نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
سابقه ۱۳ ساله شما در اینترنت تحسین برانگیزه . این قانون ارسال ایمیل تایید برای دامنه چند سالی هست که اجرا میشه و موضوع اسپم شدن ایمیل هم در همه شرکتی ممکن هست رخ بده که جای تذکر داره چون گاها ممکن است نادیده گرفته بشه یا فراموش بشه.
عیب خاص و ویژه ای هم در نحوه پاسخگویی به این تیکت نمیشه گرفت. موضوعی هست که در هر شرکتی رخ میده و نیاز به پیگیری و اطلاع توسط مشتری داره و در زمان مناسبی هم پاسختون رو دادن.

در مورد پیشتیبانی در زمینه هاست حق با شماست اما در مورد دامنه

قانون تایید ایمیل دامنه در حدود 3 سال هست که ایجاد شده و از سال 2014 الزامی شده است. مستندات هم در لینک های زیر موجود هست ، این مورد هم که ایمیل به اسپم رفته باشد وجود دارد و برای مشتریان زیادی اتفاق می افتد.

https://www.icann.org/resources/page...-2013-05-03-en
https://www.namecheap.com/support/kn...dation-process
https://www.godaddy.com/help/verifyi...alidation-8948
عزیز دل ، در جریان هستید که سایت معتبری که روزانه هزاران ایمیل وریفای ارسال میکنه بدون ریپورت شخصی ایملش برای کسی اسپم نمیشه ، جدای اینکه اگر اسپم هم بشه سرویس دهنده های ایمیل پوشه ای دارن به اسم پوشه اسپم ، که در اون قرار میگیره ایمیل اسپم ، سوال پیش میاد که یا ایمیلی از طرف onlinenic به صاحب امتیاز دامنه برای تائید ارسال نشده ، یا اینکه مشخصات درست وارد نشده یا اصلا خودشون ویرفای میکنن یادشون رفته که انجام بدن