نقل قول نوشته اصلی توسط farmanrava نمایش پست ها
اصلا این فکر رو نکنید اصلا به هیچ وجه !

بنده خودم از آسیاتک چندین بار شکایت کردم و هر دفعه هم مشکلم حل شده . دقیقا مشکل Service unavaiable رو هم من داشتم که از این طریق پیگیری و رفع کردند .

پیشنهاد میکنم قبل از شکایت موارد زیر رو انجام بدید :

1- محیط CMD ویندوز رو باز کرده و دستور زیر رو بزنید :



2- وارد کنترل پنل ویندوز شده و از طریق قسمت Network and Sharing Center اقدام به ست کردن dns شرکت آسیاتک رو بکنید . dns ها به شرح زیر است :
ارمین چرا من 5 بار برای این مشکل Service unavaiable زنگ زدم اصلا نمیدونستند و حل نشده 2.3 ماهه dns فقط دادن فرقی نکرده !!! چیکار کردی که حل شده