نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: تفهیم مشکل به کاربر

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : تفهیم مشکل به کاربر

    باسلام
    بنده شخصا کوچکترین مشکلی مشاهده کنم
    هرچی که باشه و از هر طرفی باشه
    سرویس و کنسل میکنم و مبلغ و برگشت میزنم
    اصلا خودم و درگیر این چنین کش مکش ها نمی کنم
    هر سرویسی باشه بنده این کار و انجام میدم
    چون اگر این کار و انجام ندم هم دردسر الکی برای خودم درست کردم بخاطر سودی که هر چقدر هم باشه ارزش درد سر نداره
    هم انرژی زیادی باید بزارم برای یک سرویس که من ترجیح میدم انرژی خودم و صرف پایداری سرورها کنم نه چانه زدن با کاربر
    و از همه بدتر این نوع درگیری ها روی اخلاق من هم تاثیر میزاره . باعث میشه نتونم با دیگر کاربران ارتباط مناسبی برقرار کنم
    چون اکثر کاربران که با بنده در ارتباط بودند حتما در خاطرشون هست و تایید می فرمایید که همیشه سعی کردم در کمال ادب و حتی حفظ نکات ادبی + مهربانی ارتباط برقرار کنم باهاشون
    در نتیجه پیشنهاد نهایی بنده
    سعی کنید هرچیزی که شمارا به حاشیه میکشه حذف کنید - نابود کنید
    حتی اگر یک سرور خراب باشه! اصلا به فکر برطرف سازی مشکل به هر قیمتی نباشید
    سرور بگیرید و انتقال بدید ( مثال)
    چون ما وظایفی داریم که در اولوین هست و از نظر من اول برخورد با مشتری ( مکالمه به هر شکلی) و بعد ارائه سرویس مناسب
    معمولا در ماه بنده حدود 200 تا 300 هزار تومان در سفارشتان و کنسل میکنم ولی در عوض از برار کاری کم می کنم
    کیفیت بالا میاد و می تونم به راحتی با کاربرانی در ارتباط باشم که درک - فهم - شعور - لطفا و... خیلی خصوصیات دیگه و در بهترین شکل داشته باشند
    همیشه در همه حال هم به کاربران خودم افتخار کردم
    همه مشکل دارند
    منم هم برام مشکل پیش آمده
    ولی اگر دقت کنید هیچ تاپیک شکایتی برعلیه بنده نیست یا تاپیک ها به انحراف کشیده نشده
    دلیل این نیست که من فوق العاده خوب هستم و سرور های من مثل اون هیچ جا نیست
    خیر اصلا اینطور نیست - فقط کاربران بنده درک و فهم بالایی دارند و خودم با تفکیک و دقت موفق شدم این شرایط و فراهم بیارم
    به صورت فله ای سرویس ندادم
    با اجازه استار عزیز مجدد از تمام عزیزانی که به ما لطف دارن تشکر میکنم
    موفق باشید
    ویرایش توسط viasky : April 15th, 2016 در ساعت 22:25
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  2. تعداد تشکر ها ازviasky به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •