مانیتورینگ برای خسارت نرسیدن به هاستینگ و مشکلات مربوط به هاستینگ وظیفه مدیر سرورهای اون هاستینگه نه مشتری !
مانیتورینگ مشتری صرفا برای بهینه شدن مصارف خودشه و اون استفاده با برنامه ریزی از حقیه که بهش دادن. اینجا مشکل از پایست. چون اصلا حق کاربر و مرز بندی وجود نداره. خب وقتی محدودیت وجود داره دلیلی نداره که از کلمه نامحدود برای این منبع استفاده استفاده کرد چرا که صرفا کلمه ای تبلیغی هست. و حتی اگر هم استفاده بشه اگر یه مرزبندی و مانیتورینگ مصرف منابع داشته باشند باز هم استفاده از کلمه نامحدود برای این مورد نسبتا بی مورده. مرزبندی و مانیتورنیگ اون هم به این صورت !!! فقط مربوط به یک مشتری نیست روی همه مشتریها تاثیر میزاره. کاملا واضحه مشکل از هاستینگه.
بنظر بنده از طرف مراجع قضایی پیگیری کنید بهتره. چون اگر هر مشتری این کار رو به درستی انجام بده یه جرقه قوی جهت ساماندهی و اصولی شدن هاستینگها بوجود میاد. و در یک چهارچوب و برنامه ریزی مشخص + احترام به حقوق مشتری فعالیتشون رو ادامه میدن.