سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز
در مورد پشتیبانی که به ندرت پیش میاد که کاربری نیاز به پشتیبانی داشته باشه مگر اینکه نیاز به ماژولی داشته باشه که در لیست ماوژولهای سایت موجود نباشه
از نظر تعداد واریزی بهترین نوع واریز که تمام کاربران نیز از اون راضی بودن مربوط به درگاه پی لاین بود که سیکل ثابتی داشت و حدودا هر یک ساعت یکبار درخواستهای واریز رو انجام میداد و هر کاربر روزانه یک بار اجازه تسویه داشت مگر اینکه مبلغ 8 هزار تومان بصورت ماهیانه پرداخت میکرد تا این تعداد به سه بار در روز افزایش پیدا میکرد
در مورد شیطنت کاربران هم راههایی وجود دارد که راه قانونی آن اعطای درگاه اختصاصی به کاربران هست تا خیلی کمتر پای شما گیر باشد
در مورد PSP های سامان و ملت و پارسیان باید بگم ایران کیش هم خوبه داره مثل پارسیان خودش رو جا میندازه ولی بر حسب تجربه بیشتر خریداران تمایل به خرید از درگاهای سامان و ملت رو دارن
اگر دارید یک همچین هزینه سنگینی رو متحمل میشید بهتره حتما یک سیستم Anti DDos قوی هم برای سایت تهیه کنید چون همونجور که میدونید همون درگاهی که با پارتی بازی تونسط بقیه درگاها رو ***** کنه و خودش به اصطلاح یکه تاز میدان باشه بیکار نمیشینه
در مورد ف - ی ل ت - ر نشدن هم خدمتون عرض کنم اگه تمایل داشتید به تلگرام بنده پیام بدید یا یک راهی بهتون پیشنهاد بدم clash2home@