سلام
جزء وظایف نیست. شما می توانید مثلا به hostgator که یکی از سرویس دهنده های خارجی است که ایرانیان با آن کار می کنند ارتباط برقرار کنید و این سوال را بپرسید. آنها به عنوان خدمات اضافی این سرویس را ارائه می دهند و خودشان هم می گویند که این یک تفاووت با دیگر سرویس دهنده ها است. ریستور کردن 2 حالت دارد. 1- ریستور بک آپ موجود روی سرور که توسط همان سرور گرفته شده, که با چند کلیک انجام می شود و این هم جزء وظایف تیست. 2- ریستور بک آپ سرور دیگر که منتقل شده باشد که راه صحیح آن منتقل کردن آن به فولدر روت سرور و ریستور اکانت از طریق whm است که پس از آن تغییر ownership و مسائل دیگر در پی دارد. مهم این است که لااقل این امر یک وظیفه نیست. شاید برتری باشد اما وظیفه نیست.
البته قصد بحث ندارم. سرویسی هم پیشنهاد نکردم و نمی کنم از شرکت پویاسازان و صرفا این نظر بنده به عنوان عضوی از شرکت پویاسازان بود. اگر شما این موضوع را وظیفه می دانید این یک برگ برنده برای شما است.