سلام منم درخواست زدم هنوز نیومده به حسابم این سوئیچ مشکل داره کلا...
سلام منم درخواست زدم هنوز نیومده به حسابم این سوئیچ مشکل داره کلا...
وب سایت : www.irhosting24.com
تلگرام : OURWEB@ - تلفن تماس : موبایل : 09999978820
این موضوع چه ارتباطی داشت؟
نکنه شما فکر می کنید وقتی صحبت از مشکل میشه کل بانک قطع میشه؟
مشکل تاپیک رو هم نخوندین ! صحبت چیز دیگست و ارتباطی به مشکلات فنی نداره،
من معمولا از تسویه به زرین کارت استفاده می کنم؛ حد اقل اگه همیشه آنی نباشه سریع تر از دیگر روش های پرداخت تو زرین پال هست
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
دوست عزیز هرکس آشنا نباشه من کاملا با مشکلات زرین پال آشنام !
پیش آمدن این موارد کاملا عادیه در زرین پال
حتی پیش اومده 2 روز تراکنش ما رو تسویه نکردن !
پیش اومده 1 روز تیکت ما رو جواب ندادن !
سنگ هیچ شرکت واسطی هم به سینه نمیزنم ، چون همه از هم بدترن
برای همین مشکل بعد از عید انشالله درگاه مستقیممون رو راه اندازی میکنیم روی سایت ، پیشنهاد من به بقیه هم همینه ...
در خصوص تیکت ها حق میدم؛ منم قبلا بعضی وقت ها شاکی می شدم؛ خیلی دیر جواب میدادن, اما خدا رو شکر این چند وقت اصلا مشکل تیکت نبوده.
شما اگه تراکنش براتون 2 روز طول کشیده ؛ برای ما سه رو زهم بوده ! البته 4 روز که یه روز تعطیل بوده و شده 3 روز کای .
برای همین از زرین کارت استفاده می کنم؛ تسویه به زرین کارت واقعا سریع تر هست؛
منم سنگ کسی رو به سینه نمیزنم ولی زرین پال با وجود تمام سختی و مشکلات به نظرم خوب سرویس دهی کرد؛
اما در خصوص درگاه مستقیم هم فکر خوبیه؛ همه باید کم کم به فکر باشند درگاه مستقیم هم داشته باشند؛ هر روز مسئولین یه سیاست گذاری جدید دارن؛ نمیشه به هیچ چی اعتماد کرد
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)