سوالات قراردادی میپرسید.
این موارد را باید با واسط خودتان صحبت کنید.
ممکنه حتی واسط شما تجهیزاتی گذاشته باشه در مرکز که اصلا مرکز داده نداره و نمیتونه به شما ارائه بکنه.
ممکنه 24 ساعته پشتیبانی داشته باشه یا حتی بدتر از مرکز داده فقط در ساعت اداری باشه
و ...
همانطور که در مورد دیتاسنتر تحقیق میکنید و این موارد را با دیتاسنتر مطرح میکنید باید این سوالات هم از واسط بکنید و در مورد واسط تحقیق کنید.
دیتاسنتری میشناسیم که حتی ساعت 3 تا 4 مشکلی پیش بیاد کلا ج نمیدن چون 4 پایان ساعت کاریه میترسن کارتون بیشتر از 4 طول بکشه و ناچار بشن بمونن
شما هنوز دیتاسنترهای بدتر را تجربه نکرده اید تا ببینید که آسیاتک در مقابل آنها جزو دیتاسنتر های گل محسوب میشه. : ) با واسط این سوالات را مطرح کنید.
باتشکر