نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: راهنمایی جهت کولوکیشن سرور در منزل

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی جهت کولوکیشن سرور در منزل

    نقل قول نوشته اصلی توسط roobinaserver نمایش پست ها
    عزیز دلم اون کادر فنی isp هست که حالا شده کادر فنی دیتاسنتر. همون پشتیبانی معروف که زنگ بزنید میگه مودمتون روشنه یا نه (البته به جز پشتیبانی کور ها)

    شاید شما بنا به بودجه ای که میپردازید و موارد دیگر واسطه به شما sla روی تک سرورتون ارائه بکنه اما دیتاسنتر هیچ وقت نمیاد به شما سر یک سرور که ماهانه 300 میدید sla بده.

    بالا خره فرق باید بین کسی که عمده کار میکنه با end user باشه و توی همه مراکز به همین صورته حتی دیتاسنتر های خارج کشور، منتهی چون خارج کشور کیفیت شبکه و سایر موارد زیاد هست کمتر مشکل پیش میاد و به چشم نمیاد اما موقعی که وارد صحبت کلوکیشن بشید آن زمان تفاوت ها به چشم خواهند آمد.

    هیچ وقت پشتیبانی که یک دیتاسنتر به یک مشترک واسط بزرگ میده به شما نخواهد داد ،اون واسط هم ناچاره یک سری خدمات بهتر از مرکز به شما بده چون اگر نده شما مستقیم طبیعتا از خود مرکز میخرید.

    موفق باشید
    بله درست هستش. اما وقتی از واسط استفاده کرد، واسط ما آیا 24 ساعته میتونه پاسخگو باشه؟ مشکل ما توی عید نوروز بود که برای رفعش نیاز به گذشت 17 روز شد! از سوم عید سرور ما خاموش بود تا 20 فروردین! اون هم پشتیبانی فنی کاری نمیکردن و مجبور شدم به تهران برم و سرور رو به طور کلی از دیتاسنتر خارج کنم و خودم مشکل فنیش رو حل کنم! واسط ما آیا میتونه این کار رو بکنه؟ ساده بگم. ساعت 3 صبح به مشکل بخوریم دیتاسنتر که مارو نمیشناسه و واسط رو میشناسه! آیا واسط ساعت 3 نصف شب مشکل مارو حل میکنه با پشتیبانی مخصوصی که بهش دادن؟(همون پارتی بازی خودمون محسوب میشه )

  2. #2
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی جهت کولوکیشن سرور در منزل

    نقل قول نوشته اصلی توسط M Hidden نمایش پست ها
    بله درست هستش. اما وقتی از واسط استفاده کرد، واسط ما آیا 24 ساعته میتونه پاسخگو باشه؟ مشکل ما توی عید نوروز بود که برای رفعش نیاز به گذشت 17 روز شد! از سوم عید سرور ما خاموش بود تا 20 فروردین! اون هم پشتیبانی فنی کاری نمیکردن و مجبور شدم به تهران برم و سرور رو به طور کلی از دیتاسنتر خارج کنم و خودم مشکل فنیش رو حل کنم! واسط ما آیا میتونه این کار رو بکنه؟ ساده بگم. ساعت 3 صبح به مشکل بخوریم دیتاسنتر که مارو نمیشناسه و واسط رو میشناسه! آیا واسط ساعت 3 نصف شب مشکل مارو حل میکنه با پشتیبانی مخصوصی که بهش دادن؟(همون پارتی بازی خودمون محسوب میشه )
    سوالات قراردادی میپرسید.

    این موارد را باید با واسط خودتان صحبت کنید.

    ممکنه حتی واسط شما تجهیزاتی گذاشته باشه در مرکز که اصلا مرکز داده نداره و نمیتونه به شما ارائه بکنه.

    ممکنه 24 ساعته پشتیبانی داشته باشه یا حتی بدتر از مرکز داده فقط در ساعت اداری باشه

    و ...

    همانطور که در مورد دیتاسنتر تحقیق میکنید و این موارد را با دیتاسنتر مطرح میکنید باید این سوالات هم از واسط بکنید و در مورد واسط تحقیق کنید.

    دیتاسنتری میشناسیم که حتی ساعت 3 تا 4 مشکلی پیش بیاد کلا ج نمیدن چون 4 پایان ساعت کاریه میترسن کارتون بیشتر از 4 طول بکشه و ناچار بشن بمونن

    شما هنوز دیتاسنترهای بدتر را تجربه نکرده اید تا ببینید که آسیاتک در مقابل آنها جزو دیتاسنتر های گل محسوب میشه. : ) با واسط این سوالات را مطرح کنید.

    باتشکر
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی جهت کولوکیشن سرور در منزل

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    سوالات قراردادی میپرسید.

    این موارد را باید با واسط خودتان صحبت کنید.

    ممکنه حتی واسط شما تجهیزاتی گذاشته باشه در مرکز که اصلا مرکز داده نداره و نمیتونه به شما ارائه بکنه.

    ممکنه 24 ساعته پشتیبانی داشته باشه یا حتی بدتر از مرکز داده فقط در ساعت اداری باشه

    و ...

    همانطور که در مورد دیتاسنتر تحقیق میکنید و این موارد را با دیتاسنتر مطرح میکنید باید این سوالات هم از واسط بکنید و در مورد واسط تحقیق کنید.

    دیتاسنتری میشناسیم که حتی ساعت 3 تا 4 مشکلی پیش بیاد کلا ج نمیدن چون 4 پایان ساعت کاریه میترسن کارتون بیشتر از 4 طول بکشه و ناچار بشن بمونن

    شما هنوز دیتاسنترهای بدتر را تجربه نکرده اید تا ببینید که آسیاتک در مقابل آنها جزو دیتاسنتر های گل محسوب میشه. : ) با واسط این سوالات را مطرح کنید.

    باتشکر
    خیلی ممنون. بازم متشکر از راهنمایی های شما. باز یک سری ترفند ها در ذهن دارم که با کمترین پهنای باند و کمترین ترافیک بشه سرور رو راه اندازی کرد و پاسخگو باشه اما باز هم اگه چیز جدیدی ویا دوستان شرکتی سراغ داشته باشن که بتونه پهنای باند ارزوی رو بده ممنون میشم. باز هم منتظر راهنمایی های سایر دوستان هستیم... متشکر.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •