نقل قول نوشته اصلی توسط farzadamell نمایش پست ها
واقعا ممنون از پاسخ گوییتون فقط به شرکت گفتم گفتن ما پیشتیبانی نرم افزاری نداریم و این حرفا ایا درسته حرفشون؟
سلام

در مورد این مسئله حرف درستی نیست که پشتیبانی نرم افزاری نداریم و باید این مشکل را برطرف کنند.

باید مدیر سرور در هنگام نصب سیستم عامل به موارد عمومی توجه داشته باشه و آینده نگری کنه که شاید یک مشتری نیاز به چندین ریموت کانکشن بر روی سرور داشته باشد یا حداقل اگر به صورت کلون عمل می کنند یک کلون بهینه شده و بدون مشکل را ایجاد کنند تا مشتریان به مشکل بر نخورند.