کسی اجبار نکرده کسی که توان این فشار کاری رو نداره وارد این کار بشه! فروشنده موظفه مودب و با اخلاق بشه. شما بری بقالی یهو طرف برگرده به خاطر فشار کاری به شما بی احترامی کنه خوشتون میاد؟!
می تونید قبل خرید یه تست اطلاعات عمومی بذارید بعد سرویس بدید!!! اگر واقعا با این قضیه مشکل دارید سطوح پشتیبانی قابل ارایه به مشتری هاتون رو تعیین کنید که بعدا ناراحت نشید که مشتری اصلا نمیدونه هاست چیه!!! ما هم اولین بار که یه سایت زدیم بوق بودیم اما دمش گرم کسی که ازش خرید کردیم کمک کرد یه چیزایی رو یاد بگیریم اما برنگشت بگه شما از هاست چیزی حالیت نیست!سر کله زدن با یه سری از مشتری ها که نمیدون اصلا هاست چیه اومدن خریدن بلد نیستند کلی بد و بیراه میگن !
بماند مشتری ها هم پر رو شدن ولی این جور خطاب کردن مشتری هم صحیح نیست!
چهار پایه و صندلی نمیخاد چیزی که مشخصه سرویس دهنده باید با اخلاق و با اطلاعات در زمینه کاری که می کنه باشه که مطمئنا ۸۰ درصد کسانی که تیو این کار هستند نیستند! نمونه اش زیاده توی انجمن ببینید طرف سرویسش ایراد داره مشتری توی تاپیکش میگه کلی چرت و پرت بارش می کنه و اکانتش رو هم مسدود می کنه!اخلاق تو کارت نباشه شما هر چقدرم سروریسات خوب باشه ! میزبانی وب مثل یه چهار پایه میمونه پشتیبانی ، امنیت ، آپتایم ، اخلاق یه پایش بشکنه میوفته !دیگه به درد نمیخوره !
موقع حرف همه ماشالله صاحب نظر و کار درستن موقع عمل اما تفاوت زیاد میشه!








پاسخ با نقل قول