کاملا درسته. مشکل اینجا است که راننده حتی توی یک خیابان آنطرفتر هم میتواند هشدار رسیده رو بزنه. برخی از رانندهها مثلا یک کوچه مانده به مبدا این کار رو میکنند بعدش از چند دقیقه هم واقعا در مبدا هستند. ولی اون راننده ناشی دو خیابان آن طرفتر هشدار رسیدن رو زده بود که تا اومدم زنگ بزنم بهش که بگم اشتباه کرده و اونجا مبدا سفر نیست، زد پایان سفر.
پیگیری موضوع هم پیچیده نیست. چون هر سفر کد اختصاصی داره که من دادم به پشتیبانی و خودشون هم تایید کردند که اشکال از راننده بوده و بر همین اساس قول پیگیری دادند ولی مشکل اینه که برای پیگیری موضوع هیچ ارادهای ندارند و اصلا پیگیری نمیکنند. چند بار بعدش هم زنگ زدم و گفتم چرا پیگیری نشد، گفتند باشه ولی...
باز موضوع مشابه در مورد همراه اول و مشکل آنتن دهیاش در خونه ما بود که زنگ زدم و گزارش دادم و چند بار هم زنگ زدم که چی شد؟ خودشون قبول داشتند که خیلی از زمان گزارش گذشته. تا این حد که همراه اول برای دلجویی، خودش پیامک داد که به دلیل اینکه پیگیری مشکل شما خیلی طولانی شده، 10 هزار تومان هدیه درون شبکه به شما تعلق میگیره. ولی پس از چندین ماه، هنوز خبری نیست.
همین موضوع در مورد مخابرات و درخواست خط تلفن ثابت هم وجود داره که پس از گذشتن چندین ماه، میزنه امکانات نداریم. بعدش هم که به تنظیم مقررات(195) گزارش دادهایم، قول پیگیری دادهاند ولی الان چند ماه است که خبری از هیچ کدام(مخابرات و تنظیم مقررات یا همان 195) نیست.
کلا روششون اینه که اینقدر کشش میدهند که هزینه پیگیری و شکایت(هزینه زمان و...) بیشتر از هزینه خسارت وارد شده باشد و فرد شاکی به همین دلیل بی خیال بشه.