نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: تفهیم مشکل به کاربر

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #7
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : تفهیم مشکل به کاربر

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    مهندس شما فکر کنم قبلا ادمین انجمن بودید درسته ؟
    درسته عزیز، هر از گاهی اینچنین تاپیک‌هایی میزنم تا دورهمی با طرز فکرها و راه‌حل‌های مختلف آشنا بشیم و چیز جدید از هم یاد بگیریم
    در مورد enduser هم خواه یا ناخواه به شکل‌های مختلف وارد سیستم میشن (تایید میکنم که بیشترین مشکل هم با این دسته افراد هست)
    خودم به شخصه چندین سال هست که در سه مجموعه خدماتی به عنوان سیبل مشتریان ناراضی کار میکنم و تقریبا اصول برخورد با این دسته افراد را آشنایی دارم (حداقل رو در رو راضی و قانع میشن، پشت سر چی میگن رو نمیدونم، اما با توجه به تغییراتی که در سن و اطلاعات افراد و روند پیشرفت دنیای مجازی هست نیاز هست که دائما با شرایط جدید وفق پیدا کنیم... رفتاری که چند سال پیش میشد با مشتری داشت الان قابل انجام نیست و طرز برخوردها عوض شده... سطح توقعات عوض شده... دیدگاه‌ها عوض شده... جمعیت جامعه مجازی زیاد شده و عقاید مختلف برخورد میکنیم و ...

    اول بهشون توضیح بدین اگر قبول نکرد هاست رو ترمیت و مبلغ رو بازگشت بدید.
    سرویس و کنسل میکنم و مبلغ و برگشت میزنم
    اصلا خودم و درگیر این چنین کش مکش ها نمی کنم
    هر سرویسی باشه بنده این کار و انجام میدم
    طبعا این موضوع آخرین انتخاب هست.



    نقل قول نوشته اصلی توسط Yas-Host نمایش پست ها
    display_errors را روشن و متن خطا را همراه یک راهنمایی براشون ارسال می کنیم.
    لاگ mod_security و lfd رو براشون ارسال میکنیم و ذکر می کنیم که مشکل از سمت سرور نیست یا آی پی و رنجشون رو کاملا باز می کنیم.
    نمونه سایتی با حجم کمتر همراه با لینک تست gtmetrix.com براشون ارسال میکنیم.
    لینک ورودی سی پنل را در host-tracker.com و check-host.net میزنیم و براشون ارسال می کنیم.
    این مورد را خیلی وقت ها نمی توان توجیه کرد جز اینکه کاربر به هاستینگ مربوطه اعتماد یا سطح سواد متوسط <= بالایی داشته باشد.
    البته ارائه لاگ فایل های get شده همراه با error log های php + اسکن وب سایت راه خوبی نیز می باشد.
    معمولا شخصا نمونه کد php برای استفاده از smtp و ftp را داریم و اسکرین شات از connect کردن به ftp.
    اینگونه افراد را بهتر است بر روی سرور های cloudlinux یا سروری که قابلیت select php version داشته باشد میزبانی می کنیم البته باز هم نمی توان 100درصد باشد.
    صحبت‌های شما تایید میشه، منظور بنده افرادی هست که حتی بعد از این توضیحات همچنان دید صحیحی به مشکل موجود ندارند. به طور مثال شما لینک تست gtmetrix را ارسال میکنید و مقایسه میکنید و توضیح میدید اما همچنان جوابشون این هست که سایت من چشه چرا درست نمیکنید که سریع بیاد بالا


  2. تعداد تشکر ها از Sajad به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •