نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

موضوع: نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    در مورد خدمات این شرکت نظری ندارم ولی شما بهتر هست قبل از هر چیزی از سمت خودتون اطمینان حاصل کنید. منابعی که به شما اختصاص داده شده در سیپنل قابل مشاهده هست. ابتدا چک کنید همه مقادیر به مقدار کافی باشه و همونقدری که سفارش دادید باشه. بعد اینکه وردپرس را غیرفعال کنید و یک صفحه html ساده روی هاست بارگذاری کنید و از نرم افزارهای تست سرعت چک کنید سرعت لود را . بله ممکن هست وردپرسی که تازه نصب شده بنا به دلایل مختلف سنگین باشه. به طور مثال خیلی ساده شما یک وردپرس خام نصب کنید و یک قالب غیر استاندارد روش نصب کنید چنین اتفاقی میفته یا افزونه یا هر چیز دیگه. در نتیجه چک کنید و ببینید اگر همه چیز از سمت شما مرتب هست طبق مستندات با پشتیبانی صحبت کنید که یا مشکل حل کنند یا هزینه برگشت بزنند.


  2. تعداد تشکر ها از Sajad به دلیل پست مفید

    SOI

  3. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    36
    تشکر تشکر کرده 
    92
    تشکر تشکر شده 
    53
    تشکر شده در
    41 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
    در مورد خدمات این شرکت نظری ندارم ولی شما بهتر هست قبل از هر چیزی از سمت خودتون اطمینان حاصل کنید. منابعی که به شما اختصاص داده شده در سیپنل قابل مشاهده هست. ابتدا چک کنید همه مقادیر به مقدار کافی باشه و همونقدری که سفارش دادید باشه. بعد اینکه وردپرس را غیرفعال کنید و یک صفحه html ساده روی هاست بارگذاری کنید و از نرم افزارهای تست سرعت چک کنید سرعت لود را . بله ممکن هست وردپرسی که تازه نصب شده بنا به دلایل مختلف سنگین باشه. به طور مثال خیلی ساده شما یک وردپرس خام نصب کنید و یک قالب غیر استاندارد روش نصب کنید چنین اتفاقی میفته یا افزونه یا هر چیز دیگه. در نتیجه چک کنید و ببینید اگر همه چیز از سمت شما مرتب هست طبق مستندات با پشتیبانی صحبت کنید که یا مشکل حل کنند یا هزینه برگشت بزنند.
    مسئله میزان منابعی هست که شما به یک سرویس اختصاص میدین ، شما میتونی 10 مگ رم و یک درصد سی پی یو اختصاص بدی و یک صفحه اچ تی ام ال رو بیاری بالا بدون مشکل دیگه عرف این هست که شما یک سرویس که ارائه میدین بتونه سیستم های مدیریت محتوای معمول مثل وردپرس و جوملا رو ساپورت کنه بعد هم اینطور که فکر میکنم باید بگن که چه فایلی مصرف منابع بالایی داره .
    حالا اصلا جالب اینجا هست که من تازه متوجه شدم که اگر یه مشکلی هم برام پیش بیاد با این سرعت پاسخگویی این سرویس دهنده باید قید حل اون مشکل رو بزنم .

    - - - Updated - - -

    هاست دی ال خیلی خوب بود و هنوز هم هست ، من قبل از اینکه برم از این سرویس دهنده سرویس بگیرم ، رفتم هاست دی ال دیدم سفارش قبول نمیکنن که با این پاسخ حرفه ای رو به رو شدم :

    سلام
    با توجه به پر بودن سرورهای میزبانی، از پذیرش سفارش جدید معذوریم ( مقداری از منابع سرور برای حفظ شرایط کیفی سرویسها رزرو شده که از آن فروش نخواهیم داشت )
    لازم به توضیح است که سرور جدید حداقل تا 1-2 ماه آینده اضافه نخواهد شد، و وضعیت لغو سفارش و آزاد شدن منابع نیز ابتدای ماه میلادی مشخص خواهد شد که البته تضمینی در پذیرش سفارش برای دوره بعد نیز وجود ندارد، ولی در صورت تمایل میتوانید هفته ابتدای ماه میلادی بعد تماس گیرید.

    و گفتم یک بار از این شرکت بگیرم تست کنم ببینم چیه ، دیگه فکر نمیکردم اینطوری بشه داستان .

    خدا پدر حامد اعتصامی فر رو با پشتیبانی خوب و سرویس های مطلوبش بیامرزه ، حلالش باشه پولی که میگیره .

    - - - Updated - - -

    طبق پاسخی که الان به تیکت بنده دادن ، گفتن که وجه رو استرداد میدن ، امیدوارم که این کار رو در پایان انجام بدن .

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •