینکه ما سرویس دهنده هستیم یا نیستیم، ندارد .
    وقتی مشتری خواهان خدمات بسیار ارزان میباشد باید یک حساب سر انگشتی بکند و سپس درخواست سرویس داشته باشید .وقتی یک سرور 64 گیگ رم حداقل 50 یورو برای فروشنده تمام می شود .
    در بهترین شرایط بتواند 30 سرورمجازی با رم دو گیگ روی ان راه اندازی کند و برای هر سرور ، شما ( مشتری ) 25 هزار تومان می پردازید . به عبارتی حدود 450 هزار تومان ماهیانه فقط پرداختی بابت سرور اختصاصی خواهد بود و مابقی به اصطلاح حاشیه سود است اما اینطور نیست و اون فروشنده نمی تواند ماهیانه 90 سرورمجازی بفروشد که 3 سرور اختصاصی داشته باشد که در پایان ماه برای ان یک میلیون و دویست هزار ( کمتر از دویست دلار ) تومان بماند ، در نهایت هی سعی میکند مشتری جدید جذب کند و کیفیت پشتیبانی کمتر و کمتر میشود و در نهایت ی روزی میبند نمی تواند سرور ها را تمدید کند و دیتای مشتریان نابود خواهد شد .

    ی سناریو دیگه هم هست که فقط مشتری رو برای ماه اول جذب میکنیم و اورسل میکنیم که الان فکر میکنم این سناریو بسیار زیاد شده . ی روزی توی وب هاستینگ تاک روزی 50 60 تا درخواست سرویس می امد امروز هفته ای سه تا!

    برای سرور دو گیگ رم حداقل امروز باید 6 یورو بپردازد ! نه 3 یورو
    وقتی نصب ی سیستم عامل امروز نرخ 15 هزار تومانی حداقل خواهد داشت چگونه همکاران سرویس ارایه می دهند ، 18 الی 25 هزار تومان !

    وقتی با این شرکت ها روبرو شدید سریعا از این افراد به اصلاح حقوقی فاصله بگیرید و در اخر فراموش نکنید در هاستینگ مهمترین مورد پشتیبانی هستش ، پشتیبانی و همچنان پشتیبانی !

    کاملا صحیح متوجه منظور شما هستم اما باور بفرمائید دنبال سرویس ارزون و اینا نبودیم و نیستیم البته که هزینه هم مدنظر قرار میدیم
    دیدم ایشون افر دادن که برامون جالب بود قبل از هرچیزی سابقه ایشون رو بررسی کردیم بعدش واسه یکی از پروژه ها ازشون سرویس گرفتیم
    اروم اروم اعتماد به شرکتها کمرنگ و کمرنگتر میشه و انتخاب سخت تر. شاید روزی برسه که دیگه از سرویس دهندگان ایرانی هیچ سرویسی نداشته باشیم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    با سلام

    میتوانید از ایرانی سرویس بگیرید اما درست هزینه کنید - یک نمونه تاپیک قبلی تقریبا شبیه مورد شما : http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1766775

    پشتیبانی نرم افزاری وقتی مثلا 200 ت یک شخص کانفیگ میکند بعد یکی ذکر میکند با خرید سرور ماهی 25 ت پشتیبانی کامل - خب مشخص هست پشتیبانی کامل منظور وی چیست.

    یا کلا سرور مدیریت شده خرید کنید (از نام آن مشخص است) یا کلا سرور مجازی معمولی اگر خرید میکنید مطمئن باشید پشتیبانی نرم افزاری که یک شخص 200 ت میگیرد را نخواهید داشت.

    بعید میدانیم شرکت معتبری چنین تبلیغی کرده باشد و بعد به آن پایبند نباشد اما انشالله در آینده دقت بیشتری نمائید مشکلات کمتر خواهد شد!!!
    جسارتن شما از کجا میدانید ما درست هزینه نمیکنیم؟ آیا ما با شما همکاری قبلی داشتیم؟ کم و کاستی بوده از طرف ما؟ آیا هزینه به شما پرداخت نکردیم؟ یا به شما بدهکاریم؟
    ما سرویس را بعنوان پشتیبانی کامل خریداری کردیم (چیزی که توی تاپیک ذکر شده بود) و عرض کردم هیچ درخواستی مبتنی بر پشتیبانی نرم افزاری از ایشون نکردیم فقط یک سوال ساده در مورد تاریخ سیستم عامل بود که ایشون میتونست بهتر پاسخ بده نه اینکه مستقیم بگه هیچ پشتیبانی نرم افزار نداریم. به نظرم اگر درحد توانش بود و وقتش رو داشت میتونست جواب بده (درصورتیکه جواب ما بله یا خیر بود) و در آخر بگه امکان پشتیبانی نرم افزاری از این پس وجود نداره یا چیزی مشابه که مشتری مداری هم حفظ بشه. درسته بفرما و بتمرگ یه معنی میدن ولی استفاده درست ازشون خیلی شرطه
    ویرایش توسط Gh-Moradi : June 13th, 2018 در ساعت 16:16
    این‌روزها چقدر قیمت شیر و لبنیات گران شده، به‌راستی کدام گاو مقصر است؟

  2. تعداد تشکر ها ازGh-Moradi به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط gh-moradi نمایش پست ها
    کاملا صحیح متوجه منظور شما هستم اما باور بفرمائید دنبال سرویس ارزون و اینا نبودیم و نیستیم البته که هزینه هم مدنظر قرار میدیم
    دیدم ایشون افر دادن که برامون جالب بود قبل از هرچیزی سابقه ایشون رو بررسی کردیم بعدش واسه یکی از پروژه ها ازشون سرویس گرفتیم
    اروم اروم اعتماد به شرکتها کمرنگ و کمرنگتر میشه و انتخاب سخت تر. شاید روزی برسه که دیگه از سرویس دهندگان ایرانی هیچ سرویسی نداشته باشیم

    - - - updated - - -



    جسارتن شما از کجا میدانید ما درست هزینه نمیکنیم؟ آیا ما با شما همکاری قبلی داشتیم؟ کم و کاستی بوده از طرف ما؟ آیا هزینه به شما پرداخت نکردیم؟ یا به شما بدهکاریم؟
    ما سرویس را بعنوان پشتیبانی کامل خریداری کردیم (چیزی که توی تاپیک ذکر شده بود) و عرض کردم هیچ درخواستی مبتنی بر پشتیبانی نرم افزاری از ایشون نکردیم فقط یک سوال ساده در مورد تاریخ سیستم عامل بود که ایشون میتونست بهتر پاسخ بده نه اینکه مستقیم بگه هیچ پشتیبانی نرم افزار نداریم. به نظرم اگر درحد توانش بود و وقتش رو داشت میتونست جواب بده (درصورتیکه جواب ما بله یا خیر بود) و در آخر بگه امکان پشتیبانی نرم افزاری از این پس وجود نداره یا چیزی مشابه که مشتری مداری هم حفظ بشه. درسته بفرما و بتمرگ یه معنی میدن ولی استفاده درست ازشون خیلی شرطه
    با سلام


    درست هزینه که ذکر کردیم به این خاطر است که سرور با پشتیبانی نگرفتید و میزبان هم اگر ذکر کردند پشتیبانی کامل و هم اکنون پاسخ نمیدهند این یعنی درست هزینه نشده است و میزبان نیز به تعهدات خود عمل نکرده است.(معامله غیر شفاف با یک میزبان که به تعهدات خود پایبند نیست)

    درست هزینه اگر بکنید یعنی میدانید اگر ذکر میکنند پشتیبانی نرم افزاری کامل پس قیمت سرویس باید خیلی بیشتر از حالت یک سرویس خام باشد، در صورت تمایل مشخصات و نوع سرویس و هزینه ای که کرده اید را بفرمائید تا ببینیم آیا متناسب با سرویس با پشتیبانی کامل که تبلیغ چنین موردی بوده است هزینه شده یا خیر ...

    هزینه پرداخت نکردن (فرمودید بدهکار هستید) با درست هزینه نکردن دو چیز متفاوت است. درست هزینه نکردن یعنی متناسب با سرویسی که خرید کرده اید هزینه نپرداخته اید و به تبلیغات خام و پوچ توجه کرده اید که فقط جهت جذب شما به هر قیمتی بوده است.

    درست هزینه کردن یعنی بستن قرار داد فنی و پشتیبانی و دریافت سرویس مثل تمام شرکت های بزرگی که به این صورت خرید میکنند و آیا به چنین مشکلاتی بر میخورند ؟ و اگر مشکل دارند آیا یکی از آنها در یک انجمن تاپیک میزنند ؟ چون متناسب با سرویس و قرار داد هزینه داده اند پیگیری حقوقی انجام میدهند و حتی در مقابل sla که دریافت کرده اند میتوانند خسارت بگیرند.


    در پایان در وضعیت و حال فعلی مشکل 100% از میزبان است نمیخواهیم اعلام کنیم مشکل از شما است بلکه در مورد درست هزینه کردن برای خرید های آتی به شما اعلام کردیم که متناسب با آن سرویس بگیرید تا مشکلات خیلی کمتر شود، خودتان ارزیابی کنید و ببینید این هزینه با سرویس معقول هست یا خیر چون بهترین ارزیابی کننده خودتان هستید وگرنه که هیچ ماست فروشی ماست وی ترش نیست.

    در پایان اگر جسارتی احساس کرده اید که انجام شده است پوذش میخواهیم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mizban97 نمایش پست ها
    سلام دقیقا
    بنده خودم با یک شرکت خارجی کار می کنم ازشون پشتیبانی خواستم حدود ۷۰ دلار قیمت بهم دادن .
    که به پول ایران خیلی در میاد حدود ۴۰۰ هزار تومان میشه .
    در صورتی که ایرانی ها حاظر به پرداخت هزینه های پشتیبانی نیستند و با این حال انتظارات زیادی از سرویس دهنده خودشون دارند .
    متاسفانه خیلی از دوستان را دیده ایم که یک سرویس دهنده خارجی درخواست هزینه میکند به راحتی برای پشتیبانی هزینه میدهند اما به یک ایرانی هزینه نمیدهند.

    چرا ؟ چون مقصر میزبانها هستند اگر مانند خارجی ها شفاف و بدون هیچ دورنگی سرویس بدهند و هرچیزی که ذکر میکنند بدانند باید به آن پایبند باشند پس با دقت موارد را درج میکنند و فقط تبلیغ برای جذب مشتری نخواهد بود آن زمان مشترک هم اطمینان داشته و درست هزینه میکند.

    اصلا همین کلمه که ذکر میکنند پشتیبانی کامل دارای ابهام است، پشتیبانی کامل ؟ واقعا هر مورد نیازی باشد در توان میزبان است ؟ در این حد دانش کل موارد فنی را دارند ؟
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 13th, 2018 در ساعت 17:02
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  4. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن my-host.site آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2018
    محل سکونت
    ایران ، آذربایجانشرقی ، تبریز ، نصف راه ، پشت آتشنشانی
    نوشته ها
    156
    تشکر تشکر کرده 
    53
    تشکر تشکر شده 
    121
    تشکر شده در
    100 پست

    پیش فرض پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها

    چرا ؟ چون مقصر میزبانها هستند اگر مانند خارجی ها شفاف و بدون هیچ دورنگی سرویس بدهند و هرچیزی که ذکر میکنند بدانند باید به آن پایبند باشند پس با دقت موارد را درج میکنند و فقط تبلیغ برای جذب مشتری نخواهد بود آن زمان مشترک هم اطمینان داشته و درست هزینه میکند.

    اصلا همین کلمه که ذکر میکنند پشتیبانی کامل دارای ابهام است، پشتیبانی کامل ؟ واقعا هر مورد نیازی باشد در توان میزبان است ؟ در این حد دانش کل موارد فنی را دارند ؟
    حرفتون کاملا صحیح و موافقم . متاسفانه خیلی خیلی اینجورین و اگه چیزی هم بپرسن شاید پشتیبان چیزی نمیفهمه در اون مورد باز میگه پشتیبانی واقعی و کامل

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط my-host.site : June 13th, 2018 در ساعت 17:56

  6. تعداد تشکر ها از my-host.site به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو انجمن Gh-Moradi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    102
    تشکر تشکر کرده 
    397
    تشکر تشکر شده 
    138
    تشکر شده در
    88 پست

    پیش فرض پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    با سلام

    مقصر میزبانها هستند اگر مانند خارجی ها شفاف و بدون هیچ دورنگی سرویس بدهند و هرچیزی که ذکر میکنند بدانند باید به آن پایبند باشند پس با دقت موارد را درج میکنند و فقط تبلیغ برای جذب مشتری نخواهد بود آن زمان مشترک هم اطمینان داشته و درست هزینه میکند.

    اصلا همین کلمه که ذکر میکنند پشتیبانی کامل دارای ابهام است، پشتیبانی کامل ؟ واقعا هر مورد نیازی باشد در توان میزبان است ؟ در این حد دانش کل موارد فنی را دارند ؟

    دقیقا تمام حرفم همینه
    بحثم سر پشتیبانی نرم افزاری یا عدم پشتیبانی نرم افزاری نیست بحثم اینکه چرا باید به هرقیمتی سرویس بفروشند؟ چرا تبلیغات دروغ؟ حالا دروغ میتونه پشتیبانی نرم افزاری یا چیزی دیگه باشه... کسی که میخواد رقابت سالم و مشتری جذب کنه روش های بهتری از دروغ گفتن هست

    من با چند شرکت اروپایی کار میکنم تابحال نشده خدمات بیکیفیت تر اون چیزی که میگن ارائه بدن. حتی شده بیشتر از چیزی که خواستیم و سریعتر از موعد بهش رسیدیم اما متاسفانه در ایران نمیدونم چرا اینطوریه!

    چرا باید ذهنم سریع بره سمت شرکتهای اروپایی بگم از اونا سرویس بگیرم بهتره؟ یعنی اونا مسئولیت پذیرن ما نیستیم؟ یعنی اونا مشتری مدارن ما نیستیم؟ دقیقا اونا چه فرقی با ما دارن؟
    شاید ایرانی ها هموطنهای من نیستند شاید من دارم اشتباه میکنم یا شایدم ایران داره از بین میره..!
    این‌روزها چقدر قیمت شیر و لبنیات گران شده، به‌راستی کدام گاو مقصر است؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نحوه نمایش زیر دسته و استایل دهی؟
    توسط .:: Ali ::. در انجمن Wordpress
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 7th, 2016, 13:39
  2. روش استفاده از صد گیگ فضای بک اپ کیمسوفی؟
    توسط ertebat7 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2012, 13:04
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: April 21st, 2012, 20:33
  4. آماده به کار هستم و دنبال کار دانشجویی؟!!!!
    توسط mohebali در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 22nd, 2011, 10:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •