واقعا ممنون از پاسخ گوییتون فقط به شرکت گفتم گفتن ما پیشتیبانی نرم افزاری نداریم و این حرفا ایا درسته حرفشون؟
واقعا ممنون از پاسخ گوییتون فقط به شرکت گفتم گفتن ما پیشتیبانی نرم افزاری نداریم و این حرفا ایا درسته حرفشون؟
سلام
در مورد این مسئله حرف درستی نیست که پشتیبانی نرم افزاری نداریم و باید این مشکل را برطرف کنند.
باید مدیر سرور در هنگام نصب سیستم عامل به موارد عمومی توجه داشته باشه و آینده نگری کنه که شاید یک مشتری نیاز به چندین ریموت کانکشن بر روی سرور داشته باشد یا حداقل اگر به صورت کلون عمل می کنند یک کلون بهینه شده و بدون مشکل را ایجاد کنند تا مشتریان به مشکل بر نخورند.
عمدتا در صورتی که اطلاعات فنیشون پایین باشه چنین پاسخی می دند.
اما قطعا آموزشی هست که بهتون بگه در حال حاضر چه کار کنید.
از این آموزش : https://support.microsoft.com/en-us/kb/814590 یا جستجو در گوگل استفاده کنید، قطعا یه راهی داره .
شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)