حدود 6 ماه هست که از ایشون سرور داشتم و تا قبل از اینکه مشکل برای سرورهاشون پیش بیاد از سرویس دهیشون راضی بودم.پشتیبانیشون هم کمی با تاخیر جواب میدادند ولی همیشه رسیدگی میکردند.
بعضی از دوستان میگن ایشون تیکت جواب نمیده ولی من هر تیکتی زدم همون لحظه نه ولی با تاخیر جواب دادند.
نمیخام بگم ایشون مقصر نیستند. باید جواب تیکت ها رو بدند و هزینه رو برگشت بدند ولی شما هم ایشونو کمی درک کنید توی این مدت ایشون آدم محترم و با ادبی بودند. میدونید که مشکل بخاطر ایشون هم نیست از شاتل هست.فقط شما هم نیستید چندین سرور دارند که روی هر کدوم چندین مشتری هست حالا وقتی مشکل پیش بیاد همه اینها چندین تیکت میزنن همه با هم زنگ میزنند توی این وضعیت از یه طرف باید هزینه کاربرا رو برگشت بدند از یه طرف باید هزینه سرور هارو بدن از یه طرف باید سرور جدید خریداری کنند توی فشار قرار میگیرن.
بازم میگم اینا توجیه جواب ندادن تیکت ها نیست ولی سعی کنید کمی موقعیتی که براشون پیش اومده رو درک کنید.