نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
سوالات قراردادی میپرسید.

این موارد را باید با واسط خودتان صحبت کنید.

ممکنه حتی واسط شما تجهیزاتی گذاشته باشه در مرکز که اصلا مرکز داده نداره و نمیتونه به شما ارائه بکنه.

ممکنه 24 ساعته پشتیبانی داشته باشه یا حتی بدتر از مرکز داده فقط در ساعت اداری باشه

و ...

همانطور که در مورد دیتاسنتر تحقیق میکنید و این موارد را با دیتاسنتر مطرح میکنید باید این سوالات هم از واسط بکنید و در مورد واسط تحقیق کنید.

دیتاسنتری میشناسیم که حتی ساعت 3 تا 4 مشکلی پیش بیاد کلا ج نمیدن چون 4 پایان ساعت کاریه میترسن کارتون بیشتر از 4 طول بکشه و ناچار بشن بمونن

شما هنوز دیتاسنترهای بدتر را تجربه نکرده اید تا ببینید که آسیاتک در مقابل آنها جزو دیتاسنتر های گل محسوب میشه. : ) با واسط این سوالات را مطرح کنید.

باتشکر
خیلی ممنون. بازم متشکر از راهنمایی های شما. باز یک سری ترفند ها در ذهن دارم که با کمترین پهنای باند و کمترین ترافیک بشه سرور رو راه اندازی کرد و پاسخگو باشه اما باز هم اگه چیز جدیدی ویا دوستان شرکتی سراغ داشته باشن که بتونه پهنای باند ارزوی رو بده ممنون میشم. باز هم منتظر راهنمایی های سایر دوستان هستیم... متشکر.