
نوشته اصلی توسط
alfavps.com
دوست عزیز
بیشتر سرویس دهنده ها حتی سرویس دهنده های مطرح دنیا برای انجام ساپورت نرم افزاری هزینه دریافت میکنند به عنوان مثال با یک سرور در رد استیشن داشتیم بدلیل اشتباه در غیرفعال کردن لن سرور این دیتاسنتر از ما 50 پوند برای رفع مشکل دریافت کرد تازه این هزینه برای 1ساعت بود و اگر کارش بیشتر از 1ساعت میشد هزینه بیشتری نیز دریافت میکرد! و جالب تر که هزینه ماهانه سرور ما 40 پوند بود!
قبلا هم اطلاع دادم چندروزی تاخیر داریم
و این هم بدونید که سرویس دهنده بزرگ دنیا که ما داریم ازش سرویس میگیریم ( ovh) جواب ایمیل مارو هر 4روز یکبار میده حتی اگر مشکل خیلی حادی باشه!
به هرحال اضافه کردن یک درایو در گوگل سرچ کنید اندازه 10 جلد کتاب برای شما آموزش میاره و تحت هیچ شرایطی با توجه به اینکه قبل سرویس دهی قوانین هم نیز پذیرفتید با این موضوع امکان برگشت وجه نیست
و ساعات پاسخ گویی ما تا هفته اینده از 9 صبح تا 5 عصر هست به خصوص تلفن
موفق باشید.