نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: مشکل در انتقال سايت

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انتقال سايت

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirb55 نمایش پست ها
    سلام
    من در یک سرور ریسلری داشتم با مقلا 20 تا سایت
    حالا میخوام سرورم رو عوض کنم و از یک جای دیگه ریسلری گرفتم
    برای انتقال سایتهام به نظر شما بهترین راه چیه ؟ً
    خودم تصورم این بود که از سایتهام فول بک بگیرم و با استفاده از اکانت اف تی پی این فول بک آپ ها را به سرور مقصد منتقل کنم و اونحا ریستور کنم
    مشکل اینه که درستری ریستور فول بک آپ خودم ندارم
    شرکت محترمی هم که از ریسلری گرفتم 2 تا سایت رو ریستور کردو بعد گفت دیگه ایم کار رو نمیکنه ....!!!!!
    نماینده شرکت اینجا هست و این مطلب رو میبینه!

    حالا من برای انتقال باید از homdir - db - emaliha حدا جدا بک آپ بگریم و دانلود کنم و بعد برم در مقصد اکانت بسازم و اینها را ریستور کنم (همراه با آپلود) که با توجه به سرعت اینترنت در کشور ما و سایتهای من که 500-600 مگ هست بک آپشون مشکل هست .

    راه حلی اگر میدونید بگید

    به نظرم بهتر ریسلری جدید رو بیخیال شم وقتی دلشون نمیخواد نهایت 20 تا فول بک آپ من رو ریستور کنند حاهای دیگه هم حتما پشتم رو خالی میکنند و پستیبانی نمیکنند

    کسی هست با شرایط بهتری ریسلری بده ؟ شرایط بهتر یعنی یا همیشه پشتیبانی کنه و هر چند تا قول بک آپ داشتم ریستور کنه یا به خودم دسترسی ریستور فول بک بده
    اگر هست اعلام کنید
    سرور تون هم آپ تایمش خوب باشه
    به 5 گیگ فضا هم اختیاج دارم
    مرسی
    سلام

    شرکتی که به شما ریسلری داده مسئولیتی در قبال ریستور کردن بک آپ و انتقال ندارد. و عموما این امکان جزء امکانات اضافی است که ممکن است یک شرکت یا دیتاسنتر ارائه دهد. در غیر این صورت اکثر شرکت ها برای انتقال هزینه ساعتی دریافت می کنند. اگر صاحب سرور به شما قبلا قول چنین امکانی را نداده شما نمی توانید به عنوان بد بودن پشتیبانی بدانید. همانطور که ارائه چنین سرویسی هم دال بر خوب بودن پشتبانی نیست. اما شما ممکن است حتما به این امکان نیاز داشته باشید و صاحب سرور به شما ارئه ندهد که در آن صورت شما می توانید شرکت جدیدی که چنین امکانی را رایگان می دهد انتخاب نمایید.

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

  2. #2
    عضو دائم vPsPersia.COM آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    کرمانشاه
    نوشته ها
    1,045
    تشکر تشکر کرده 
    346
    تشکر تشکر شده 
    1,809
    تشکر شده در
    997 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انتقال سايت

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    سلام

    شرکتی که به شما ریسلری داده مسئولیتی در قبال ریستور کردن بک آپ و انتقال ندارد. و عموما این امکان جزء امکانات اضافی است که ممکن است یک شرکت یا دیتاسنتر ارائه دهد. در غیر این صورت اکثر شرکت ها برای انتقال هزینه ساعتی دریافت می کنند. اگر صاحب سرور به شما قبلا قول چنین امکانی را نداده شما نمی توانید به عنوان بد بودن پشتیبانی بدانید. همانطور که ارائه چنین سرویسی هم دال بر خوب بودن پشتبانی نیست. اما شما ممکن است حتما به این امکان نیاز داشته باشید و صاحب سرور به شما ارئه ندهد که در آن صورت شما می توانید شرکت جدیدی که چنین امکانی را رایگان می دهد انتخاب نمایید.
    اعمال نظیر ریستور کردن بک آپ جز وظایف هست و جز لاینفک Reseller هست . مگه یک Restore کردن چه کاریه ؟ تازه از خود WHM میشه این کار رو کرد .
    [CENTER]فروش ویژه سرور های مجازی با منابع اختصاصی

    هدیه ما به شما یک عدد لایسنس دایرکت ادمین و LiteSpeed

  3. #3
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انتقال سايت

    نقل قول نوشته اصلی توسط vPsPersia.COM نمایش پست ها
    اعمال نظیر ریستور کردن بک آپ جز وظایف هست و جز لاینفک Reseller هست . مگه یک Restore کردن چه کاریه ؟ تازه از خود WHM میشه این کار رو کرد .
    سلام

    جزء وظایف نیست. شما می توانید مثلا به hostgator که یکی از سرویس دهنده های خارجی است که ایرانیان با آن کار می کنند ارتباط برقرار کنید و این سوال را بپرسید. آنها به عنوان خدمات اضافی این سرویس را ارائه می دهند و خودشان هم می گویند که این یک تفاووت با دیگر سرویس دهنده ها است. ریستور کردن 2 حالت دارد. 1- ریستور بک آپ موجود روی سرور که توسط همان سرور گرفته شده, که با چند کلیک انجام می شود و این هم جزء وظایف تیست. 2- ریستور بک آپ سرور دیگر که منتقل شده باشد که راه صحیح آن منتقل کردن آن به فولدر روت سرور و ریستور اکانت از طریق whm است که پس از آن تغییر ownership و مسائل دیگر در پی دارد. مهم این است که لااقل این امر یک وظیفه نیست. شاید برتری باشد اما وظیفه نیست.
    البته قصد بحث ندارم. سرویسی هم پیشنهاد نکردم و نمی کنم از شرکت پویاسازان و صرفا این نظر بنده به عنوان عضوی از شرکت پویاسازان بود. اگر شما این موضوع را وظیفه می دانید این یک برگ برنده برای شما است.

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دموي بخش مديريت نسخه 3 سيستم مديريت محتواي راش (rashcms)
    توسط Rezash در انجمن سیستم های مدیریت محتوا
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: March 8th, 2014, 00:13
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: December 5th, 2013, 10:25
  3. فارسي سازي مديريت و قالب هاي پيش فرض و امنيت سايت (whmcs)
    توسط daneshvar2020 در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: December 14th, 2012, 13:18
  4. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 14th, 2011, 16:58
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 8th, 2010, 18:19

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •