نوشته اصلی توسط سرزمین برید به این قسمت: Setup>Support>Support Departments در اینجا باید یه سری دپارتمان مشخص کنید مثلاً بخش فروش حالا بخش فروش رو چه کسی پاسخ بده مثلاً جلوی یوزر خودتون رو تیکت میزنید که یوزر شما بتونه پاسخ تیکت های مربوط به بخش فروش رو بده. این تنظیمات را قبلا انجام داده ام. تیکت برای کاربر ارسال میشه ولی کاربر نمی تونه تیکت رو ببینه. فقط میتونه موضوع اونو ببینه
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
مشاهده قوانین انجمن