بله درست هستش. اما وقتی از واسط استفاده کرد، واسط ما آیا 24 ساعته میتونه پاسخگو باشه؟ مشکل ما توی عید نوروز بود که برای رفعش نیاز به گذشت 17 روز شد! از سوم عید سرور ما خاموش بود تا 20 فروردین! اون هم پشتیبانی فنی کاری نمیکردن و مجبور شدم به تهران برم و سرور رو به طور کلی از دیتاسنتر خارج کنم و خودم مشکل فنیش رو حل کنم! واسط ما آیا میتونه این کار رو بکنه؟ ساده بگم. ساعت 3 صبح به مشکل بخوریم دیتاسنتر که مارو نمیشناسه و واسط رو میشناسه! آیا واسط ساعت 3 نصف شب مشکل مارو حل میکنه با پشتیبانی مخصوصی که بهش دادن؟(همون پارتی بازی خودمون محسوب میشه

)