نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    فارس - شیراز
    نوشته ها
    1,033
    تشکر تشکر کرده 
    225
    تشکر تشکر شده 
    973
    تشکر شده در
    675 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط kambiz18 نمایش پست ها
    تاپیک روبندین تاپیک مسخره شده هیچ جا ساپورت نمیکنه
    دوست عزیز با نظر شما شدیدا مخالف هستم !
    کی می گویید هیچ کجا پشتیبانی داره ؟ ایشون بحثش این نیست که پشتیبانی نمی کند !

    اینجا بحث سر پشتیبانی شبانه روزی است ! اگر به نظر شما مسخره هست لطفا در این بحث شرکت نکنید و اسپم بیخودی نکنید .

    یک جمله می گوییم و تمام :
    تجارت هاستینگ در ایران آن قدر درامد ندارد که بتواند 24/7 پشتیبانی کند ! اگر تازه خود مدیر هاستینگ بتواند پشتیبانی کند خودش خیلی حرف هست امروزه می بینید بعضی از مدیران هاستینگ حتی ورشکست می شوند و بعد هم فرار ، یا در این چند ماه سیستم جدید امده بعضی شرکت ها برای تبلیغ و جذب مشتری بیشتر نماینده ها و یا هاستینگ های ورشکته را به عنوان اسپانسر قبول می کنند ، یعنی به قول معرف اون سایت یا نمایمدگی را واگذار می کنند .

    حال از نظر شما آیا مقدر است یک شرکت هاستینگ 3 تا 6 کارمند بگیره به صورت 24 ساعت پاسخگوی مشتریان باشد ؟ قطعا پاسخ شما هم خیر است ! زیرا صرفه اقتصادی ندارد ..

  2. #2
    عضو انجمن Kambiz آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    347
    تشکر تشکر کرده 
    329
    تشکر تشکر شده 
    481
    تشکر شده در
    334 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط novinserver نمایش پست ها
    دوست عزیز با نظر شما شدیدا مخالف هستم !
    کی می گویید هیچ کجا پشتیبانی داره ؟ ایشون بحثش این نیست که پشتیبانی نمی کند !

    اینجا بحث سر پشتیبانی شبانه روزی است ! اگر به نظر شما مسخره هست لطفا در این بحث شرکت نکنید و اسپم بیخودی نکنید .

    یک جمله می گوییم و تمام :
    تجارت هاستینگ در ایران آن قدر درامد ندارد که بتواند 24/7 پشتیبانی کند ! اگر تازه خود مدیر هاستینگ بتواند پشتیبانی کند خودش خیلی حرف هست امروزه می بینید بعضی از مدیران هاستینگ حتی ورشکست می شوند و بعد هم فرار ، یا در این چند ماه سیستم جدید امده بعضی شرکت ها برای تبلیغ و جذب مشتری بیشتر نماینده ها و یا هاستینگ های ورشکته را به عنوان اسپانسر قبول می کنند ، یعنی به قول معرف اون سایت یا نمایمدگی را واگذار می کنند .

    حال از نظر شما آیا مقدر است یک شرکت هاستینگ 3 تا 6 کارمند بگیره به صورت 24 ساعت پاسخگوی مشتریان باشد ؟ قطعا پاسخ شما هم خیر است ! زیرا صرفه اقتصادی ندارد ..
    داداش منم حرفمو اصلاح می کنم منظور منم همین بود که کسی نمی تونه 24/7 پشتیبانی بده چون ارزش نداره

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: December 30th, 2011, 16:49

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •