-
August 24th, 2014, 16:58
#21
عضو جدید
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
پاسخ مختصر و مفید :
جواب قانون به دی جی کالا : شما که متوجه شدید این کارت مال خود شخص خریدار نیست و شک داشتید چرا پول را بلوکه نکردید و با برگشت هزینه مجدد به اون کارت باعث ادامه خسارت بیشتر به صاحب حساب شدید ؟ شما هم شریک جرم هستید و از کجا معلوم دستتون با ... کارت یکی نیست ؟
- - - Updated - - -
عزیزم اون اینماد قانون داره که باید برگشت بدن ولی وقتی اینماد بگه چرا برگشت ندادین دی جی کالا میگه شک به کلاه برداری هست اینماد هم میگه پس طی فلان مدت مشخص کنید که چه میشود و ... و از خود شاکی هم مدارک میخواد اون موقع ایشونم که ندارند بدتر اینماد حالا با ایشون در گیر میشه :ی
مطمئن باشید اینماد قانونی در موارد کلاه برداری نیست در مواردی هست که هیچ مشکلی نیست و فقط مسئله انصراف خریدار در حالت عادی هست.
الان دی جی کالا شک به کلاه برداری ایشون داره ...
حرف شما درسته
ولی وقتی ایشون گواهی نامه رو دادن دیگه مشکلی نداره که اینم نشون اینماد بده با همون عکس کارت عابر بانک رو یا حتی فوقش یه نامه بگیره که صاحبه حساب هست البته از بانک اینماد قبول میکنه ولی دیجی کالا قبول نمیکنه
-
-
August 24th, 2014 16:58
# ADS
-
August 24th, 2014, 17:04
#22
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
be099
از کی تا به حال یک فروشنده میتواند پول را بلوکه کند ؟
از وقتی که پليس فتا وقتی که از يک کارت هکی خريد ميشه به جای اينکه خر صاحب کارت رو بگيره و بگه چرا اطلاعاتت رو دادی دست اين و اون خر فروشنده رو ميگيره که به کی فروختی.
بعد ديجی کالا ميگه به ايکس فروختم با اين آدرس.
بعد ميرن ميبينن آدرس اشتباه هست.
بعد ميگن ديجی کالا تو دروغ ميگی تو اصلا چيزی نفروختی.
بيا پول اين يارو صاحب کارت رو پس بده.
روزی هزار تا خريد از ديجی کالا ميشه قطعا اگر مشکلی بود 500 تا تاپيک باز ميشد.
وقتی فقط خود شما مشکل داريد بدونيد يکجای کار شما مشکل داره و سعی کنيد اون مشکل رو حل کنيد بجای اينکه بخواين از طريق تاپيک بدون مستندات و اطلاعات به يک مجموعه فشار بياريد.
تازه پرونده برسه دست پليس فتا که خوبه. باز ميدونه چی به چی هست.
اون پرونده هایی که به پليس فتا نميرسه و قاضی تو شهرستان بدون هيچ اطلاعی حکم ميده و يک حساب با گردش بالا رو ميبنده که واويلا.
ویرایش توسط samansystems : August 24th, 2014 در ساعت 17:07
-
تعداد تشکر ها از samansystems به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 17:04
#23
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
samansystems
بهتره اول خود شما به ديجی کالا احترام بزاريد و اطلاعات خودتون رو درست و صحيح بهشون بديد.
من اشتباه خودمو قبول دارم
مساله من الان اینه :
من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
بابا ایولا
1.800.000 برای من کم نیست...
-
-
August 24th, 2014, 17:09
#24
عضو دائم
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
hossein1210
حرف شما درسته
ولی وقتی ایشون گواهی نامه رو دادن دیگه مشکلی نداره که اینم نشون اینماد بده با همون عکس کارت عابر بانک رو یا حتی فوقش یه نامه بگیره که صاحبه حساب هست البته از بانک اینماد قبول میکنه ولی دیجی کالا قبول نمیکنه
عزیزم ایشون یه تخلفی کرده و الان اکانت ایشون متخلفه.
خب دی جی کالا هم نگفته که برگشت نمیدم گفته صبر کنید. من از نحوه کارشون خبر ندارم ولی شاید برای تایید اکانت باید همین مدارک را مدیریت ببینه و تایید کنه و این زمان بره.
دی جی کالا اگر دقت کنید مخالفتی نکرده و فقط گفته مدارک رو که دادید حالا باید صبر کنید.
احتمالا شخص دیگری تصمیم گیرنده هست.
وقتی تایید شد اگر بعدش دی جی کالا گفت فقط جنس میدم و برگشت نمیدم اون وقت حرفتون درسته.
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
be099
من اشتباه خودمو قبول دارم
مساله من الان اینه :
من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
بابا ایولا
1.800.000 برای من کم نیست...
من یک احتمال میدم اون هم اینه که منظورش اینه الان کنسل نمیشه. چون دقت کنید گفت کنسل نمیکنیم و صبر کنید نگفته که کنسل نمیکنیم جنس تحویل میدیم.
هنوز اکانت شما برای آنها تایید نشده تا اصلا بخوان کاری بکنند.
شما یک بار دیگر با آرامش این موارد را بگید به هشون شاید بهتر جواب بدن ، دقت کنید در دید انها شخصی کلاه .... هستید پس سعی کنید خودتان آرامش را بیشتر حفظ کنید.
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
August 24th, 2014, 17:11
#25
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
be099
من اشتباه خودمو قبول دارم
مساله من الان اینه :
من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
بابا ایولا
1.800.000 برای من کم نیست...
صبر کنيد اول وضعيت پول و صاحب حساب مشخص بشه. قطعا اين پروسه 2 3 روز بيشتر زمان نميبره.
بعد که مشخص شد اگر حق با شما باشه قطعا جوابشون آرامتر و ملايمتر خواهد بود.
امکان کنسل کردن هم تو پروسه اشون وجود داره.
همين هفته قبل يکی از دوستان بعد از خريد خواست نوع محصول رو عوض کنه که براش کنسل کردن پول رو برگشت دادن و سفارش جديد ثبت کرد.
-
تعداد تشکر ها ازsamansystems به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 17:15
#26
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
samansystems
از وقتی که پليس فتا وقتی که از يک کارت هکی خريد ميشه به جای اينکه خر صاحب کارت رو بگيره و بگه چرا اطلاعاتت رو دادی دست اين و اون خر فروشنده رو ميگيره که به کی فروختی.
بعد ديجی کالا ميگه به ايکس فروختم با اين آدرس.
بعد ميرن ميبينن آدرس اشتباه هست.
بعد ميگن ديجی کالا تو دروغ ميگی تو اصلا چيزی نفروختی.
بيا پول اين يارو صاحب کارت رو پس بده.
روزی هزار تا خريد از ديجی کالا ميشه قطعا اگر مشکلی بود 500 تا تاپيک باز ميشد.
وقتی فقط خود شما مشکل داريد بدونيد يکجای کار شما مشکل داره و سعی کنيد اون مشکل رو حل کنيد بجای اينکه بخواين از طريق تاپيک بدون مستندات و اطلاعات به يک مجموعه فشار بياريد.
تازه پرونده برسه دست پليس فتا که خوبه. باز ميدونه چی به چی هست.
اون پرونده هایی که به پليس فتا نميرسه و قاضی تو شهرستان بدون هيچ اطلاعی حکم ميده و يک حساب با گردش بالا رو ميبنده که واويلا.
تاپیک من شکایت نبود از اولش !
مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !
دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
ویرایش توسط be099 : August 24th, 2014 در ساعت 17:19
-
تعداد تشکر ها از be099 به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 17:30
#27
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
be099
تاپیک من شکایت نبود از اولش !
مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !
دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
به نظر خودتون باید خرید کنید یا خیر ؟ 
صبر کنید ببینید نتیجه چی میشه ، این تاخیری هم که ایجاد شد باعث میشه که تجریه بشه دفعه بعد فرهنگ خرید و اهراز هویت در شما کاملا قطعی بشه و بهش توجه بیشتری کنید.
امیدوارم دلخور نشده باشید
موفق و پیروز باشید
مدیران هاستینگ به شماره ثبت : 443690 با مسئولیت محدود
نماد اعتماد ، ثبت شده در ساماندهی
-
تعداد تشکر ها ازmodiranhosting به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 18:21
#28
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
هرشركتي اولش خوب كار ميكنع بعد كه رسيدن به بالا بالاها مسئوليتشون رو فراموش ميكنن.احترام مشتريو بايد داشته باشن خب ! اينقدر بي اعتمادي هم نوبره
-
تعداد تشکر ها ازMr.black-hat به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 18:52
#29
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
be099
تاپیک من شکایت نبود از اولش !
مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !
دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
سلام
واقعا متاسفم برای دیجی کالا
بجای دیجی کالا بودم پولتون رو در ثانیه اول بلاک می کردم
و شماره تلتونم بلاک می کردم
و ارجاع می دادم به مراجع قانونی آخه شما که پادشاه روم نیستی که نخوای بدونن خطت چیه خونت کجاست اسمت چیه؟
موفقیت در ایران یعنی از داشته های دیگران!چه جالب!
yahoo!:hostbama@yahoo.com Phone :09160891036/09037017351
-
-
August 24th, 2014, 18:59
#30
عضو جدید
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
be099
داستان ما از این قراره که یه چیزی سفارش دادیم توی دیجی کالا بعد تماس گرفتن که شماره ثابت باید حتما بدید و بنا به دلایلی نمیخواستم شماره ثابت بدم و اینام گفتن نمیشه
منم کلا یه آدرس و شماره تماس دیگه دادم (خونه دوستم) و گفتم به اون تحویل بدید اینارو که گفتم با یه لحن بدی گفت اصلا این کارت عابر بانک مال خودته ؟ (***م شدیم) گفتم بله گفت اسکنشو بفرست ! با اسکن کارت ملی و شناسنامه
از اونجایی که شماره ملی و شماره شناسنامم یکی هست بنده کارت ملی ندارم یعنی کلا نرفتم بگیرم یعنی نیازی بهش نداشتم تا الان ...
عکس شناسنامه و عابر بانک و گواهی نامه و ... همرو گرفتم فرستادم براشون
بعد یه خانومه با یه لحن بدی میگه کارت ملی ندادی ناقصه مدارکت براش توضیح دادم جریانو بعد با یه لحن بدتری میگه "هنوز هیچ انسانی پیدا نشده که کارت ملی نداشته باشه" میگم شمارش یکیه !
بعد کلی بحث میگه آهههههههههاااااا باشه بررسی میشه امروز حتما باهات تماس میگیرم
خلاصه الان دوباره زنگ زدم میگم پس چی شد ؟ میگه یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم !
میگم بابا کنسل کن سفارشو از جای دیگه میخوام بگیرم دوباره تکرار میکنه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
باز میگم کنسل میگه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
گفتم یعنی کنسل امکان نداره میگه : خیر !
چی کنم ؟

تجربه خرید آسان من رفت تو ثبت احوال ...
اه اه اه.
سلام
دوست عزیز اگر پس از روز گفته شده ،سفارش شما کنسل نشد،فقط و فقط اون موقع از طریق لینک زیر اقدام کنید:
https://www.cyberpolice.ir/forms/contact-us
| - ( سابقه کار 58 سایت رتبه 2 و 3 رقمی الکسا ) - |
..** طراحی و بهینه سازی وب سایت شما **..
بیش از 9 سال سابقه درخشان پـــــــــــــو نـــــــــــــیـــــــــش وبــــــــــــــــــ
-