نقل قول نوشته اصلی توسط kool نمایش پست ها
درود
تا جایی که چند سال پیش دیده بودم این امکان در تنظیمات وجود داره و نیازی به تغییرات در قالب نیز نمی باشد.
و زمانی که یک تیکت بسته شد دیگه کاربر نمیتونه ادامه بده و باید تیکت جدیدی ایجاد کنه.

(البته این کار مشکلاتی هم پیش میاره، برای برخی تیکت ها نیازه در تیکت اولیه پاسخ داده شه و پیگیری بشه و با بسته شدن تیکت باید اطلاعات مورد نیاز بین دو تیکت جستجو بشه و...)

برای باز نشدن توسط ایمیل هم این امکان فکر کنم کمک بکنه:
Tick to prevent email replies from re-opening closed tickets and to send an email advising to open a new ticket or update the existing ticket for clients.
خیر عزیز ؛ این مورد همون چیزی هست که بنده در بالا ذکر کردم :
زمانی که یوزر pipe میکنه ایمیل درخواست رو باز تیکت باز میشه !
که با زدن اون تیک از این مورد جلو گیری میشه ؛ ولی همچنان میتونه از راه های دیگه تیکت رو باز کنه !
پیشنهاد میکنم این قسمت رو کامل در این رابطه بخونید :
http://docs.whmcs.com/Support_Tab#Pr...mail_Reopening

- - - Updated - - -

مخصوصا اون قسمت آبی رنگش رو