نقل قول نوشته اصلی توسط rastindata نمایش پست ها
دوست عزیز هرکس آشنا نباشه من کاملا با مشکلات زرین پال آشنام !

پیش آمدن این موارد کاملا عادیه در زرین پال
حتی پیش اومده 2 روز تراکنش ما رو تسویه نکردن !
پیش اومده 1 روز تیکت ما رو جواب ندادن !

سنگ هیچ شرکت واسطی هم به سینه نمیزنم ، چون همه از هم بدترن

برای همین مشکل بعد از عید انشالله درگاه مستقیممون رو راه اندازی میکنیم روی سایت ، پیشنهاد من به بقیه هم همینه ...
در خصوص تیکت ها حق میدم؛ منم قبلا بعضی وقت ها شاکی می شدم؛ خیلی دیر جواب میدادن, اما خدا رو شکر این چند وقت اصلا مشکل تیکت نبوده.
شما اگه تراکنش براتون 2 روز طول کشیده ؛ برای ما سه رو زهم بوده ! البته 4 روز که یه روز تعطیل بوده و شده 3 روز کای .
برای همین از زرین کارت استفاده می کنم؛ تسویه به زرین کارت واقعا سریع تر هست؛
منم سنگ کسی رو به سینه نمیزنم ولی زرین پال با وجود تمام سختی و مشکلات به نظرم خوب سرویس دهی کرد؛

اما در خصوص درگاه مستقیم هم فکر خوبیه؛ همه باید کم کم به فکر باشند درگاه مستقیم هم داشته باشند؛ هر روز مسئولین یه سیاست گذاری جدید دارن؛ نمیشه به هیچ چی اعتماد کرد