سلام
برنامهدنویسی و طراحی سیستم توسط هاست نتورک انجام شده و هر موردی قابلیت اضافه شدن دارد برای بخش طراحی و برنامه نویسی تیکت ثبت کنید
با تشکر
سلام
برنامهدنویسی و طراحی سیستم توسط هاست نتورک انجام شده و هر موردی قابلیت اضافه شدن دارد برای بخش طراحی و برنامه نویسی تیکت ثبت کنید
با تشکر
درود
چی شد جواب دادین بعد پستتون را حذف کردید ؟
سیستم شما خوب میتونه باشه.به شرط اینکه گراف بهتری داشته باشد.
و اینکه سیستم ارتباط با مشتری بهتری اضافه کنید.( به این شکل باشد که مشتری بعد از نصب و راه اندازی بیاید در گروه نصب و راه اندازی شده ها.بعد با مشتری تماس حاصل میشه و نظرسنجی میکنیم که کیفیت و یا اشکالی دارد اینترنتشون یا نه.اگر مشکلی نداشت.برود تو گروه مشتریان.اگر مشکل داشت تو گروه رفع خرابی بماند.)
و اینکه سیستم تیکت شما سیستم معمولی است.سیستم مورد نظر ما این است که مشتری با پشتیبانی تماس میگیره پشتیبان شماره مشتری را جستجو میکند و در صورت نیاز تیکت برای مشتری باز شود.
و امکان جدیدی که مد نظر ما است.این میباشد که مشتری زمانی که تماس میگیره با پشتیبانی کار که تمام شد و تلفن قطع شد.پشتیبان لاگ بزار که فعلان مشتری با شماره **** تماس گرفته و مثلا نام کاربری و رمز و تقاضا کرده است.و در این حال یک پیامک برای مشتری ارسال شود که " مشتری گرامی تماس شما را گرامی میداریم.شرکت ****
درود
معرفی لینک سایت شما کار خدا بوده
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=189012
برای مکاتبه بیشتر تلگرام ای دی محبت نمایید
به درسته بالا میاد و مشکلی نداره
https://panel.maz-asiatech.ir/login.php
ممکنه مرورگرتون با ssl شون مشکل داشته باشه
ویرایش توسط ppscoir : July 26th, 2017 در ساعت 19:45
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)