نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: شناخت نیاز مشتریان ایرانی

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن Mohsen آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    340
    تشکر تشکر کرده 
    281
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    324 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    دانستن نیاز مشتریان به شما کمک می کند تا خدمات مطابق با نیاز مشتریان ارائه کنید و از این راه مشتریان بیشتری بدست بیاورید و بالطبع درآمد شما بالاتر رود.

    حال سوالی که اینجا مطرح است به نظر شما نیاز مشتریان تازه کار از هاست و دامنه چیست و آنها بیشتر به چه نکاتی توجه می کنند؟ همچنین به نظر شما نیازهای کاربران حرفه ای از هاست و دامین چیست؟

    آیا نیاز اصلی قیمت است؟ خدمات ارزش افزوده است؟ و یا ...
    داشتن پشتیبانی فروش آنلاین با روابط عمومی بالا و حد خوبی از اطلاعات فنی و بخش پشتیبانی آنلاین با دانش فنی بالا و توانایی رفع کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن و همچنین اندیشیدن تمهیدات لازم برای رفع مشکل در کمترین زمان ممکن (بک آپ، سرور جایگزین آماده و ...) گزینه ای هست که هم در جلب مشتری موثر هست و هم در موندن مشتری. خیلی مناسب هست که هر سوالی که برای یک مشتری پیش میاد به صورت راهنمای تصویری و متنی تهیه بشه و در دسترس مشتریان دیگه باشه، یا هر تقاضایی که یه مشتری میکنه به صورت یه سرویس ارزش افزوده در بیاد و ...
    کلا در جلب مشتری رضایت مشتری های قبلی بیشترین اثر رو داره و در رضایت مشتری هم همون چیزهایی که گفتم.
    به جز اینایی که گفتم، قیمت کمتر، امکانات ارزش افزوده (مثلا یه سایت ساز که مال خودتون باشه و بهشون بدین یا نصب سیستم های دیگه براشون و ... )، امکان خرید و پرداخت و ... به صورت کاملا آنلاین و بدون معطلی، طراحی سایت و کار کردن روی سئو هم در جلب مشتری موثر هست.

    پ.ن.
    من پایان نامه‌ام به نوعی روی رضایت مشتری هست (البته رضایت مشتری اط فروشگاه الکترونیکی)، ولی خوب الان هنوز به جایی نرسیده، اگه به جایی رسید و یادم نرفت اطلاعاتش رو در اختیارتون می زارم.

  2. تعداد تشکر ها ازMohsen به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohsen نمایش پست ها
    داشتن پشتیبانی فروش آنلاین با روابط عمومی بالا و حد خوبی از اطلاعات فنی و بخش پشتیبانی آنلاین با دانش فنی بالا و توانایی رفع کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن و همچنین اندیشیدن تمهیدات لازم برای رفع مشکل در کمترین زمان ممکن (بک آپ، سرور جایگزین آماده و ...) گزینه ای هست که هم در جلب مشتری موثر هست و هم در موندن مشتری. خیلی مناسب هست که هر سوالی که برای یک مشتری پیش میاد به صورت راهنمای تصویری و متنی تهیه بشه و در دسترس مشتریان دیگه باشه، یا هر تقاضایی که یه مشتری میکنه به صورت یه سرویس ارزش افزوده در بیاد و ...
    کلا در جلب مشتری رضایت مشتری های قبلی بیشترین اثر رو داره و در رضایت مشتری هم همون چیزهایی که گفتم.
    به جز اینایی که گفتم، قیمت کمتر، امکانات ارزش افزوده (مثلا یه سایت ساز که مال خودتون باشه و بهشون بدین یا نصب سیستم های دیگه براشون و ... )، امکان خرید و پرداخت و ... به صورت کاملا آنلاین و بدون معطلی، طراحی سایت و کار کردن روی سئو هم در جلب مشتری موثر هست.
    با تمام نظرات شما موافق هستم و مشتاقانه منتظر دریافت پایان نامه شما.
    اما یک نکته قیمت کمتر با کیفیت هم خوانی ندارد. البته شاید قیمت کمتر را بتوان به نوعی مقایسه ای در نظر گرفت اما مقایسه با چه؟ با سایت های همکار بسیاری از این سایت ها هم که همانطور که می دانید یا بک آپ گیری ندارند که به این شکل هم هزینه ها را کسر می کنند و هم با استفاده از کاهش لود سرور که برای بک آپ گیری استفاده می شود تعداد بسیار بیشتری سایت روی هر سرور میزبانی می کنند و در زمان مشکل فراری می شوند و یا جزء دسته ای هستند که از ابتدا با قصد شوم وارد این بازار می شوند و یا کلا از روی جهل این کار را می کنند.

    سرعت رشد parsdata.com را در webhosting.info چک کنید. دلیل این پیشرفت چیست؟ در صورتی که در اینترنت تبلیغات آنچنانی انجام نمی دهند؟

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

  4. #3
    عضو انجمن Mohsen آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    340
    تشکر تشکر کرده 
    281
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    324 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    با تمام نظرات شما موافق هستم و مشتاقانه منتظر دریافت پایان نامه شما.
    اما یک نکته قیمت کمتر با کیفیت هم خوانی ندارد. البته شاید قیمت کمتر را بتوان به نوعی مقایسه ای در نظر گرفت اما مقایسه با چه؟ با سایت های همکار بسیاری از این سایت ها هم که همانطور که می دانید یا بک آپ گیری ندارند که به این شکل هم هزینه ها را کسر می کنند و هم با استفاده از کاهش لود سرور که برای بک آپ گیری استفاده می شود تعداد بسیار بیشتری سایت روی هر سرور میزبانی می کنند و در زمان مشکل فراری می شوند و یا جزء دسته ای هستند که از ابتدا با قصد شوم وارد این بازار می شوند و یا کلا از روی جهل این کار را می کنند.

    سرعت رشد parsdata.com را در webhosting.info چک کنید. دلیل این پیشرفت چیست؟ در صورتی که در اینترنت تبلیغات آنچنانی انجام نمی دهند؟
    طبیعی هست که قیمت کمتر با کیفیت همخونی نداشته باشه، اما توجه کنید که اینجا چندتا نکته وجود داره،‌ اولا اگه قرار باشه هر کسی بتونه کیفیت و قیمت مناسب رو کنار هم ارائه بده که باید همه پیشرفت کنند! بنابراین این هنر یه شرکت هست که بتونه این کار رو بکنه، و البته راه‌های مختلفی هم داره، مثلا خیلی از شرکت‌ها ممکنه هزینه سنگینی برای یک نیروی متخصص پرداخت کنند و یه روزی هم اون نیرو ول کنه و بره، اما یه شرکت موفق می‌تونه نیروهایی رو که توانایی یادگیری خیلی خوبی دارند استخدام کنه و با دادن هزینه یه سری دوره، علاوه بر داشتن نیروی متخصص با حقوق کمتر به نوعی کارمندای شرکت رو نسبت به شرکت متعهد کنه و ... .
    دوما یه دید اشتباه این هست که از ابتدا همه دنبال سود هستند، اما به صورت طبیعی شرکتی همواره مسیر رشد رو طی میکنه که به سوددهی رسیدنش چندسالی طول بکشه و تو این مدت بتونه سرپا بمونه، به نظرم یکی دو سال طول میکشه تا دخل و خرج همچین شرکتی با هم بخونه و بعد سود بده و کسی که سرمایه لازم رو نداشته باشه اینجا محکوم هست که یا قیمت رو ببره بالا یا کیفیت رو بیاره پایین که در هر حالت در جذب مشتری بیشتر ناموفق خواهد بود.

    در مورد پارس دیتا هم باید اطلاعات بیشتری داشت که بشه قضاوت کرد مثل اینکه مشتریانش بیشتر از چه طیفی هستند و ... . اما در مقایسه با شما دو تا نکته رو در همین نگاه اول میشه گفت، اولا اونا شرکت شون تهران هست و در مقایسه با شما که اصفهان هستید بازار مستقیم بیشتری رو دارند، دوما درسته که تو اینترنت تبلیغات ندارند، اما همچین بی تبلیغات هم نیستند! ییه سر به هفته نامه عصر ارتباط بزنید تا تبلیغات نصفه صفحه‌ای پارس دیتا رو ببینید، تبلیغ معروف «بی دردسر تجارت کنید» و ... ! در کنار اینا فکر میکنم به لحاظ سابقه هم امتیاز مثبت خوبی دارند و ... .

    یه ایده دیگه برای رقابت با قدیمی‌ها حضور فعال در عرصه‌های جدید هست، مثلا هاست ویندوز با ویندوز سرور 2008، دات نت فریمورک 3.5 و sqlserver2008... یا هاست جاوا با ... . یا مثلا هاست مناسب برای ارائه وب سرویس‌های جاوا و دات نت و ارائه وب‌سرویس‌های مختلفی توسط خودتون روی اون مثل تقویم و اوقات شرعی و ... .

  5. تعداد تشکر ها از Mohsen به دلیل پست مفید


  6. #4
    عضو انجمن sebastian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    کره ی زمین
    نوشته ها
    479
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    595
    تشکر شده در
    452 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouyasazan نمایش پست ها
    سرعت رشد parsdata.com را در webhosting.info چک کنید. دلیل این پیشرفت چیست؟ در صورتی که در اینترنت تبلیغات آنچنانی انجام نمی دهند؟
    نه این شرکت قضیش فرق داره این هاستینگ اولا خیلی وقته که هاستینگ داره و اکثر سایتهایی که روی این سرور هستند شرکت ها هستند و مثلا تا حالا شنید هیچیک از این دانلود سنترها روی پارس دیتا باشن یا کسی رو اسپانسری کرده باشه؟ (من که زیاد ندیدم)
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohsen نمایش پست ها
    در مورد پارس دیتا هم باید اطلاعات بیشتری داشت که بشه قضاوت کرد مثل اینکه مشتریانش بیشتر از چه طیفی هستند و ... . اما در مقایسه با شما دو تا نکته رو در همین نگاه اول میشه گفت، اولا اونا شرکت شون تهران هست و در مقایسه با شما که اصفهان هستید بازار مستقیم بیشتری رو دارند، دوما درسته که تو اینترنت تبلیغات ندارند، اما همچین بی تبلیغات هم نیستند! ییه سر به هفته نامه عصر ارتباط بزنید تا تبلیغات نصفه صفحه‌ای پارس دیتا رو ببینید، تبلیغ معروف «بی دردسر تجارت کنید» و ... ! در کنار اینا فکر میکنم به لحاظ سابقه هم امتیاز مثبت خوبی دارند و ... .
    من حرف "Mosen" رو تایید میکنم چون چندین سال هستش که 2 تا نیم صفحه از هفته نامه عصر ارتباط رو پارس دیتا برای تبلیغات خودش رزرو کرده این مبلغ واسه تبلیغات یک شرکت هاستینگ هم نمیتونه کم باشه
    الان هم که قیمتاشون رو افزایش دارن میدن من متن پیغام افزاش تعرفه رو براتون اینجا میزارم
    پارس دیتا:به اطلاع کاربران گرامي ميرساند، قيمت کليه سرويسهاي ميزباني وب (شامل خريد، تمديد، ارتقاء، سرویس های مازاد، بانک اطلاعاتی، سرویس های Email و ...) از تاريخ 1389/4/26 افزايش خواهد يافت و طبق تعرفه جديد محاسبه خواهد شد. هزينه تمامي سرويس ها تا پايان روز جمعه 1389/4/25 طبق تعرفه سابق محاسبه خواهد شد.
    ویرایش توسط sebastian : June 19th, 2010 در ساعت 02:38


  7. #5
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    295
    تشکر شده در
    153 پست

    پیش فرض پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohsen نمایش پست ها
    طبیعی هست که قیمت کمتر با کیفیت همخونی نداشته باشه،
    در مورد پارس دیتا هم باید اطلاعات بیشتری داشت که بشه قضاوت کرد مثل اینکه مشتریانش بیشتر از چه طیفی هستند و ... . اما در مقایسه با شما دو تا نکته رو در همین نگاه اول میشه گفت، اولا اونا شرکت شون تهران هست و در مقایسه با شما که اصفهان هستید بازار مستقیم بیشتری رو دارند، دوما درسته که تو اینترنت تبلیغات ندارند، اما همچین بی تبلیغات هم نیستند! ییه سر به هفته نامه عصر ارتباط بزنید تا تبلیغات نصفه صفحه‌ای پارس دیتا رو ببینید، تبلیغ معروف «بی دردسر تجارت کنید» و ... ! در کنار اینا فکر میکنم به لحاظ سابقه هم امتیاز مثبت خوبی دارند و ... .

    یه ایده دیگه برای رقابت با قدیمی‌ها حضور فعال در عرصه‌های جدید هست، مثلا هاست ویندوز با ویندوز سرور 2008، دات نت فریمورک 3.5 و sqlserver2008... یا هاست جاوا با ... . یا مثلا هاست مناسب برای ارائه وب سرویس‌های جاوا و دات نت و ارائه وب‌سرویس‌های مختلفی توسط خودتون روی اون مثل تقویم و اوقات شرعی و ... .
    جمله اول شما 100% تایید می شود. قیمت و کیفیت نسبی هستند.
    از لحاظ تفاووت ها, ابتدا این را بگویم که قصد من مقایسه خود ما با پارس دیتا نبود مقایسه کل شرکت ها با پارس دیتا و یا ایران هاست بود.
    یک جمله از یک دوست چندین سال پیش شنیدم که می گفت هر کسب و کار را در محل خود باید تبلیغ کرد. کسب و کار اینترنتی را باید در اینترنت تبلیغ کرد. مجلات چاپی آنچنان بازده خاصی برای کسب و کار اینترنتی ندارند حتی اگر در زمینه آی تی باشند.
    اگر شما نگاهی به این لینک برای نمونه داشته باشید Web Hosting Report for PARSDATA.COM به آمار جالبی می رسید 225 هاست جدید در طول یک هفته( آمار واقعی با توجه به تجربه بیش از 600 هاست است) فکر می کنید مجله عصر ارتباط چنین بازدهی دارد و یا تبلیغات چاپی؟مشتری قیمت را مقایسه نمی کند؟ قیمت های پارس دیتا از اکثر شرکت های هاست ایران بالاتر است. آیا تهران بودن دلیل این پیشرفت است؟ در لیست شرکت های بسیاری در تهران هستند اما چند شرکت چنین رشدی دارند؟
    شرکت هایی مثل پارس دیتا از سابقه و تبلیغ در تمام ادارات دولتی و دانشگاه ها(در سطح مدیران) و ... به چنین بازدهی رسیده اند آیا با این موضوع موافقید؟ البته نه تبلیغ یک روزه تبلیغ ممتد.

    ---------- Post added at 10:11 AM ---------- Previous post was at 10:07 AM ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepastian نمایش پست ها
    نه این شرکت قضیش فرق داره این هاستینگ اولا خیلی وقته که هاستینگ داره و اکثر سایتهایی که روی این سرور هستند شرکت ها هستند و مثلا تا حالا شنید هیچیک از این دانلود سنترها روی پارس دیتا باشن یا کسی رو اسپانسری کرده باشه؟ (من که زیاد ندیدم)
    حرف شما کاملا تایید می شود. منظور من هم رسیدن به همین نتیجه است. اسپانسر شدن بازده آنچنانی ندارد و دلیل پیشرفت بیش از اندازه 2 شرکت اول ایران اشغال 90 % شرکت ها است به این شکل هم هاست ها هر سال تمدید می شوند و هم با دردسر کمتر مشتری بیشتری جذب می کنند و این مشتریها را نگه می دارند.

    شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات
    فروش هاست و دامین
    نماینده رسمی فروش محصولات پاراللز(کنترل پنل پلسک) در ایران-نماینده رسمی nic.ir

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •