صفحه 5 از 13 نخستنخست 123456789 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 125

موضوع: اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

  1. #41
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    من هم ایمیل مشابه دریافت کردم از ایران سرور، واقعا شرم آوره!

  2. # ADS




     

  3. #42
    عضو جدید Bozurg آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    محل سکونت
    منتها علیه غربی دشت هویج
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    93
    تشکر شده در
    51 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    آیا خرید لیست کاربران شرکت های دیگر هاستینگ و ارسال ایمیل برای کاربران آنها دال بر انتقال به ایران سرور کار صحیحی بوده است؟
    با وجودی که پویاسازان بیش از ۱۵ سال است که از رجیسترر آمریکایی enom استفاده میکند آیا ارسال ایمیل برای کابران پویاسازان و اعلام خطر به آنها کار صحیحی بوده است؟!
    متاسفانه این شرکت از اضطراب بوجود آمده در بازار برای جذب مشتری سوء استفاده کرده است.
    نمونه ایمیل ارسال شده با فاکتور گیری نام مالک دامین و نام دامین در زیر آمده است تا همکاران دیگر این کار را قضاوت کنند و آنهایی که حتی قصد تهیه زیر نمایندگی از این شرکت را دارند همیشه این نکته را مد نظر داشته باشند که هر لحظه ممکن است این شرکت برای کاربران آنها هم در جهت منافع خود به صورت مستقیم ایمیل ارسال کند.
    فایل پیوست 36345

    فقط اونا نبودن سرور پارس هم اقدام مشابهی کرده با ما، جالبیش این هست به تازگی به خاطر مسائل فاکتور رسمی 50 تا مشتری از بین شرکت های سهامی عام رو خودمون فرستادیم سرور پارس، حالا جواب اینکه بهشون مشتری دادیم رو با ایمیل ترسناک فرستادن برای مشتری های ما میدن!!! از اون بدتر اینکه حتی دقت نکردن که مشتری دامنه هاش کجا هست و به اونایی که روی هر رجیسترری بودن فقط نیم سرور ما رو داشتن ایمیل دادن

  4. #43
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور


  5. #44
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر تشکر کرده 
    71
    تشکر تشکر شده 
    260
    تشکر شده در
    156 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    اقدام سه گروه در این میان دارای اشکال است:
    1-شرکتهایی که با به وجود آمدن مشکل، به دلیل ترس از دست دادن مشتری، از اطّلاع رسانی صحیح و به موقع در کنار اطمینان خاطر دادن به مشتریان خودشان خودداری کرده و فضا را برای شرکت‌های فرصت طلب باز گذاشتند و ضمناً خود عدم اطّلاع رسانی سریع و به موقع و شفاف نبودن با کاربران نهایی بیشتر از اقدام ایران سرور به ضررشان تمام شد و در واقع همین کار آنها این فرصت را به برخی شرکت‌ها داد تا از فضای بی خبری بهره برداری کنند. این خبر باید از طریق خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های فناوری اطلاعات به اطّلاع همگان میرسید امّا به شکل بی طرفانه و صرفاً در قالب یک خبر و بررسی راهکارهای موجود و جایگزین. حتّی الان که ایران سرور چنین خبری را منتشر کرده، برخی از شرکت‌ها صرفاً در سایت خودشان خبر داده‌اند که نگران نباشید! ولی توضیح نداده‌اند که چگونه؟ برخی دیگر اصلاً خبری نداده‌اند. آیا بهتر نیست شفافیت را سر لوحه کار خودمان قرار دهیم تا عدم دیگران از فضای مه آلود سوء استفاده نکنند؟ البته گروهی از شرکت‌ها انصافاً پس از انتشار خبر مذکور، خوب و شفاف برخورد کرده‌اند امّا شامل همه نمیشود.

    2-اقدام شرکت/سایت ایران سرور و هر شخص/شرکت دیگری که سعی کرده با دادن رپورتاز آگهی به سایت‌های خبری و ارسال ایمیل و... مشتریان نهایی از همه جا بی خبر را به سوی خود بکشاند.

    3-اقدام سایت‌های zoomit و الف که با انتشار خبر مذکور به شکل رپورتاز آگهی زمینه استفاده جانبدارانه به نفع یک شرکت خاص را فراهم نموده‌اند. در واقع سایت zoomit که سایت خبری تخصصی این حوزه است، نباید یک خبر را به شکل رپورتاژ آگهی و یک رپورتاژ آگهی را به شکل یک خبر منتشر کند. این اقدام zoomit هم غیر مسؤلانه و غیر خرفه‌ای است. جا دارد که دوستان با ارسال ایمیل به zoomit از این سایت بخواهند تا اصلاحیه و توضیحات و جوابیه سایر شرکت‌ها را به عنوان خبر و نه رپورتاژ آگهی و بدون ذکر نام شرکت خاصّی منتشر نماید. این کار البتّه میتواند از سوی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دبیر آن انجمن(جناب آقای رضا الفت نصب) یا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که برخی از شرکتها عضو آن هستند، و به عنوان نماینده کلّ صنف هم انجام شود.
    ویرایش توسط mri_6889 : July 20th, 2017 در ساعت 10:56

  6. تعداد تشکر ها ازmri_6889 به دلیل پست مفید


  7. #45
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    105
    تشکر تشکر کرده 
    112
    تشکر تشکر شده 
    160
    تشکر شده در
    102 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    با سلام
    دوستان برای تمامی مشتریان پویاسازان ارسال شده!
    حالا جالبه دامین ما از طریق enom, inc. ثبت شده و این ایمیل برای ما هم ارسال شده
    در ضمن نام تمامی دامین هایی که توسط شرکت پویاسازان ثبت شده ارسال کردن!
    مگه شرکت enom هم تحریم کرده!
    آیا برای دامین های ثبت شده فوق به مشکل بر میخوریم؟

  8. تعداد تشکر ها از gigarayaneh به دلیل پست مفید


  9. #46
    عضو جدید Bozurg آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    محل سکونت
    منتها علیه غربی دشت هویج
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    93
    تشکر شده در
    51 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط gigarayaneh نمایش پست ها
    با سلام
    دوستان برای تمامی مشتریان پویاسازان ارسال شده!
    حالا جالبه دامین ما از طریق enom, inc. ثبت شده و این ایمیل برای ما هم ارسال شده
    در ضمن نام تمامی دامین هایی که توسط شرکت پویاسازان ثبت شده ارسال کردن!
    مگه شرکت enom هم تحریم کرده!
    آیا برای دامین های ثبت شده فوق به مشکل بر میخوریم؟

    کاری ندارن دامنه شما کجا و چجوری ثبت شده، مثلا خود ما فقظ 300 تا دامنه روی ریسلو داشتیم و البته داشتیم آنلاین نیک رو هم بهش منتقل میکردیم که اعتراف میکنم تصمیم اشتباهی بود.
    اما بعد این ماجرا اونایی که موقع تمدیدشونن بود رو منتقل کرده بودیم هگزونت. یا یه تعدادی دامنه های خودمون روی name.com و godaddy با آدرس آمریکا هست.
    یعنی مجموعا 5 ثبت کننده مختلف، این ایمیل های رعب آور اما برای همه دامنه های با نیم سرور های ما ارسال شده، از سمت هر دو شرکت، حتی برای خود دامنه های اصلی ما، اینجا جا داره به اون همکاران گرام که اینکار رو میکنن بگم حداقل بد نیست یه نگاه به تاریخ ثبت دامنه بندازین بعد یه مقایسه بکنین ببینین سه برابر شما قدمت داریم پس سه برابر شما بلدیم توی این مواقع چیکار کنیم حداقل دیگه آبروداری کنین برای خود ما ایمیل ندین.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mri_6889 نمایش پست ها
    اقدام سه گروه در این میان دارای اشکال است:
    1-شرکتهایی که با به وجود آمدن مشکل، به دلیل ترس از دست دادن مشتری، از اطّلاع رسانی صحیح و به موقع در کنار اطمینان خاطر دادن به مشتریان خودشان خودداری کرده و فضا را برای شرکت‌های فرصت طلب باز گذاشتند و ضمناً خود عدم اطّلاع رسانی سریع و به موقع و شفاف نبودن با کاربران نهایی بیشتر از اقدام ایران سرور به ضررشان تمام شد و در واقع همین کار آنها این فرصت را به برخی شرکت‌ها داد تا از فضای بی خبری بهره برداری کنند. این خبر باید از طریق خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های فناوری اطلاعات به اطّلاع همگان میرسید امّا به شکل بی طرفانه و صرفاً در قالب یک خبر و بررسی راهکارهای موجود و جایگزین. حتّی الان که ایران سرور چنین خبری را منتشر کرده، برخی از شرکت‌ها صرفاً در سایت خودشان خبر داده‌اند که نگران نباشید! ولی توضیح نداده‌اند که چگونه؟ برخی دیگر اصلاً خبری نداده‌اند. آیا بهتر نیست شفافیت را سر لوحه کار خودمان قرار دهیم تا عدم دیگران از فضای مه آلود سوء استفاده نکنند؟ البته گروهی از شرکت‌ها انصافاً پس از انتشار خبر مذکور، خوب و شفاف برخورد کرده‌اند امّا شامل همه نمیشود.

    2-اقدام شرکت/سایت ایران سرور و هر شخص/شرکت دیگری که سعی کرده با دادن رپورتاز آگهی به سایت‌های خبری و ارسال ایمیل و... مشتریان نهایی از همه جا بی خبر را به سوی خود بکشاند.

    3-اقدام سایت‌های zoomit و الف که با انتشار خبر مذکور به شکل رپورتاز آگهی زمینه استفاده جانبدارانه به نفع یک شرکت خاص را فراهم نموده‌اند. در واقع سایت zoomit که سایت خبری تخصصی این حوزه است، نباید یک خبر را به شکل رپورتاژ آگهی و یک رپورتاژ آگهی را به شکل یک خبر منتشر کند. این اقدام zoomit هم غیر مسؤلانه و غیر خرفه‌ای است. جا دارد که دوستان با ارسال ایمیل به zoomit از این سایت بخواهند تا اصلاحیه و توضیحات و جوابیه سایر شرکت‌ها را به عنوان خبر و نه رپورتاژ آگهی و بدون ذکر نام شرکت خاصّی منتشر نماید. این کار البتّه میتواند از سوی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دبیر آن انجمن(جناب آقای رضا الفت نصب) یا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که برخی از شرکتها عضو آن هستند، و به عنوان نماینده کلّ صنف هم انجام شود.
    موافقم البته لزومی نداشت که توی سایت بنویسیم، ما برای مشتری ها ایمیل دادیم:

    بنابر اعلام یکی از پروایدرهای ----- به دلیل تحریم های مالی علیه ایران امکان ادامه سرویس دهی به ------ را ندارند بنابراین در چنین شرایطی امیدوارم شما و سایر مشتریان با صبر خود ما را در حفظ حق مالکیت شما در وب سایت ها و نام دامنه خود یاری کنید تا اولویت اول ما انتقال کلیه اطلاعات شما به پروایدری امن در اروپا باشد. بدیهی هست هیچ مشکلی تا پایان دوره تمدید دامنه برای شما وجود ندارد، اما به محض دستیابی به نرخ مناسب جهت انتقال دامنه شما اعلام خواهیم کرد تا شما هر چه سریع تر نسبت به تمدید دامنه خود برای یکسال و انتقال دامنه به پروایدری امن توسط ما اقدام کنید.
    متاسفانه در چنین شرایطی احتمال اختلال در به روزرسانی اطلاعات دامنه و سایر موارد مربوط به آن گریز ناپذیر میشود که البته وظیفه ما رفع این مشکلات است اما نسبت به شرایط عادی زمان بیشتری میبرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

  10. #47
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    139
    تشکر تشکر کرده 
    94
    تشکر تشکر شده 
    311
    تشکر شده در
    240 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    شرکت های دیگه هم به اندازه لازم و کافی اطلاع رسانی و شفاف سازی کردن. مثل irpowerweb که اطلاعیه ی زیر رو داده:
    http://www.irpowerweb.com/announcements.php?id=158

    اما سوء استفاده ایران سرور واقعا جای تفکر داره.

  11. تعداد تشکر ها از parsa7 به دلیل پست مفید


  12. #48
    عضو انجمن pardishosting آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    638
    تشکر تشکر کرده 
    857
    تشکر تشکر شده 
    2,336
    تشکر شده در
    1,451 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltamusic نمایش پست ها
    بهتره دیگه حداقل شما انتقاد نکنید!نوشتید بک آپ به عهده مشتری ، بعد بک آپ رو بستید!!!
    بک آپ هاست دانلود بسته است.
    بک آپ رو بستیم ، بک آپ گیری رو که نبستیم ...
    ارتباط تلگرامی با بخش فروش : pardisho@

  13. #49
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    اینقدر نگران کاربران ایرانی و دامنه هاشون هستن که تبلیغ گسترده دادن داخل سیستم های شبکه تبلیغاتی بنری و...

    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  14. تعداد تشکر ها ازtikweb.ir به دلیل پست مفید


  15. #50
    عضو انجمن reza21biologist آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    470
    تشکر تشکر کرده 
    76
    تشکر تشکر شده 
    480
    تشکر شده در
    289 پست

    پیش فرض پاسخ : اقدام غیر حرفه ای ایران سرور

    حرکت مشابه ایران سرور اما بصورت خفیف تر از سرور پارس
    قوی ترین پشتیبانی ، بهترین عملکرد
    Email: info@serversetup.co Ticket: https://serversetup.co
    Tel: 05138919616
    Telegram: @serversetupsale

  16. تعداد تشکر ها از reza21biologist به دلیل پست مفید


صفحه 5 از 13 نخستنخست 123456789 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: August 24th, 2015, 12:12
  2. سوالا در مورد یک کار غیر اصولی و غیر حرفه ای
    توسط shetab در انجمن سی پنل CPanel
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: September 5th, 2013, 22:06

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •