نقل قول نوشته اصلی توسط 007 نمایش پست ها
س لطف کنین اطلاعات ثبتی شرکتتون در کانادا که قابل استعلام باشه با ادرس درج کنین؟

هزینه های دیفالت مربوط به کلوکیشین و پکیج هایی که هست رو ذکر کنین؟

ای پی و از نامبر از کمپانی براب تست پینگ قرار بدین؟

در هرصورت شما یک تاپیک در بخش فروش زدین و باید سوال و جواب ها در همینجا صورت بگیره که قابل استفاده توسط دوستان باشه و همه سوالات تکراری رو بارها و بارها

قرار نباشه جواب بدین من تو امریکا خیلی وقته دارم سرور کلو شده به دلایلی بارها خواستم از خدمات ایرانی های اینجاکه خدمات کلو ارایه میدن استفاده کنم که لااقل هیچکدوم نیاز

منو برطرف نکرده است! فقط یک مثال میزنم یک یونیت جا میدن با برق و پهنای باند مثلا صد دلار بعدش برای یونیت های اصافه که متصل به شبکه نیستنم فقط سرور واسه بک اپ همون یونیت قرار میگیره بازم مثلا میگن صددلارکه جالب نیست ایا شما مثلا این مشکل رو می تونین برطرف کنین ؟

درضمن درنطر من یک تاپیک فروش ناقصه که حتی قوانین رو رعایت نکرده حتی جایی برای سفارش وجود ندارد و اسم و ادرس سایتی درش درج نشده!
ارادت
سلام - مشکلی نیست برای اطلاعات - فقط چون دوستانی از فردا میخوان به وزارت صنایع کانادا ایمیل و زنگ بزنن بگن ایناها ایشون داره با ایران کار میکنه و این بحث ها ترجیح میدم پابلیک نکنم. ما حتی حساب بانکی شرکتی هم که باز کردیم مدیر داخلی بانک ی خانم ایرانی بودن که ایشون پیشنهاد دادن با پاس ایرانی مدرک رو نکنیم و همون پاس کانادا رو ارائه بدیم چرا که فلگ داره سیستم های بانکیمون توی کانادا وآمریکا که وقتی ایران بخوره هر داستانی بعدا پیش بیاد اول به شماها شک میکنن -
بله ما به همه سوالات جواب میدیم جای نگرانی نیست - دوستانی که میشناسن و کار میکنم حدود 5-6 سال باهاشون اخلاق ما رو میدونن. به شما و باقی دوستان هم که افتخار آشنایی نداشتیم کمک میکنم که به مواردی که نیاز هست بدونن دست پیدا کتن و نظر و اعتمادشون جلب بشه.

شما شماره تماستون رو بزارید برام در پیام خصوصی تا باهاتون تماس بگیرم - من الان ایران هستم تا مدتی بعد که شماره 09399557798 میتونید تماس بگیرید.
مسلما من هم میدونم که ایرانی های عزیز چظور کار میکنن - واسه همین به عزیزان هموطنم سرویس نمیدم معمولا - مخصوصا وی پی اس و ... و زندگیمون رو اونطرف بردیم. جسارت نباشه اما همه میدونیم اخلاق و برخورد مشتری های ایرانی متاسفانه چطور هست - منو ببخشید جسارت نمیخوام بکنم اما شاید از هر 10 نفر حداقل 1 نفر از هموطنان باشن که برخوردشون جوری هست علاقه ای نمیمونه کار کنیم باهاشون. اما واقعا برخی عزیزان هستن که فوق العاده هست کار کردن باهاشون - افراد منطقی و فهم بسیار بالا - لذت میبریم کار کنیم و در خدمتشون باشیم - به طور خلاصه ادم پشیمون نمیشه از خدمت بهشون.
نه ما اینطور عمل نمیکنیم که برق و دیتا بدیم و بگیم خدافظ ! ما تو قراردادمون با دیتاسنتر پاسخگویی 15 دقیقه ای داریم که اگر یکساعت طول بکشه و هیچ جوابی نگیریم تخفیف روی سرویسشون میدن - حداقل روی sla شون هست. که خوب ما هم میتونیم متعاقبا پشتیبانی بهتری براتون داشته باشیم - متاسفانه برخی دیتاسنتر ها مثل کلوکراسینگ که من سرور داشتم و دارم بسیار برخورد بدی دارن و بابت هر چیزی میخوان پول بگیرن و ... که البته فرصت شد اینا رو تلفنی براتون عرض میکنم.
جا برای سفارش وجود داره اما عرض کردم دوست ندارم پابلیک کنم. عنایت برخی از دوستان میتونه مشکل در سرویس دهی / تاخیر ایجاد کنه.
شما هر سوالی دارید یا تماس بگیرید یا شمارتون رو پیام بزارید تمای بگیریم خدمتتون . هیچ چیزی برای پنهان کاری نیست و نگرانی های شما رو درک میکنم . ما خودمون یک روزی همه این نگرانی ها رو داشتیم - و کاملا میفهمیم شما رو.
تشکر