نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

موضوع: نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
    بله این موضوع با ضریب خطای ۲-۳ ٪ در ریجسترارهای دیگه هم دیدم که با باز ارسال یا تلاش در ساعت دیگه مساله رفع شده
    سلام.
    ریسلو هیچ ایمیلی مبنی بر تایید ثبت دامنه ارسال نمیکنه .

  2. #2
    عضو دائم Rezash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,923
    تشکر تشکر کرده 
    889
    تشکر تشکر شده 
    2,385
    تشکر شده در
    1,535 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    سلام.
    ریسلو هیچ ایمیلی مبنی بر تایید ثبت دامنه ارسال نمیکنه .
    عجیبه که برای شما ارسال نمیشه !

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط SOI نمایش پست ها
    ولی امکان این وجود نداره یا خیلی احتمالش کمه که رجیستراری مثل آنلاین نیک ایمیلی ارسال کنه و به اسپم بره اگر هم این اتفاق رخ بده ، ایمیلش در اسپم قرار میگیره و در هر صورت قابل دسترسی هست نه اینکه کلا هیچ ایمیلی ارسال نشده باشه که الان هیچ ایمیلی به دست من نرسیده چه اینباکس چه اسپم ! آیا واقعا ممکنه که شما دامنه ای ثبت کنید و رجیسترار ایمیلی برای شما ارسال نکنه ؟ این دیگه غیر ممکنه مگر اینکه اطلاعات شما به اشتباه بهش اعلام شده باشه و به کس دیگه ای ارسال کنه
    حالا گزینه ای که باقی میمونه این هست که واسط ایرانی یا اطلاعات رو اشتباه وارد کرده که فکر نمیکنم اصلا این امکان در سیستم های نمایندگی ثبت وجود داشته باشه که دامنه به صورت دستی در سایت ثبت کننده اطلاعات رو وارد بشه .
    یا اینکه ایمیلی که وریفای توسط اون قرار هست انجام بشه ایمیل دیگه ای به غیر از ایمیل من بوده .
    و در مجموع بحث کلی در مورد نحوه پاسخگویی این شرکت که هست که تقصیر رو میندازه گردن سرویس جیمیل یا آنلاین نیک که ایمیلشون به اسپم رفته ! ولی اصلا ایمیلی به من ارسال نشده و ایمیل به جای دیگه ای ارسال شده و اینکه مشتری رو احمق فرض میکنن که به خودشون اجازه این رو میدن که همچین حرف بی پایه ای رو در جواب بهش بدن .

    در هر صورت سرویس هاستینگ این شرکت که مشکل داشت ، الان هم سیستم ثبت دامنه این سرویس دهنده این مشکل رو به وجود آورد
    بله تا حالا پیش اومده ارسال نکنه و با تغییر ایمیل و چنین روش هایی مجبور به وریفای دومین هستیم
    ریسلو الان بهتر شده از زمان شروعش منبع باگ بود
    بک آپ بگیرید قبل از آنکه پشیمان شوید!
    تشخیص سیستم مدیریت محتوای سایت - سایت شخصی

  3. #3
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    سلام.
    ریسلو هیچ ایمیلی مبنی بر تایید ثبت دامنه ارسال نمیکنه .
    متوجه منظور شما نشدم !؟


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •