البته اگر تيکت ميزديد ممکن بود يک فکری بشه برای يکی دو تا از تراکنش ها!
معمولا کاربرانی که تيکت ميزنن پيگيری ميشه و اگر ممکن باشه واريزشون تو اولويت قرار ميگيره.
البته اين رو هم در نظر بگيريد که واقعا دست ما بسته هستش و برای مثال ميگم امروز ما تمام وقت درگير تراکنشی بوديم (به ارزش حدود يک مليون تومان) که متاسفانه از کارت های ***ی زده شده بود و صاحب کارت ادعا ميکرد که اطلاعات اين کارت ازشون ***يده شده.
(تو پرانتز ميگم که اطلاعات سايت از طريق سايت shopfa24.com زده شده بود و اين سايت يک صفحه فيک درست کرده برای دروازه بانک ملت و اقدام به ***ی اطلاعات کارت ها و بعد خارج کردن پول از کانال های ديگه ميکنه.)
به خاطر همين مسائل ما مجبور هستيم از صحت تراکنش ها در 3 تا 4 روز کاری مطمئن بشيم و خدای نکرده موارد مشابه بوجود نياد برای فروشندگان زرين پال.






پاسخ با نقل قول
) ولی خودتون که دارید میبینید مشتریان رو ناراضی میکنه! به نظر من این کار از لحاظ حفظ مشتریاتون و پیشرفت سایتتون و سیستمتون کار خوبی نیست! مسئول ***یده شدن کارت یه بنده خدای دیگه که شما نیستی! ایشون باید حواسش رو جمع کنه و از سایت های معتبر خرید کنه! 100% مطمئن باشید ایشون ناشی بودند و هیچ اطلاعی از جایی نداشتند که اینطوری با یه پیج فیک گول خوردن! کسی که اینقدر ناشی باشه باید یا اطلاعاتش رو زیاد کنه یا حد اقل خرید رو به کس دیگه بسپاره!

پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال
