نقل قول نوشته اصلی توسط alfavps.com نمایش پست ها
دوست عزیز

بیشتر سرویس دهنده ها حتی سرویس دهنده های مطرح دنیا برای انجام ساپورت نرم افزاری هزینه دریافت میکنند به عنوان مثال با یک سرور در رد استیشن داشتیم بدلیل اشتباه در غیرفعال کردن لن سرور این دیتاسنتر از ما 50 پوند برای رفع مشکل دریافت کرد تازه این هزینه برای 1ساعت بود و اگر کارش بیشتر از 1ساعت میشد هزینه بیشتری نیز دریافت میکرد! و جالب تر که هزینه ماهانه سرور ما 40 پوند بود!
قبلا هم اطلاع دادم چندروزی تاخیر داریم
و این هم بدونید که سرویس دهنده بزرگ دنیا که ما داریم ازش سرویس میگیریم ( ovh) جواب ایمیل مارو هر 4روز یکبار میده حتی اگر مشکل خیلی حادی باشه!

به هرحال اضافه کردن یک درایو در گوگل سرچ کنید اندازه 10 جلد کتاب برای شما آموزش میاره و تحت هیچ شرایطی با توجه به اینکه قبل سرویس دهی قوانین هم نیز پذیرفتید با این موضوع امکان برگشت وجه نیست
و ساعات پاسخ گویی ما تا هفته اینده از 9 صبح تا 5 عصر هست به خصوص تلفن
موفق باشید.
برای موضوع افزودن درایو بنده به دلیل کم اطلاعی این موضوع رو به پشتیبانی مطرح کردم طبق تیکتی زیر که دوستان راهنمایی کردند:
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1319923

ولی امیدوارم که پشتبانی درست بشه چون کیفیت سرویس ها مناسب بود بنظر بنده...