نقل قول نوشته اصلی توسط takchinco نمایش پست ها
ببینید

من مشتری تازه کار نیستم

سایت فروش شرکت رو بردیم روی vps ایشون
برای تعدادی از دوستان هم هاست و خدمات دیگه تهیه کردیم

امروز هیچ سرویسی بالا نیماد
اول تماس گرفتم گوشی رو برداشتند میگن در سایت تیکت کنید اوک من میگم سایت بالا نمیاد وگرنه اول خودم رفتم تیکت کنم.
میگن سایت مشکلی نداره و تیکت کنید و گوشی رو گذاشتند

یک ساعت صبر کردم سایت بالا نمیاد و اینجا رئیس شرکت هر لحظه روی سر من قدم میزنه که سایت چی شد
باز زنگ زدم به این ادم میگه سایت مشکلی نداره و تیکت کنید میگم دارید سر میچرخونید یا بگید مشکل چیه یا تاپیک میزنم
گفته تاپیک بزنی کل دیتا رو پاک میکنم و گوشی رو گذاشته
بعد شماره من رفته تو بلک لیست با شماره شرکا زنگ زدم نشناخته جواب داده دوباره تهدید

و خودش چند خط بالاتر گفته که از 12 خوابیدن تا الان و هیچ تماس من رو جواب ندادن

من حق دارم یا نه؟
درسته ولی نباید استرس و تنش هارو بیشتر کرد.
شما خودت رو جای ایشون بزار سرور دوچار مشکل شده و هزار نفر دارن بهت زنگ میزنن.خوده همین استرس ایجاد میکنه.
شما زمان بدین اگر ایشون رفع نکردن و حل نشد اون وقت حق دارین اینجا اعلام عمومی کنی و حتی دوست داشتین شکایت رسمی کنید.
ولی توی این موارد فقط و فقط صبر و عدم ایجاد استرس و تنش میتونه به هر دو طرف کمک کنه.
یه زمانی هم این اتفاق واسه من افتاده بود و حدود 160 سرور اختصاصی دان شده بود.کلی انگ زدن که فاکتور ها یا یورو هک شده پرداخت شده و کلی صحفه پشر سر گذاشتن.

فقط صبر کنید.معمولا هم زمان بین 6 تا 12 ساعت قطعی یه تایم متعارفی هست چون اختلاف زمان و حتی دیر پاسخ دادن دیتاسنتر و حل موارد مثل کانفیگ مجداد زمان بر هست.
گرچه که در برخی مراکز در ایران این تایم بین 14 تا 24 ساعت در قرار دادهای sla اعمال میشه.