سلام
جزء وظایف نیست. شما می توانید مثلا به hostgator که یکی از سرویس دهنده های خارجی است که ایرانیان با آن کار می کنند ارتباط برقرار کنید و این سوال را بپرسید. آنها به عنوان خدمات اضافی این سرویس را ارائه می دهند و خودشان هم می گویند که این یک تفاووت با دیگر سرویس دهنده ها است. ریستور کردن 2 حالت دارد. 1- ریستور بک آپ موجود روی سرور که توسط همان سرور گرفته شده, که با چند کلیک انجام می شود و این هم جزء وظایف تیست. 2- ریستور بک آپ سرور دیگر که منتقل شده باشد که راه صحیح آن منتقل کردن آن به فولدر روت سرور و ریستور اکانت از طریق whm است که پس از آن تغییر ownership و مسائل دیگر در پی دارد. مهم این است که لااقل این امر یک وظیفه نیست. شاید برتری باشد اما وظیفه نیست.
البته قصد بحث ندارم. سرویسی هم پیشنهاد نکردم و نمی کنم از شرکت پویاسازان و صرفا این نظر بنده به عنوان عضوی از شرکت پویاسازان بود. اگر شما این موضوع را وظیفه می دانید این یک برگ برنده برای شما است.
شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
فروش هاست و دامین
نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)