نقل قول نوشته اصلی توسط iHSG نمایش پست ها
در این شرکت های خصوصی برای جمع آوری هر روز باید تماس بگیرید و پیله باشید.
من همین آسیاتک یه بار درخواست جمع آوری داده بودم هر روز صبح تماس میگرفتم و پیگیری میکردم اگه میگفت درخواست جمع آوری فرستادیم سریع قطع میکردم و به مرکز مخابراتی تماس میگرفتم و می پرسیدم درخواست جمع آوری آمده یا نه که اونا هم یکی دو روز اول ادا بازی آسیاتک میگفتن نه نیامده همون لحظه درنگ نمیکردم و دوباره زنگ میزدم آسیاتک و میگفتم که اگه فرستادید چرا مرکز مخابراتی میگه درخواستی نیامده.

یعنی در کل انقدر پیله میشدم که حداکثر 3 روزه برام جمع آوری کردن.
تا حالا با همین روش از آسیاتک و پارس آنلاین تونستم جمع آوری کنم اما های وب به خدا عجوبه ایه برای خودش.
های وب اصلا یه قانون داره میگه ما اصلا سرویس کسی رو جمع آوری نمیکنیم من میگم یعنی چی مگه میشه مگه خط مال شماست که سرویس کسی رو جمع آوری نمیکنید.
یعنی سر جمع آوری های وب که بیشتر از 1 هفته طول کشید هر روز زنگ میزدم و هر چی تو دهنم بود میگفتم تا اینکه بازم جمع آوری نکردن.
آخرش پا شدم رفتم مرکز مخابراتی اونا برام تو سیستم یه شکایت ثبت کردن و 2 روز بعد جمع آوری شد و راحت شدم.

به خدا بی شعور ترین شرکت اینترنتی که دیدم همین hiweb.ir بود و بس.
الان با هزار بدبختی شماره مرکز مخابراتی رو در اوردم زنگ زدم گفتن که هیچ چیز به ما ابلاغ نشده! زنگ زدم به اسیاتک میگن درخواستتون رو دادیم به گروه چمدونم چیچی بررسی کنن! گفتم یعنی چی بررسی نمیخواد دیگه من میخوام حجمع اوری بشه خطم شما چه بررسی بکنید؟ گفتن دیگه باید این مراحل طی بشه بعد بهتون زنگ میزنیم تاییدیه نهایی رو ازتون میگیریم تازه اون موقع به مرکز مخابراتیتون ابلاغ میشه!