-
September 15th, 2014, 01:47
#41
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
من تازه این تاپیک رو دیدم ...
نمیدونم چرا دسوتان اعلام نا رضایتی میکنن !
من از سرویس Art 128 که نامحدود هست (ADSL) سرعت دانلود بین 70 تا 100 هست و اپلود هم 20 تا 50 کیلوبایت سرعت میده بدون نوسان
پشتیبانیشون هم همیشه با احترام با من حرف زدن و بعضی وقت ها هم که حظوزی میرم و سوال پیچشون میکنم باز هم با حوصله و احترام کامل جواب من و مشتریانشون رو میدن !
قطعی هم توی این 2 سال شاید نزدیک به 5 روز قطع بوده در مجموع ...
البته لازم به ذکز هست که سرویس محدود داشتم ازشون من 1 گیگ میخریدم یهو تموم میشد ! و یه روز هم 1 گیگ میخریدم یهو یک ماه داشتمش !!! (مصرف هر روز من مشخص هست و دانلود و اپلودم هم هروز مثل هم هست ! )
این بحث حجم ***ی همیشه بوده و هست اما شما مگین پشتیبانی و قطعی من چیزی حس نکردم !
البته باید بگم من 2 سال پیش مشترک شاتل تهران بودم و الان به علت دانشجو بودن در مازندران شهر رویان (نور) هستم و از شاتل اینجا سرویس میگیرم برای خوابگاه که کاملا راضی هستم (البته از سرویس نامحدود ! محدودش حجم ***ی داره :D )
کیفیت شاتل اینجوری که من از خودشون پرسیدم بهم گفتن ؛ یکی از نماینده هاشون (در دفتر مرکزی) شاتل پهنای باند کم اورده و مجبوره یه جوری این پهنای باند رو بین کاربران تقسیم کنه (البته این مشکل برای شهر های بزرگ هست و به شهر های کوچک مربوط نیست) به این دلیل ممکن برای بعضی از سرویس های داده شده قطعی افت سرعت شدید و غیره پیش بیاد ...
----------------
دوستان دلیل کیفیت کم تمامی ISP ها چه کوچک چه بزرگ سازمان مخابرات هست زیرا پهنای باند تمامی ISP ها توسط مخابرات تعین میشه ! همه چیزو سر ISP ها نشکونید :D
------------
همچنین تاپیک های زیادی از شاکیان شاتل در همین انجمن موجوده ....
-
-
September 15th, 2014 01:47
# ADS
-
September 15th, 2014, 09:17
#42
عضو انجمن
Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

نوشته اصلی توسط
hossein1210
شما باید تو صدای مشتری سفت و سخت متن رو بنویسی اصلا هم شل نگیر من تو متن شکایتم خیلی خیلی تهدیدشون کردم بیش از اون چیزی که فکرشونو بکنین نزدیک بودم فحششون بدم همون لحظه زنگ زدن و مشکلم رو حل کردم اگه حل نمکردم میرفتم 195.شما هم همینگار رو بکن تو شکایت خیلی متن شکایت تند باشه اگه زیر بار نرفتن برو 195
سلام. کار ما خیلی پیچید. شکایت کردم 195 . ماجرا همینه
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
-
September 15th, 2014, 09:32
#43
عضو انجمن
Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

نوشته اصلی توسط
Mr.Pouria
من تازه این تاپیک رو دیدم ...
نمیدونم چرا دسوتان اعلام نا رضایتی میکنن !
من از سرویس Art 128 که نامحدود هست (ADSL) سرعت دانلود بین 70 تا 100 هست و اپلود هم 20 تا 50 کیلوبایت سرعت میده بدون نوسان
پشتیبانیشون هم همیشه با احترام با من حرف زدن و بعضی وقت ها هم که حظوزی میرم و سوال پیچشون میکنم باز هم با حوصله و احترام کامل جواب من و مشتریانشون رو میدن !
قطعی هم توی این 2 سال شاید نزدیک به 5 روز قطع بوده در مجموع ...
البته لازم به ذکز هست که سرویس محدود داشتم ازشون من 1 گیگ میخریدم یهو تموم میشد ! و یه روز هم 1 گیگ میخریدم یهو یک ماه داشتمش !!! (مصرف هر روز من مشخص هست و دانلود و اپلودم هم هروز مثل هم هست ! )
این بحث حجم ***ی همیشه بوده و هست اما شما مگین پشتیبانی و قطعی من چیزی حس نکردم !
البته باید بگم من 2 سال پیش مشترک شاتل تهران بودم و الان به علت دانشجو بودن در مازندران شهر رویان (نور) هستم و از شاتل اینجا سرویس میگیرم برای خوابگاه که کاملا راضی هستم (البته از سرویس نامحدود ! محدودش حجم ***ی داره :D )
کیفیت شاتل اینجوری که من از خودشون پرسیدم بهم گفتن ؛ یکی از نماینده هاشون (در دفتر مرکزی) شاتل پهنای باند کم اورده و مجبوره یه جوری این پهنای باند رو بین کاربران تقسیم کنه (البته این مشکل برای شهر های بزرگ هست و به شهر های کوچک مربوط نیست) به این دلیل ممکن برای بعضی از سرویس های داده شده قطعی افت سرعت شدید و غیره پیش بیاد ...
----------------
دوستان دلیل کیفیت کم تمامی ISP ها چه کوچک چه بزرگ سازمان مخابرات هست زیرا پهنای باند تمامی ISP ها توسط مخابرات تعین میشه ! همه چیزو سر ISP ها نشکونید :D
------------
همچنین تاپیک های زیادی از شاکیان شاتل در همین انجمن موجوده ....
سلام دوست عزیز
یکم ماجرای ما متفاوته. استفاده ما به عنوان شرکت طراحی وب سایت با شما که از اینترنت به عنوان ابزار تفریح استفاده می کنید فرق داره. استفاده شما از اینترنت گاه گاهیه اما ما در روز حداقل 8 ساعت مداوم استفاده می کنیم. پس بدیهیه خیلی بیشتر به اشکال برخورد کنیم. من شک ندارم هر شرکتی مشتری راضی و ناراضی داره. طبیعیه شرکتی که مثل قارچ سریع رشد کنه یه جاهایی از دستش در میره. شرایط کشور عزیزمون رو هم خوب می دونم. اما مشکل من اینجاس که آقا جون نمیتونی سرویس درست بدی اسم خودتو هم نذار بهترین شرکت کشور و اونو نبدیلش کن به چماق تو کله من. در صورتی که خیلی جاهای دیگه هستند که واقعا سرویس منحصر به فرد عالی دارن میدن و ادعایی هم ندارن. دو سال پیش یا قبل تر کیفیت سرویس شاتل عالی بوده اما الان پسرفت داشتن و نمی تونن سرویس درست بدن. یا بگن همینی که هست تا ملت تکلیف خودشون رو بدونن. دیگه حداقل سرکار نذارن. مدت 3 ماه از 6 ماهی که ازشون سرویس داشتیم مشکل ارتباطی وجود داشت. نمیدونم اسم این رو چی باید بگذارم...
پ.ن ؛ حضور درسته نه حظورً
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
تعداد تشکر ها از SixthElement به دلیل پست مفید
-
September 15th, 2014, 10:04
#44
پاسخ : Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

نوشته اصلی توسط
SixthElement
سلام دوست عزیز
یکم ماجرای ما متفاوته. استفاده ما به عنوان شرکت طراحی وب سایت با شما که از اینترنت به عنوان ابزار تفریح استفاده می کنید فرق داره. استفاده شما از اینترنت گاه گاهیه اما ما در روز حداقل 8 ساعت مداوم استفاده می کنیم. پس بدیهیه خیلی بیشتر به اشکال برخورد کنیم. من شک ندارم هر شرکتی مشتری راضی و ناراضی داره. طبیعیه شرکتی که مثل قارچ سریع رشد کنه یه جاهایی از دستش در میره. شرایط کشور عزیزمون رو هم خوب می دونم. اما مشکل من اینجاس که آقا جون نمیتونی سرویس درست بدی اسم خودتو هم نذار بهترین شرکت کشور و اونو نبدیلش کن به چماق تو کله من. در صورتی که خیلی جاهای دیگه هستند که واقعا سرویس منحصر به فرد عالی دارن میدن و ادعایی هم ندارن. دو سال پیش یا قبل تر کیفیت سرویس شاتل عالی بوده اما الان پسرفت داشتن و نمی تونن سرویس درست بدن. یا بگن همینی که هست تا ملت تکلیف خودشون رو بدونن. دیگه حداقل سرکار نذارن. مدت 3 ماه از 6 ماهی که ازشون سرویس داشتیم مشکل ارتباطی وجود داشت. نمیدونم اسم این رو چی باید بگذارم...
پ.ن ؛ حضور درسته نه حظورً
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
دوست عزیز منم روزانه بیش از 12 ساعت با اینترنت کار مکینم (از 12 ظهر تا 3 شب به صورت مدام) حتی من پشت مانیتورم بعضی وقت ها غذا میخورم !
من میانگین ماهی 80 گیگ استفاده دارم از اینترنت اما هیچ مکشلی ندارم !
نمیدونم شاید مثل حرف شما اینجا رو خوب دادن تهران رو خراب کردن ...
من یادمه 2 سال پیش قبل از اینکه بیام شمال برای تحصیل قطعی های شاتل داشت زیاد میشد حدودا 1 ماه اخرم الانم که شما میگی اینجوری شده !
-
-
September 19th, 2014, 01:51
#45
عضو انجمن
Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

نوشته اصلی توسط
Mr.Pouria
دوست عزیز منم روزانه بیش از 12 ساعت با اینترنت کار مکینم (از 12 ظهر تا 3 شب به صورت مدام) حتی من پشت مانیتورم بعضی وقت ها غذا میخورم !
من میانگین ماهی 80 گیگ استفاده دارم از اینترنت اما هیچ مکشلی ندارم !
نمیدونم شاید مثل حرف شما اینجا رو خوب دادن تهران رو خراب کردن ...
من یادمه 2 سال پیش قبل از اینکه بیام شمال برای تحصیل قطعی های شاتل داشت زیاد میشد حدودا 1 ماه اخرم الانم که شما میگی اینجوری شده !
پوریای عزیز
کار کردن یک شرکت و اعضای اون متفاوته با کارکردن یک شخص. شاید اشتباه از اول از ما بوده که در انتخاب سرویس دقت نکردیم و فقط به اسم و سابقه خوب شاتل و قیمت پایین سرویس اکتفا کردیم. بزرگان هم گاهی خراب می کنند. شاتل برای کاربر عادی ممکنه خوب باشه اما با اکثر دوستانی که سرویس برای شرکت یا ارگانشون گرفتند همه نا راضی هستند. به نظر میاد بعد از طوفان تهران زیر ساخت رادیویی و ارتباط اونها به شدت صدمه خورده. متاسفانه سرویس دهیشون به ما واقعاً بد بود و گاهی هم تا جایی کار پیش می رفت که حس می کردیم دو تا گوش دراز رو کله ما بوده یا چیزی روی پیشونی ما نوشتن... فقط خسارتی که بابت سرویس بد اونها تو ماه آخر به ما خورد رو بخوام سر انگشتی حساب کنم (فقط بابت حقوق و هزینه های جاری از بابت کار نکردن بچه های شرکت و رفتن آبرو و حیثیت ما) بالغ بر 20 میلیون تومن میشه. اشتباه از ما بود که نیومدیم با ماهی 500 تومن جلو این خسارت رو بگیریم.
در نهایت اینکه تا الان 5 نفر از شاتل تماس گرفتند. شاید اگر وقت کشی نمی کردند و ما هم از جای دیگه سرویس نگرفته بودیم مجدداً گول می خوردیم و پیشنهاد تخفیف (شاید یه جورایی رشوه) اونا رو قبول می کردیم. البته نمیدونم بعد از دو ماه دوباره همین آش و کاسه میشد یا نه.
خبر جدیدی شد بروز می کنم.
پیروز باشید
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
-
September 19th, 2014, 02:38
#46
عضو انجمن
Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

نوشته اصلی توسط
warlock
حرفت کاملا درسته ولی تجهیزاتی که در اون مخابرات میزارن باید قوی باشه میدونی چرا
چجون من از یک مخابرات چند سرکت داشتم ولی با هم کلی تفاوت داشت این یعنی تجهیزاتشون فرق میکنه کاری بازم به خود مخابرات نداره بیشتر به تجهیزات اون شکرت تو مخابرات داره و کابل های زیر زمینی و نویز هایی که هست
سلام دوست عزیز
اول بحث من گفتم ارتباط رادیویی پوینت تو پوینت داشتیم نه کابل سیمی. پس ماجرای dslam و این چیزها نیست. هر چند بازهم بستر تمام ارتباطات خود مخابراته.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
-
September 19th, 2014, 02:39
#47
عضو انجمن
شرمندم. اشتباه برداشت کردم از صحبت.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-