-
-
-
May 8th, 2009 05:08
# ADS
-
پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟
به قول دوستانم همه دل خوشی ما همینه که وقتی نمایندگانمون تو شهر های مختلف دارن سرویس دهی می دن خیالشون راحته که یکی هست تو یه شرکتی که داره کاربرانشون رو پشتیبانی می کنه !
وقتی هم آفتاب طلوع می کنه با خوشحالی بیدا می شن چون می دونن امروز هم یه روز خوب برای کارشون خواهد بود.
وقتی همه خوابیدن یکی هست که جواب حداقل 20 نفری که ممکن هست از مشکلی داشته باشن رو بده !
-
-
پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟
سلام
واقعا من از پشتیبانی شون بسیار راضی هستم من فکر نمیکردم اینحور پشتیبانی بخوان داشته باشن !!!
حتی 3 شب بخوان تلفن جواب بدن !! ( لازم به دکز است کدام سرویس دهنده تو ایران ساعت 3 شی تلفن جواب میده ) بخدا اینا جواب دادن. اصلا واسم یه چیزی عجیب بود.
امیدوارم موفق و پیروز باشند
-
-
عضو جدید
پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟
واقعا آدم وسوسه میشه با اینکه هاست نیاز نداره ازشون هاست بگیره (سه شب زنگ بزنه و یه نیم ساتی با آقا کامران درو دل کنه ! )
-
-
عضو جدید
پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟
کامران جان باهات تماس میگیرم . منتظر تماسم باش !!!
-
-
-
-
June 10th, 2009, 04:00
#7
مدیر کل
پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟
همش ادعا میکنه
ساپرت درست حسابی نداره
برای پیش رفت در علم آسانسوری وجود ندارد پله ها را باید پیاده رفت /./ همیشه این یادتان باشد که دست بالای دست بسیار است.
يادمان باشد براي يك بار ايستادن صد ها بار افتاده ايم /./ بک آپ مهمترین رمز موفقیت هاستینگ /./ امنیت مطلق نیست.
ارتباط مستقیم با من :
Admin -{(@)}- WebHostingTalk . ir
-
-
June 10th, 2009, 05:15
#8
پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟

نوشته اصلی توسط
M4$T3R
همش ادعا میکنه
ساپرت درست حسابی نداره
اقای مستر جان 100% درست میگن
من ازشون خرید کردم و گول همین Livechat الکی شون خوردم !!!!!
همه اش دروغ میگن کوچکترین مشکل بلد نیستن حل کنن همه اش میگن به ما مربوط نمیشه این مربوط نیست. میگن حجم درخواست شما زیاد هست باید پشتیبانی ویژه بگیری و ... عزیز اگر نمیتونی پشتیبانی کنی ببند چرا وقتی خرید کردیم دیگه تو Livechat و تلفن جواب نمیدی ؟
گزینه BackUp بر میداری فکر میکنی دیگه نمی تونم از اطلاعات مشتری هام BackUp بگیرم ؟
ریسلر منو میبندی ؟
اخه این درسته پول بدی و بعد ریسلر ببندن و بعدش که باز کردن گزینه بک آپ از Cpanel برداشته شده باشه و بگی لینک ّبک آپ بده و میگه هر لینک بک آپ 2000 تومان من 380 کاربر داشتم یعنی حدود 800.000 تومان باید واسه بک آپ میدادم !!!!!!
وافعا اینا کلاهبردار هستن و برگشت هزینه هم چرت و پرته اصلا برگشت نمیدن
و من روز اول ساعت 4 صبح روز جمعه بود که همنجور آنلاین بودم و صحبت کردیم گفتیم اگر 4 صبح بیدار هستن و پشتیبانی میکنن حرف نداره خلاصه ما سرویس خریدیم و ترانسفر هم کردن اما اینا واسه حل مشکل بخدا 1001 مشکل وجود داشت از LiveChat میگفتم میگفت تا چند دقیقه دیگه حل میشد و بار حل نمیکرد و خسته میشدیم و پنجره LiveVhjat میبستیم.
بعد از تلفن 30 دقیقه ای هم پشت تلفن که میخواد مشکل حل کنه بعدش چک میکردیم حل نشده بود!
سیستم تیکت یا ایمیل شون هم حداقل 48 ساعت طول میکشید جواب بده و اینم اخر کار میگفت پسورد درست نیست یا نام کاربری درست نیست و یه بهانه ی الکی
امیدوارم پشتیبانی بهتره داشته باشن و از مردم ار چپ و راست پول نگیرن فکر کنن زرنگی هست اگر میخواستم دورت بزنم تو 10 دقیقه کار و کوزت میرختم هوا عزیز دل برادر وقتی میگی 800.000 تومان واسه بک آپ باید بدی فکر میکنی زرنگی هست !!!
و این سرور هم که دارن واسه خودشون نیست شریکی هست معلوم نیست سرور مجازی هست یا سرور اختصاصی !!!
امیدوارم دوستان دیگه گول اینجور حرف ها نحورن . و پشتیبانی 24 ساعته !!!
حتی بعضی مواقع صبح / عصر تماس میگرفتم جواب تلفن نمیدادن
بخدا 2 هفته با اینا کار کردم دارم قسم میخورم 410.000 تومان تو همین 2 هفته که با اینا کار کردم ضرر کردم
یعنی هزینه 4 ماه سرور یک سرور معمولی با سی پنل که بدرد فروش هاست بخوره !!!!
فقط یک سایت 100% LiveChat پشتیبانی میکنه اونم eukhost هستش اما همه سایت های ایرانی دیگه و خارجی که من میشناسم هر کدوم بگه 24 ساعته پشتیبانی دروغ میگه حتی خودم !!!
و ریبوت نکردن سرور در 10 ماه دروغ هست : به پیر و پغمبر بخدا قسم دارم قسم میخورم باور کنید روز اول که رفتیم رو سرورشون 6 ساعت در یک روز Down شد !!!!!!
چطور 10 ماه سرور ریبوت نشده !!!!
امیدوارم با دقت سرویس دهنده خود انتحاب کنید.
-
تعداد تشکر ها از bus به دلیل پست مفید
-
June 10th, 2009, 15:02
#9
عضو جدید
پاسخ : پشتیبانی آنلاین شبانه روزی یعنی چی !؟
من واقعا از شما و جناب مستر تشکر میکنم که بنده رو روشن کردین .
اگه اینجوری باشه , باید گفت واقعا متاسفم که با همچین وضعی . . . (بگذریم)
من به رهنمودهای دوستان پشیمون شدم . لطفا سفارش بنده رو کنسل کنین (آخه دیشب یه اشتباهی کردم و سفارش دادم!!!)
بازم از لطف دوستان دلسوز و مهربون انجمن ممنونم
-
-
June 10th, 2009, 15:09
#10
-
تعداد تشکر ها از 1eng.ir به دلیل پست مفید