نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: قفل کردن تیکت ها ؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : قفل کردن تیکت ها ؟

    ممکن نیست .
    اگر دُکمه ی بستن تیکت رو هم از قالب بر دارید ؛ زمانی که یوزر pipe میکنه ایمیل درخواست رو باز تیکت باز میشه !
    فعلا در whmcs 6 امکاناتی جدید خواهیم داشت .
    کمی صبور باشید .

  2. تعداد تشکر ها از mhiizadi به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو دائم kool آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    World:\root
    نوشته ها
    1,130
    تشکر تشکر کرده 
    646
    تشکر تشکر شده 
    1,280
    تشکر شده در
    1,024 پست

    پیش فرض پاسخ : قفل کردن تیکت ها ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    ممکن نیست .
    اگر دُکمه ی بستن تیکت رو هم از قالب بر دارید ؛ زمانی که یوزر pipe میکنه ایمیل درخواست رو باز تیکت باز میشه !
    فعلا در whmcs 6 امکاناتی جدید خواهیم داشت .
    کمی صبور باشید .
    درود
    تا جایی که چند سال پیش دیده بودم این امکان در تنظیمات وجود داره و نیازی به تغییرات در قالب نیز نمی باشد.
    و زمانی که یک تیکت بسته شد دیگه کاربر نمیتونه ادامه بده و باید تیکت جدیدی ایجاد کنه.

    (البته این کار مشکلاتی هم پیش میاره، برای برخی تیکت ها نیازه در تیکت اولیه پاسخ داده شه و پیگیری بشه و با بسته شدن تیکت باید اطلاعات مورد نیاز بین دو تیکت جستجو بشه و...)

    برای باز نشدن توسط ایمیل هم این امکان فکر کنم کمک بکنه:
    Tick to prevent email replies from re-opening closed tickets and to send an email advising to open a new ticket or update the existing ticket for clients.
    ویرایش توسط kool : May 28th, 2015 در ساعت 14:48
    ..::| بیش از یک دهه |::..





  4. #3
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : قفل کردن تیکت ها ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط kool نمایش پست ها
    درود
    تا جایی که چند سال پیش دیده بودم این امکان در تنظیمات وجود داره و نیازی به تغییرات در قالب نیز نمی باشد.
    و زمانی که یک تیکت بسته شد دیگه کاربر نمیتونه ادامه بده و باید تیکت جدیدی ایجاد کنه.

    (البته این کار مشکلاتی هم پیش میاره، برای برخی تیکت ها نیازه در تیکت اولیه پاسخ داده شه و پیگیری بشه و با بسته شدن تیکت باید اطلاعات مورد نیاز بین دو تیکت جستجو بشه و...)

    برای باز نشدن توسط ایمیل هم این امکان فکر کنم کمک بکنه:
    Tick to prevent email replies from re-opening closed tickets and to send an email advising to open a new ticket or update the existing ticket for clients.
    خیر عزیز ؛ این مورد همون چیزی هست که بنده در بالا ذکر کردم :
    زمانی که یوزر pipe میکنه ایمیل درخواست رو باز تیکت باز میشه !
    که با زدن اون تیک از این مورد جلو گیری میشه ؛ ولی همچنان میتونه از راه های دیگه تیکت رو باز کنه !
    پیشنهاد میکنم این قسمت رو کامل در این رابطه بخونید :
    http://docs.whmcs.com/Support_Tab#Pr...mail_Reopening

    - - - Updated - - -

    مخصوصا اون قسمت آبی رنگش رو

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 90
    آخرين نوشته: September 7th, 2018, 21:45
  2. آپدیت الگورتیم گوگل 23 سپتامبر 2016 + آموزش سئو الگورتیم جدید
    توسط farzadina در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 23rd, 2016, 21:58
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: July 6th, 2013, 15:11
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: May 28th, 2013, 15:06
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 3rd, 2012, 07:54

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •