دقیقا پشتیبانی نرم افزاری بنظرم یه شعاره برای جلب مشتری، چرا؟ چونکه بهش پابند نیستند!
اگر توی تاپیک به صراحت قید کنند هیچ پشتیبانی نرم افزاری صورت نمیگیره بهتره. چون ماهم دیگه در این مورد بهشون تیکت نمیدیم. کلا ما فقط دوتا تیکت ایجاد کردیم یکی خطا موقع پرداخت بود یکی هم سوال در مورد تایم سرور بود یعنی عملا هیچ درخواست پشتیبانی و کار بر روی سرور نکردیم که اینطوری جوب دادن. اورسل هم راست میگید بیشتر سرویس دهندگان ایرانی پایبندش هستند متاسفانه
برای خرید جدید هم باید سرور اختصاصی بگیریم یا کلا از سرویس دهندگان ایرانی vps نگیریم
پ.ن: دوستان توی خاص سوال کردن که منظورتون با این سرویس دهنده هست؟ http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=199842
همینجا عرض کنم نخیر، ما از این عزیز هیچ سرویسی نداریم و منظورم اصلا با ایشون نیست خدایی نکرده سوءتفاهم نشده باشه