نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا مشترک شاتل هستید یا بوده اید؟ اگر بله درصد رضایت شم

رأی دهندگان
28. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • کاملاً رضایت دارم

    3 10.71%
  • رضایت دارم

    3 10.71%
  • متوسط

    7 25.00%
  • ضعیف

    4 14.29%
  • بسیار ضعیف

    11 39.29%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

موضوع: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.Pouria نمایش پست ها
    من تازه این تاپیک رو دیدم ...

    نمیدونم چرا دسوتان اعلام نا رضایتی میکنن !

    من از سرویس Art 128 که نامحدود هست (ADSL) سرعت دانلود بین 70 تا 100 هست و اپلود هم 20 تا 50 کیلوبایت سرعت میده بدون نوسان

    پشتیبانیشون هم همیشه با احترام با من حرف زدن و بعضی وقت ها هم که حظوزی میرم و سوال پیچشون میکنم باز هم با حوصله و احترام کامل جواب من و مشتریانشون رو میدن !

    قطعی هم توی این 2 سال شاید نزدیک به 5 روز قطع بوده در مجموع ...

    البته لازم به ذکز هست که سرویس محدود داشتم ازشون من 1 گیگ میخریدم یهو تموم میشد ! و یه روز هم 1 گیگ میخریدم یهو یک ماه داشتمش !!! (مصرف هر روز من مشخص هست و دانلود و اپلودم هم هروز مثل هم هست ! )


    این بحث حجم ***ی همیشه بوده و هست اما شما مگین پشتیبانی و قطعی من چیزی حس نکردم !

    البته باید بگم من 2 سال پیش مشترک شاتل تهران بودم و الان به علت دانشجو بودن در مازندران شهر رویان (نور) هستم و از شاتل اینجا سرویس میگیرم برای خوابگاه که کاملا راضی هستم (البته از سرویس نامحدود ! محدودش حجم ***ی داره :D )

    کیفیت شاتل اینجوری که من از خودشون پرسیدم بهم گفتن ؛ یکی از نماینده هاشون (در دفتر مرکزی) شاتل پهنای باند کم اورده و مجبوره یه جوری این پهنای باند رو بین کاربران تقسیم کنه (البته این مشکل برای شهر های بزرگ هست و به شهر های کوچک مربوط نیست) به این دلیل ممکن برای بعضی از سرویس های داده شده قطعی افت سرعت شدید و غیره پیش بیاد ...

    ----------------

    دوستان دلیل کیفیت کم تمامی ISP ها چه کوچک چه بزرگ سازمان مخابرات هست زیرا پهنای باند تمامی ISP ها توسط مخابرات تعین میشه ! همه چیزو سر ISP ها نشکونید :D

    ------------

    همچنین تاپیک های زیادی از شاکیان شاتل در همین انجمن موجوده ....
    سلام دوست عزیز

    یکم ماجرای ما متفاوته. استفاده ما به عنوان شرکت طراحی وب سایت با شما که از اینترنت به عنوان ابزار تفریح استفاده می کنید فرق داره. استفاده شما از اینترنت گاه گاهیه اما ما در روز حداقل 8 ساعت مداوم استفاده می کنیم. پس بدیهیه خیلی بیشتر به اشکال برخورد کنیم. من شک ندارم هر شرکتی مشتری راضی و ناراضی داره. طبیعیه شرکتی که مثل قارچ سریع رشد کنه یه جاهایی از دستش در میره. شرایط کشور عزیزمون رو هم خوب می دونم. اما مشکل من اینجاس که آقا جون نمیتونی سرویس درست بدی اسم خودتو هم نذار بهترین شرکت کشور و اونو نبدیلش کن به چماق تو کله من. در صورتی که خیلی جاهای دیگه هستند که واقعا سرویس منحصر به فرد عالی دارن میدن و ادعایی هم ندارن. دو سال پیش یا قبل تر کیفیت سرویس شاتل عالی بوده اما الان پسرفت داشتن و نمی تونن سرویس درست بدن. یا بگن همینی که هست تا ملت تکلیف خودشون رو بدونن. دیگه حداقل سرکار نذارن. مدت 3 ماه از 6 ماهی که ازشون سرویس داشتیم مشکل ارتباطی وجود داشت. نمیدونم اسم این رو چی باید بگذارم...

    پ.ن ؛ حضور درسته نه حظورً

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  2. تعداد تشکر ها از SixthElement به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    437
    تشکر تشکر کرده 
    1,075
    تشکر تشکر شده 
    1,426
    تشکر شده در
    919 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط SixthElement نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز

    یکم ماجرای ما متفاوته. استفاده ما به عنوان شرکت طراحی وب سایت با شما که از اینترنت به عنوان ابزار تفریح استفاده می کنید فرق داره. استفاده شما از اینترنت گاه گاهیه اما ما در روز حداقل 8 ساعت مداوم استفاده می کنیم. پس بدیهیه خیلی بیشتر به اشکال برخورد کنیم. من شک ندارم هر شرکتی مشتری راضی و ناراضی داره. طبیعیه شرکتی که مثل قارچ سریع رشد کنه یه جاهایی از دستش در میره. شرایط کشور عزیزمون رو هم خوب می دونم. اما مشکل من اینجاس که آقا جون نمیتونی سرویس درست بدی اسم خودتو هم نذار بهترین شرکت کشور و اونو نبدیلش کن به چماق تو کله من. در صورتی که خیلی جاهای دیگه هستند که واقعا سرویس منحصر به فرد عالی دارن میدن و ادعایی هم ندارن. دو سال پیش یا قبل تر کیفیت سرویس شاتل عالی بوده اما الان پسرفت داشتن و نمی تونن سرویس درست بدن. یا بگن همینی که هست تا ملت تکلیف خودشون رو بدونن. دیگه حداقل سرکار نذارن. مدت 3 ماه از 6 ماهی که ازشون سرویس داشتیم مشکل ارتباطی وجود داشت. نمیدونم اسم این رو چی باید بگذارم...

    پ.ن ؛ حضور درسته نه حظورً


    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    دوست عزیز منم روزانه بیش از 12 ساعت با اینترنت کار مکینم (از 12 ظهر تا 3 شب به صورت مدام) حتی من پشت مانیتورم بعضی وقت ها غذا میخورم !

    من میانگین ماهی 80 گیگ استفاده دارم از اینترنت اما هیچ مکشلی ندارم !

    نمیدونم شاید مثل حرف شما اینجا رو خوب دادن تهران رو خراب کردن ...
    من یادمه 2 سال پیش قبل از اینکه بیام شمال برای تحصیل قطعی های شاتل داشت زیاد میشد حدودا 1 ماه اخرم الانم که شما میگی اینجوری شده !

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: July 30th, 2017, 17:03
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 29th, 2013, 16:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •