سلام.
فکر می کنم آسانترین راه حل تحقیق بیشتر در مورد شخص/شرکت سرویس دهنده هست چون مشکلاتی از این قبیل در ویندوز به راحتی و با چند دقیقه وقت و حوصله حل خواهد شد و نیازی نداره شما سردرگم انجمن ها بشید.
متاسفانه بنده فقط از طریق سرور اصلی میتونم مورد رو حل کنم و آموزش boot rescue ویندوز بسیار وقت گیر هست ولی به شخص سرویس دهنده بگید که ویندوز رو boot rescue کنند و از طریق dos پوشه های مورد نظر شما رو به virtual hdd جدیدی منتقل کنند و سپس فایل boot.ini رو از حالت read-only خارج کنند و سپس repair رو اجرا کنند و بعد از restart شدن سرور دوباره وارد بخش DOS بشند و دستور chkdsk رو در حالت Clean boot اجرا کنند و پس از اتمام دوباره Restart کنند و در حالت boot rescue بالا بیارند و سپس chkdsk /f رو اجرا کنند و سپس restart کنند و سرور شما آماده هست
البته این روش خلاصه هست و اگر سرویس دهنده شما تجربه کافی با ویندوز نداشته باشه اجرای این عمل برای ایشان غیر ممکن خواهد بود.
به هر حال موفق باشید.
با تشکر.