البته اگر تيکت ميزديد ممکن بود يک فکری بشه برای يکی دو تا از تراکنش ها!
معمولا کاربرانی که تيکت ميزنن پيگيری ميشه و اگر ممکن باشه واريزشون تو اولويت قرار ميگيره.
البته اين رو هم در نظر بگيريد که واقعا دست ما بسته هستش و برای مثال ميگم امروز ما تمام وقت درگير تراکنشی بوديم (به ارزش حدود يک مليون تومان) که متاسفانه از کارت های ***ی زده شده بود و صاحب کارت ادعا ميکرد که اطلاعات اين کارت ازشون ***يده شده.
(تو پرانتز ميگم که اطلاعات سايت از طريق سايت shopfa24.com زده شده بود و اين سايت يک صفحه فيک درست کرده برای دروازه بانک ملت و اقدام به ***ی اطلاعات کارت ها و بعد خارج کردن پول از کانال های ديگه ميکنه.)
به خاطر همين مسائل ما مجبور هستيم از صحت تراکنش ها در 3 تا 4 روز کاری مطمئن بشيم و خدای نکرده موارد مشابه بوجود نياد برای فروشندگان زرين پال.