نقل قول نوشته اصلی توسط psfa نمایش پست ها
دیجی کالا از وقتی مدیریتش عوض شده کلا داغون شده
مشکلات زیاد پیدا کرده و مشتری مداری خودشو از دست داده

- - - Updated - - -

آخه رو چه حسابی هر چند دیجی کالا شناخته شده باشه ، ایشون میخوان یه کالا بخرن کل هویتو مدارکشونو باید بفرسته براشون؟ معنی نداره اصلا
شاید یکی شماره ثابت نداشته باشه؟
میشه مدیر قبلی و جدید رو معرفی بفرمائید ؟ چیزی تغییر نکرده

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها


- - - Updated - - -



ممنون ولی بعضی از دوستان مطلق به مساله نگاه میکنن !
احتمالا تاحالا پیش نیومده براتون که نخواید کسی بفهمه چی خریدید (اونم از دیجی کالا که روی بسته بندی هم آرم میزنه) خوب هر کس تو خونمون تحویل میگرفت میفهمید !
همین 3 ماه پیش با آدرس و شماره ثابت خونمون یه چیز دیگه خریدم از همین دیجی کالا
من خودم میدونم اشتباه کردم شاید اگه خودمم دیجی کالا بودم این کارو میکردم
ولی این کنسل نکردن و جواب ندادن واقعا قابل درک نیست برام !
دوستان عزیز من نگفتم پولمو همینطور الکی میخوام در صورتی که خیلی راحت میتونن ریجکت کنن و مدرک هم دارن که پول از حساب درگاه ملت به مبلغ فلان در تاریخ فلان از فلان شماره حساب اومد توی حساب شرکت و چند ساعت بعد برگشت !
با پرینت هر دو حساب همه چیز کاملا مشخص میشه و قابل پی گیریه
واقعا طبق کدام قانون شما میگید اگه همچین اتفاقی بیفته دیجی کالا شریک جرم آقای کیف قاپ میشه ؟ لطفا بگید ! پس اگر اینطوریه باید حتما حتما اول حسابی کاربر اهراز هویت بشه بعد درگاه پرداخت باز بشه براش چرا درگاه واسه هرکس بازه ؟؟)
اینا همه به کنار
خیلی واضح گفتم کنسل کنید ، اول گفتن صبر کنید حتما امروز تماس میگیرم و مشکلتون حل میشه
بار دوم و سوم که پرسیدم آیا نمیشه سفارشیو که هنوز منتظر تایید مشتری هست کنسل کرد ، که اون خانم محترم خیلی واضح به من گفتند "خیر !"
ببینید عزیزم

به احتمالا 99% شما برخورد مشکوکی داشتید ضمنا شما اگر میخواین خرید کنید بی نام و نشان و کسی نفهمه لزومی نداره اینترنتی خرید کنید پاشید حضوری برید بازار !

در خصوص درگاه هم باید عرض کنم درگاه هایی که واقعا ملزم به رعایت قانون میدونند خودشون رو ، حتی تماس هم میگیرند مثه همین زرین پال ، تماس میگیرن اطلاعات رو چک میکنند مجدد

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها


- - - Updated - - -



ممنون ولی بعضی از دوستان مطلق به مساله نگاه میکنن !
احتمالا تاحالا پیش نیومده براتون که نخواید کسی بفهمه چی خریدید (اونم از دیجی کالا که روی بسته بندی هم آرم میزنه) خوب هر کس تو خونمون تحویل میگرفت میفهمید !
همین 3 ماه پیش با آدرس و شماره ثابت خونمون یه چیز دیگه خریدم از همین دیجی کالا
من خودم میدونم اشتباه کردم شاید اگه خودمم دیجی کالا بودم این کارو میکردم
ولی این کنسل نکردن و جواب ندادن واقعا قابل درک نیست برام !
دوستان عزیز من نگفتم پولمو همینطور الکی میخوام در صورتی که خیلی راحت میتونن ریجکت کنن و مدرک هم دارن که پول از حساب درگاه ملت به مبلغ فلان در تاریخ فلان از فلان شماره حساب اومد توی حساب شرکت و چند ساعت بعد برگشت !
با پرینت هر دو حساب همه چیز کاملا مشخص میشه و قابل پی گیریه
واقعا طبق کدام قانون شما میگید اگه همچین اتفاقی بیفته دیجی کالا شریک جرم آقای کیف قاپ میشه ؟ لطفا بگید ! پس اگر اینطوریه باید حتما حتما اول حسابی کاربر اهراز هویت بشه بعد درگاه پرداخت باز بشه براش چرا درگاه واسه هرکس بازه ؟؟)
اینا همه به کنار
خیلی واضح گفتم کنسل کنید ، اول گفتن صبر کنید حتما امروز تماس میگیرم و مشکلتون حل میشه
بار دوم و سوم که پرسیدم آیا نمیشه سفارشیو که هنوز منتظر تایید مشتری هست کنسل کرد ، که اون خانم محترم خیلی واضح به من گفتند "خیر !"
شما طرف مقابل رو کامل مشکوک کردید بعد هم خواستید برگشت بزنند مشخصه این چنین جوابی میشنوید با شناخت و خریدهایی مکرری که با این مجموعه دارم بعید میدونم بدون دلیل عملی رخ داده باشه ، ضمنا 2 حالت بیشتر وجود نداره یا شما زمان ارسال خونه هستید (خود شما ) یا محل کارتون میتونستید نشانی محل کارتون رو بدید و اطلاعات تماس اونجا

حاجی تا فردا صبح هم بیای اینجا و بگی باهام بد حرف زدن من قبول نمیکنم چون خریدهای زیادی حتی به تازگی داشتیم بدون کوچکترین مشکلی و کم و کاستی