
نوشته اصلی توسط
usharjing
سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز
در مورد پشتیبانی که به ندرت پیش میاد که کاربری نیاز به پشتیبانی داشته باشه مگر اینکه نیاز به ماژولی داشته باشه که در لیست ماوژولهای سایت موجود نباشه
از نظر تعداد واریزی بهترین نوع واریز که تمام کاربران نیز از اون راضی بودن مربوط به درگاه پی لاین بود که سیکل ثابتی داشت و حدودا هر یک ساعت یکبار درخواستهای واریز رو انجام میداد و هر کاربر روزانه یک بار اجازه تسویه داشت مگر اینکه مبلغ 8 هزار تومان بصورت ماهیانه پرداخت میکرد تا این تعداد به سه بار در روز افزایش پیدا میکرد
در مورد شیطنت کاربران هم راههایی وجود دارد که راه قانونی آن اعطای درگاه اختصاصی به کاربران هست تا خیلی کمتر پای شما گیر باشد
در مورد PSP های سامان و ملت و پارسیان باید بگم ایران کیش هم خوبه داره مثل پارسیان خودش رو جا میندازه ولی بر حسب تجربه بیشتر خریداران تمایل به خرید از درگاهای سامان و ملت رو دارن
اگر دارید یک همچین هزینه سنگینی رو متحمل میشید بهتره حتما یک سیستم Anti DDos قوی هم برای سایت تهیه کنید چون همونجور که میدونید همون درگاهی که با پارتی بازی تونسط بقیه درگاها رو ***** کنه و خودش به اصطلاح یکه تاز میدان باشه بیکار نمیشینه
در مورد ف - ی ل ت - ر نشدن هم خدمتون عرض کنم اگه تمایل داشتید به تلگرام بنده پیام بدید یا یک راهی بهتون پیشنهاد بدم clash2home@