
نوشته اصلی توسط
mehriz
درود
چی شد جواب دادین بعد پستتون را حذف کردید ؟
سیستم شما خوب میتونه باشه.به شرط اینکه گراف بهتری داشته باشد.
و اینکه سیستم ارتباط با مشتری بهتری اضافه کنید.( به این شکل باشد که مشتری بعد از نصب و راه اندازی بیاید در گروه نصب و راه اندازی شده ها.بعد با مشتری تماس حاصل میشه و نظرسنجی میکنیم که کیفیت و یا اشکالی دارد اینترنتشون یا نه.اگر مشکلی نداشت.برود تو گروه مشتریان.اگر مشکل داشت تو گروه رفع خرابی بماند.)
و اینکه سیستم تیکت شما سیستم معمولی است.سیستم مورد نظر ما این است که مشتری با پشتیبانی تماس میگیره پشتیبان شماره مشتری را جستجو میکند و در صورت نیاز تیکت برای مشتری باز شود.
و امکان جدیدی که مد نظر ما است.این میباشد که مشتری زمانی که تماس میگیره با پشتیبانی کار که تمام شد و تلفن قطع شد.پشتیبان لاگ بزار که فعلان مشتری با شماره **** تماس گرفته و مثلا نام کاربری و رمز و تقاضا کرده است.و در این حال یک پیامک برای مشتری ارسال شود که " مشتری گرامی تماس شما را گرامی میداریم.شرکت ****