نقل قول نوشته اصلی توسط fireserver نمایش پست ها
سلام

در مورد این مسئله حرف درستی نیست که پشتیبانی نرم افزاری نداریم و باید این مشکل را برطرف کنند.

باید مدیر سرور در هنگام نصب سیستم عامل به موارد عمومی توجه داشته باشه و آینده نگری کنه که شاید یک مشتری نیاز به چندین ریموت کانکشن بر روی سرور داشته باشد یا حداقل اگر به صورت کلون عمل می کنند یک کلون بهینه شده و بدون مشکل را ایجاد کنند تا مشتریان به مشکل بر نخورند.
بایدی در کار نیست و فروشنده vps/vds/ded فقط موظف به پشتیبانی سخت افزاری هستند(مگر اینکه قبل از خرید صحبت شده باشد) . حال دلیل نمیشود چون همکاران برای جذب مشتری پشتیبانی نرم افزاری انجام میدهند بقیه هم انجام دهند!