نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

موضوع: یکی از مشکلات زرین پال

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    639
    تشکر تشکر کرده 
    185
    تشکر تشکر شده 
    975
    تشکر شده در
    703 پست

    پیش فرض پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    نقل قول نوشته اصلی توسط movie24 نمایش پست ها
    اگه واقعا نیاز داشته باشید تیکت بدید براتون زودتر میریزند
    به آقای امیری همین امروز گفتم گفت امکانش نیست اما قبلا یک بار انجام دادند

  2. تعداد تشکر ها از mr.he3am به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن VatanVPS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    وطن وی پی اس
    نوشته ها
    163
    تشکر تشکر کرده 
    117
    تشکر تشکر شده 
    177
    تشکر شده در
    140 پست

    پیش فرض پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    نقل قول نوشته اصلی توسط mr.he3am نمایش پست ها
    به آقای امیری همین امروز گفتم گفت امکانش نیست اما قبلا یک بار انجام دادند
    باز به هر حال فکر نکنم مشکل باشه این!
    توی پرداخت های بانکی هم فکر کنم 24 ساعت طول بکشه
    یعنی 24 ساعت بعد از واریز میاد تو حساب زرین پال و بعد هم میدن به ما و این 3روز یا 2روز یک تایم طبیعی هست فکر کنم
    VatanVPS.com
    برخی از مشتریان:songBsong,musicbaran,farskids,tehra nmusic,teh-music,Best2Film,bia2melody,bia2club,tak3da,irhits و بیش از 30 سایت بزرگ ایران
    شرکت هم ثبت شد: اروین رایان ویژن | شماره ثبت : 385608

  4. تعداد تشکر ها از VatanVPS به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن amiri113 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    852
    تشکر تشکر کرده 
    1,315
    تشکر تشکر شده 
    1,642
    تشکر شده در
    853 پست

    پیش فرض پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    نقل قول نوشته اصلی توسط mr.he3am نمایش پست ها
    به آقای امیری همین امروز گفتم گفت امکانش نیست اما قبلا یک بار انجام دادند
    البته اگر تيکت ميزديد ممکن بود يک فکری بشه برای يکی دو تا از تراکنش ها!
    معمولا کاربرانی که تيکت ميزنن پيگيری ميشه و اگر ممکن باشه واريزشون تو اولويت قرار ميگيره.


    البته اين رو هم در نظر بگيريد که واقعا دست ما بسته هستش و برای مثال ميگم امروز ما تمام وقت درگير تراکنشی بوديم (به ارزش حدود يک مليون تومان) که متاسفانه از کارت های ***ی زده شده بود و صاحب کارت ادعا ميکرد که اطلاعات اين کارت ازشون ***يده شده.
    (تو پرانتز ميگم که اطلاعات سايت از طريق سايت shopfa24.com زده شده بود و اين سايت يک صفحه فيک درست کرده برای دروازه بانک ملت و اقدام به ***ی اطلاعات کارت ها و بعد خارج کردن پول از کانال های ديگه ميکنه.)

    به خاطر همين مسائل ما مجبور هستيم از صحت تراکنش ها در 3 تا 4 روز کاری مطمئن بشيم و خدای نکرده موارد مشابه بوجود نياد برای فروشندگان زرين پال.
    تاييد مالی آنلاين دامنه های ملی (ir) در سايت sa1601.ir
    مشاهده تعرفه های روزانه اس ای 1601

  6. تعداد تشکر ها ازamiri113 به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو انجمن agarb98 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    Istanbul
    نوشته ها
    334
    تشکر تشکر کرده 
    174
    تشکر تشکر شده 
    723
    تشکر شده در
    549 پست

    پیش فرض پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    یه مورد هم داره مدارک من دادم ولی تایی دنکردن گفتن باید همه چی دقیق باشه خوب تازه اومدیم تهران و هنوز شماره نخریدیم واسه منزل ایشون گیر دادن شماره بذار من که بیخیال شدم

    رفتم از بانک پارسیان بگیرم یه مجوز می خواد که دارم
    (پرداخت های بین المللی با کمترین کارمزد انجام میشود)
    SamiiiPv@Outlook.com


  8. #5
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    International Network
    نوشته ها
    669
    تشکر تشکر کرده 
    1,245
    تشکر تشکر شده 
    1,541
    تشکر شده در
    882 پست

    پیش فرض پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    نقل قول نوشته اصلی توسط amiri113 نمایش پست ها
    البته اگر تيکت ميزديد ممکن بود يک فکری بشه برای يکی دو تا از تراکنش ها!
    معمولا کاربرانی که تيکت ميزنن پيگيری ميشه و اگر ممکن باشه واريزشون تو اولويت قرار ميگيره.


    البته اين رو هم در نظر بگيريد که واقعا دست ما بسته هستش و برای مثال ميگم امروز ما تمام وقت درگير تراکنشی بوديم (به ارزش حدود يک مليون تومان) که متاسفانه از کارت های ***ی زده شده بود و صاحب کارت ادعا ميکرد که اطلاعات اين کارت ازشون ***يده شده.
    (تو پرانتز ميگم که اطلاعات سايت از طريق سايت shopfa24.com زده شده بود و اين سايت يک صفحه فيک درست کرده برای دروازه بانک ملت و اقدام به ***ی اطلاعات کارت ها و بعد خارج کردن پول از کانال های ديگه ميکنه.)

    به خاطر همين مسائل ما مجبور هستيم از صحت تراکنش ها در 3 تا 4 روز کاری مطمئن بشيم و خدای نکرده موارد مشابه بوجود نياد برای فروشندگان زرين پال.
    کار شما کار بسیار خوب و معقولی هست (از نظر انسانی و معرفتی ) ولی خودتون که دارید میبینید مشتریان رو ناراضی میکنه! به نظر من این کار از لحاظ حفظ مشتریاتون و پیشرفت سایتتون و سیستمتون کار خوبی نیست! مسئول ***یده شدن کارت یه بنده خدای دیگه که شما نیستی! ایشون باید حواسش رو جمع کنه و از سایت های معتبر خرید کنه! 100% مطمئن باشید ایشون ناشی بودند و هیچ اطلاعی از جایی نداشتند که اینطوری با یه پیج فیک گول خوردن! کسی که اینقدر ناشی باشه باید یا اطلاعاتش رو زیاد کنه یا حد اقل خرید رو به کس دیگه بسپاره!

  9. #6
    عضو جدید pedramdead آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    36
    تشکر تشکر شده 
    40
    تشکر شده در
    31 پست

    پیش فرض پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    با سلام

    آقای امیری کار شما بسیار درسته ...

    من یه انتقال استباه 680 هزار تومانی داشتم و با ساپرت بسیار خوب ایشون مشکل ما رفع شد.

    موفق باشید...

  10. تعداد تشکر ها از pedramdead به دلیل پست مفید


  11. #7
    عضو انجمن amiri113 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    852
    تشکر تشکر کرده 
    1,315
    تشکر تشکر شده 
    1,642
    تشکر شده در
    853 پست

    پیش فرض پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    نقل قول نوشته اصلی توسط m_dg_farari نمایش پست ها
    کار شما کار بسیار خوب و معقولی هست (از نظر انسانی و معرفتی ) ولی خودتون که دارید میبینید مشتریان رو ناراضی میکنه!
    آخه مشتری زمانی راضی ميشه که پول بدون کسر هيچ درصدی همون لحظه به حساب بانکیش واريز بشه. :دی


    ببينيد ما هدفمون اين هستش که کاربران رو تشويق کنيم که پول رو داخل خود سيستم زرين پال استفاده کنن!
    با توجه به اين سياست کاری، پول آنلاين به حساب زرين پال کاربر اضافه ميشه (با اينکه هنوز به حساب بانکی ما واريز نشده) و همچنين هيچ کارمزدی ازش کسر نميشه.
    ویرایش توسط amiri113 : July 30th, 2010 در ساعت 16:29
    تاييد مالی آنلاين دامنه های ملی (ir) در سايت sa1601.ir
    مشاهده تعرفه های روزانه اس ای 1601

  12. تعداد تشکر ها از amiri113 به دلیل پست مفید


  13. #8
    عضو جدید hadiran آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Marand
    نوشته ها
    3
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    16 پاسخ : یکی از مشکلات زرین پال

    نقل قول نوشته اصلی توسط amiri113 نمایش پست ها
    آخه مشتری زمانی راضی ميشه که پول بدون کسر هيچ درصدی همون لحظه به حساب بانکیش واريز بشه. :دی


    ببينيد ما هدفمون اين هستش که کاربران رو تشويق کنيم که پول رو داخل خود سيستم زرين پال استفاده کنن!
    با توجه به اين سياست کاری، پول آنلاين به حساب زرين پال کاربر اضافه ميشه (با اينکه هنوز به حساب بانکی ما واريز نشده) و همچنين هيچ کارمزدی ازش کسر نميشه.
    جناب امیری عزیز

    ضمن عرض خسته نباشید یه پیشنهاد داشتم خدمتتون, کارمزدتون 2.5% تا 400 هزار تومان و بالاتر 1.9% طبق آخرین خبری که زده بودید اگه اشتباه نکرده باشم.
    بانک سامان تو پرداخت اینترنتی 2% کم می کنه حداکثر 5000 تومان ولی تو سرویس شما در مبالغ بالا یکم به فروشنده اجحاف می شه مثل بانکها یه حداکثر مبلغ کارمزد هم اگه تعیین کنید فکر می کنم بهتر بشه.

    و انتخاب بانک را در صفحه اول سامانه های پردا خت قرار داده بسته به انتخاب بانک مبلغ کارمزد متغییر باشه مثلا الان کارمزد بانک ملت و ملی رایگانه میتونید در صورت صلاحدید هیئت مدیره شرکتتون ,درصد رو پایین بیارید.
    این نظر شخصی بنده می باشد
    ویرایش توسط hadiran : January 11th, 2011 در ساعت 00:38 دلیل: 1

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •